Bekijk originele versie : Ik wil Trouwen.
MokhtariYoussef
28-11-2005, 00:13
Assalamoe Aleikoem,
Jah,ik wil echt trouwen incha Allah,maar ik heb nog wel geduld:o
Ik wilde even zeggen dat :
www.*******.nl/forum terug is,walhamedoulillah :)
Maar wel helemaal vernieuwd,ga snel kijken en meld je aan.
Mensen ie zich al eerder geregisteerd hebben,moet nu helaas opnieuw registeren :(!
"De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: Kennis vergaren is een plicht voor elke moslim.' [De uiteindelijke overlevering door Moesliem]
Nogmaals vergeet niet te registeren en deel je kennis met ons.
Naar een overlevering van Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft de Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, gezegd: 'Wie tot het volgen van het goede leidraad aanmoedigt heeft er net zoveel baat bij als degenen die hem daarin volgen, zonder dat hun beloning minder wordt. Maar wie tot het volgen van een dwaling oproept heeft net zoveel zonden als degenen die hem volgen, zonder dat hun zonden minder zouden zijn.' [uiteindelijke overlevering door Moesliem]
wassalamoe Aleikoem,
www.*******.nl/forum
moeslimoen
28-11-2005, 00:27
Diegenen die op zoek zijn een de "ideale moslim(a)" kunnen nu terecht op de volgende site:
www.maktab@nl (http://www.naddi.nl/redirect.aspx?affid=19110964) (@ = .),
zine_tetouania
28-11-2005, 02:18
Diegenen die op zoek zijn een de "ideale moslim(a)" kunnen nu terecht op de volgende site:
geinig:hihi:
echt leuk dat zo een islamitsch site bestaat:goedzo:
maar is het nier haram om ieman via internet te leren kennen? weet het niet hoor is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid hoorde er wel eens wat over:confused:
MokhtariYoussef
29-11-2005, 16:33
Oh SoubhanaAllah:jammer:
Dat is niet de juiste weg agie!
Moge Allah ( soubhanaho wa ta3la) jullie vergeven en jullie het goede van het slechte laten zien,amien.
Wassalamoe Aleikoem.
IK wil oook trouwen insallahe geduld is een schone zaaaaak
MokhtariYoussef
30-11-2005, 10:55
IK wil oook trouwen insallahe geduld is een schone zaaaaak
zekers incha Allah :)
zekers incha Allah :)
:maf2: :goedzo: :hadj:
moeslimoen
30-11-2005, 13:09
Salaam alaikoem,
Ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar daden, dus ook wat betreft het hoe/wat/waar/wanneer Zawaj!
Vroeger hielpen de ouders, maar tegenwoordig kunnen de ouders niet veel meer doen een neef/nicht uit marokko regelen. Niemand wil dat meer en wat moeten diegenen die geen ouders hier hebben of mensen die gescheiden zijn.....
ik vind zo'n site erg welkom omdat er streng gecontorleerd wordt of er geen players actief zijn etc.. ik ontmoet mijn partner liever via maktan dan via die ranzige chats en sites zoals ahummmm deze ;).
Sa,
MokhtariYoussef
30-11-2005, 20:53
Salaam alaikoem,
Ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar daden, dus ook wat betreft het hoe/wat/waar/wanneer Zawaj!
Vroeger hielpen de ouders, maar tegenwoordig kunnen de ouders niet veel meer doen een neef/nicht uit marokko regelen. Niemand wil dat meer en wat moeten diegenen die geen ouders hier hebben of mensen die gescheiden zijn.....
ik vind zo'n site erg welkom omdat er streng gecontorleerd wordt of er geen players actief zijn etc.. ik ontmoet mijn partner liever via maktan dan via die ranzige chats en sites zoals ahummmm deze ;).
Sa,
Waleikoem Assalam ougtie,
Dat is jou mening,wat dat laatste betreft ben ik zeker met je eens,maar ook zo een website is niet echt iets wat bij onze geloof hoord,Moge Allah Soubhanaho wa ta3lla ons vergeven en leiden naar de juiste pad,amien.
En alles is in de handen van onze Heer Soubhanaho Wa ta3la.
Wassalamoe Aleikoem.
Lady_Elina
30-11-2005, 21:29
Waleikoem Assalam ougtie,
Dat is jou mening,wat dat laatste betreft ben ik zeker met je eens,maar ook zo een website is niet echt iets wat bij onze geloof hoord,Moge Allah Soubhanaho wa ta3lla ons vergeven en leiden naar de juiste pad,amien.
En alles is in de handen van onze Heer Soubhanaho Wa ta3la.
Wassalamoe Aleikoem.
Wollah je hebt egt gelijk!!
Ik vind het egt BELACHELIJK dat er ''islamitische'' sites zijn en daar je ware liefde kunt vinden!!!
Waar is de egte islam!! Wollah me maag draait egt om deze rotzooi te horen
En ik vloek de gene die dit soort dingen organiseren!!
Dit is niet normaal meer!!Dit maakt mij egt zeer triest en ik moet zulke mensen ook nog eens mijn broeders en zusters noemen!!!:jammer:
MokhtariYoussef
30-11-2005, 23:07
Wollah je hebt egt gelijk!!
Ik vind het egt BELACHELIJK dat er ''islamitische'' sites zijn en daar je ware liefde kunt vinden!!!
Waar is de egte islam!! Wollah me maag draait egt om deze rotzooi te horen
En ik vloek de gene die dit soort dingen organiseren!!
Dit is niet normaal meer!!Dit maakt mij egt zeer triest en ik moet zulke mensen ook nog eens mijn broeders en zusters noemen!!!:jammer:
Assalamoe Aleikoem ougtie,
Beste zuster inhoudelijk heb je gelijk,mmaar niet hoe jij het zegt!
De Profeet (v.z.m.h.) heeft gezegd: sterk is niet degene die een ander op de grond kan gooien;sterk is wie zichzelf beheerst als hij boos is
Pas dus op je woorden ougtie,houd je rust.
Allah soubhanaho wa ta3la zegt:
'' Wa gatibehoem bima haya a7essan'' spreek hun ( mensen ie verkeerd bezig zijn) op de juiste/betere manier aan.
Overgeleverd door Abu Ad Darda dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen. (Moesliem)
Snap je het ougtie,we moeten deze broeders/zusters op hun fouten aanspreken maar niet zo,zo gaan ze toch niet luisteren ougtie,op deze wordt het alleen maar erger en er onstaat Fitnah.
en het zijn zeker onze broeders en zusters,walhamedoulillah.
Allah soubhanaho wa ta3la zegt:
''Inna ma Almoslimina igewa'' Moslims zijn broeder en zusters van elkaar,dus een familie walhamedoulillah.
wij zijn slecht dienaar van Allah (soubhanaho wa ta3la) ,dus mensen en mensen maken fouten,Laten we wat van elkaar leren,elkaar leiden naar de juiste pad,de weg van Allah soubhanaho wa ta3la.
De Profeet (v.z.m.h.) heeft gezegd: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sah'ih' Moeslim)
Moge Allah soubhanaho wa ta3la mijn vergeven als ik iets verkeerd heb gezegd,amien.
Hij die de eer van zijn broeder verdedigt zal op de Dag Des Oordeels zijn gezicht door Allah tegen het vuur beschermd worden. (Tirmidi)
Wassalamoe Aleikoem.
MokhtariYoussef
01-12-2005, 01:06
:goedzo::goedzo:
nadoria_zinador
01-12-2005, 09:39
Upper de up.....
Wie wil er nog meer trouwen:D?
Dan mogen jullie nu registeren op *******.nl en dan kunnen jullie van mij appart trouwen:maf:
MokhtariYoussef
01-12-2005, 14:39
Upper de up.....
Wie wil er nog meer trouwen:D?
Dan mogen jullie nu registeren op *******.nl en dan kunnen jullie van mij appart trouwen:maf:
Je bedoeld eerst kennis op doen en dan pas aan trouwen denken:goedzo:
nadoria_zinador
01-12-2005, 17:39
Je bedoeld eerst kennis op doen en dan pas aan trouwen denken:goedzo:
Shokran voor het verbeteren:).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.