Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hogeschool Leiden

DinaMina
28-11-2005, 10:05

Salaam oe ailikoum warhamatoelah volgend jaar ga ik inshallah naar hogeschool Leiden Er was daar laats een open dag en ik ben toen met de bus daar heen gegaan. Maar eenmaal op het station aangekomen kon ik geen bus vinden die daar rechtstreeks heen gaat. dus mijn vraag is: gaan er ook bussen die voor de deur van deze school stoppen of moet je lopend vanaf het station daar heen gaan? ailikoum salaam

siham1804
28-11-2005, 10:26
Hoi hoi, Der zijn voor zover ik weet 2 bussen die daarheen gaan. Maar ze komen maar 1 keer in het half uur, dus je moet maar net geluk hebben.... Bus 43 riching Den Haag en bus 232 naar Katwijk.

DinaMina
28-11-2005, 10:52
dank jullie wel voor jullie reactie:) Ik zit me echt zorgen te maken over hoe ik met de bus (of trein) daar heen moet. Ik weet bijv. niet welke bus ik moet nemen, of ik misschien beter de trein moet nemen of niet en hoe ik op tijd op school kan komen, want dat is natuurlijk ook belangrijk;) Ik maak namelijk nooit gebruik van het openbaar vervoer..dus het is allemaal nieuw voor mij. Maar zitten jullie toevallig ook op die school? zoja kan iemand mij dan iets vertellen over die school zoals: wat zijn de lestijden(hoe laat begint het eerste uur) enz.. ik zit te twijfelen tussen de opleidingen HBO-Rechten en de PABO. Doet iemand toevallig een van deze twee opleidingen op deze school? Zoja hoe bevalt de opleiding? a'salaam DinaMina

parfumgirl
28-11-2005, 12:28
Asalam oegtie Ik nog niet inschaaallah,misschien zie ik je dan oegtie.... Maar nog veel sucsses en maak er wat van... Wa Asalam

DinaMina
28-11-2005, 18:33

kan echt niemand mij iets vertellen over Hogeschool Leiden??:( Ik heb al op de site gekeken, maar ik wil ook graag weten wat JULLIE van die school vinden. En ik zou ook graag willen weten of er mensen uit Alphen op die school zitten en hoe zij naar school gaan (bus trein en welke tijden precies) Dus reageer aub als je op die school zit!! a' salaam DinaMina

rafika20
29-11-2005, 11:41
hoi, Meid ik zou de bus maar laten zitten en zou lekker gaan lopen, je loopt door het station naar de achterkant je loopt voor bij het LUMC en dan ben je op de Leidsche Hogeschool. Het is maar 5 a 10 min lopen. groetjes

DinaMina
29-11-2005, 13:08
Salaam lieve oegtie, dat is nou eigenlijk het probleem...:( Mijn ouders hebben liever dat ik de bus neem in plaats van lopend daar heen te gaan.. ik ben met ze naar de open dag geweest en ze vonden de afstand van het station naar de hogeschool veels te groot zeker omdat rond de weg allemaal bosjes zijn en als je hoort wat er tegenwoordig allemaal in deze maatschappij gebeurt dat weet je wel genoeg... Ze hebben dus liever dat ik met iemand kan mee reizen maar gezien het feit dat ik niemand ken die daar op school zit of daar volgend jaar heen gaat, weet ik ff niet wat ik moet doen.. snap je? A'salaam DinaMina

rafika20
07-12-2005, 14:03
hoi lieverd, Wat je ook kunt doen is een fiets huren op het station. en wanneer je naar deze school toegaat kun je misschien met klasgenootjes afspreken dat jullie samen naar school toe lopen. En wanneer dit niet mogelijk is dan moet je wel de bus nemen, anders moet je uit gaan kijken naar een andere school. Veel succes. groetjes