Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag je kleding die in de mode zijn dragen als je een hoofdoek op heb?

Pagina's : [1] 2 3 4

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:13

het zit zo. ik draag sinds ik acht jaar was,was ik er mee begonnen met een hoofdoek te dragen . ik ben nu 15 en ik zit op een middelbare school en ik draag nog steeds een hoofddoek. maar als ik kleren wil kopen dan zie ik die leuke kleren die in de mode zijn. en die wil ik ook maar ik weet niet of ik het mag aantrekken?? :confused: zoals bijvoorbeeld een leuke rok tot je knieen en dan puntlaarsjes eronder. ik hoop dat er iemand is me vraag kan beandwoorden xxjes zegmazegmahttp://ridingduo.freeyellow.com/tweety.gif

Najib26
20-04-2003, 15:15
Kleding moet bedekkend zijn en niet strak.

Lady_moi
20-04-2003, 15:16
oh neen nie doen die knierokken met laarsjes ten eerste omdat ze de vorm van je benen nie mogen zien en ten tweede dat staat echt nie heb ik ook eens gezien bij een meisje en het paste echt nie iedereen lachte haar meskiena uit maar ja iedereen doet wat die wilt :zwaai:

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:18
Origineel gepost door lady_moi oh neen nie doen die knierokken met laarsjes ten eerste omdat ze de vorm van je benen nie mogen zien en ten tweede dat staat echt nie heb ik ook eens gezien bij een meisje en het paste echt nie iedereen lachte haar meskiena uit maar ja iedereen doet wat die wilt :zwaai: ok bedankt maar wat mag je wel dragen?? ik wil wel leuke kleding die in de mode zijn

Lady_moi
20-04-2003, 15:20

iwa in de stad vind je genoeg leuke moderne kledij ik persoonlijk hou van klassieke broeken die vind je in de zara enzo casual kledij ook in de h&m bv of c&a verkoopt ook wel moderne leuke kledij

Guadaloupe
20-04-2003, 15:22
in h&m heb je genoeg van die leuke jurkjes die je boven een broek aan kan doen....modieus, maar bovenal bedekkend op de juiste manier succes

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:28
Origineel gepost door MohamedAmien een vrouw hoort zich te bedekken, en niet met de mode mee te gaan, mode is alleen voor die ongelovigen die gaan branden in de hel hoe weet jij dat nou? ik kon net thuis van een moskee waar je alles van de islam. en wat jij nu zegt IS NIET WAAR!!! jij loopt toch ook met de mode mee !! :kwaad:

House
20-04-2003, 15:29
Origineel gepost door zegmazegma het zit zo. ik draag sinds ik acht jaar was,was ik er mee begonnen met een hoofdoek te dragen . ik ben nu 15 en ik zit op een middelbare school en ik draag nog steeds een hoofddoek. maar als ik kleren wil kopen dan zie ik die leuke kleren die in de mode zijn. en die wil ik ook maar ik weet niet of ik het mag aantrekken?? :confused: zoals bijvoorbeeld een leuke rok tot je knieen en dan puntlaarsjes eronder. ik hoop dat er iemand is me vraag kan beandwoorden xxjes zegmazegmahttp://ridingduo.freeyellow.com/tweety.gif Ik neem aan dat als je een hoofddoek draagt, dat je dan een moslima bent en ook weet wat je wel en niet mag dragen.

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:30
Origineel gepost door latifaaa Tuurlijk mag je geen rokken tot je knie dragen, je kan dan toch je benen zien, ook al draag je lange laarzen. Ene kant ben ik opgelucht dat je dit vraagt want ik zie wel eens meiden die het wel doen en hoofddoek dragen, dus misschien doen hun het toch wel uit ontwetendheid. Maar het dragen van hijaab betekend dus niet alleen dat je je hoofd bedekt maar je hele gedrag en kledingstijl moet je eraan aanpassen. Bij de hennes hebben ze leuke wijde modieuze kleding, je kunt daar effe kijken, suc6. ooww jaah bij de hennes?? maar ik woon in een boereplaats dus daar hebben ze geen hennes en v&d weet je maar ik zal wel kijken of ik daar wat kan vinden bedankt

Lady_moi
20-04-2003, 15:31
ik hoop dat je van jezelf weet dat knierokken niet passen met een hoofdoek meisje :) :zwaai:

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:33
Origineel gepost door Guadaloupe in h&m heb je genoeg van die leuke jurkjes die je boven een broek aan kan doen....modieus, maar bovenal bedekkend op de juiste manier succes oww ja ok bedankt voor je tip maar weet je nog ook andere leuke winkels waar je leuke kleding kunt kopen? :verdriet:

Chaimaa
20-04-2003, 15:34
mode met mate natuurlijk..je mag dragen wat je wilt als het je vrouwelijke aura maar bedekt...alleen het moet niet te opvallend zijn zoals felle kleuren...want dat trekt de aandacht en dat is de bedoeling niet

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:35
Origineel gepost door MohamedAmien gaat erom WAT de mode is...korte, strakke kleding kunnen echt niet..maar als er een mooie lange jurk in de mode is...waarom niet? ja maar jij zegt dat als je met de mode loopt verbrand je in de hel :confused: dat is toch een domme antwoord??

Chaimaa
20-04-2003, 15:35
Origineel gepost door zegmazegma ja maar jij zegt dat als je met de mode loopt verbrand je in de hel :confused: dat is toch een domme antwoord?? dat slaat dus echt nergens op! jonge als je onzin uitkraamt moet je met dalil komen!

ze3maze3ma
20-04-2003, 15:36

Origineel gepost door Chaimaa mode met mate natuurlijk..je mag dragen wat je wilt als het je vrouwelijke aura maar bedekt...alleen het moet niet te opvallend zijn zoals felle kleuren...want dat trekt de aandacht en dat is de bedoeling niet oow jaah mag je geen leuke kleurachtige kleding dragen?? ohh wist ik niet ?? maar je mag toch wel bruin of lilla of creme kleding dragen?

Pagina's : [1] 2 3 4