Nysha
27-11-2005, 23:38
dames dames dames...... Wat was het toch een druk weekend weer, ik ben blij dat het achter de rug is:D Ten eerste het verschrikkelijke weer hier in het oosten van het land...gelukkig is mijn familie ongedeerd gebleven van enige ongelukken maar het scheelde niet veel...... Ten tweede is mij nichtje getrouwd afgelopen zaterdag....in dld 30 km van ons vandaan ongeveer...normaal goed te doen maar als je maar 30 km per uur rijd is het hartstikke ver weg...en voor ons nog langer.....hier mijn verhaal: zaterdagmorgen vroeg wakker geworden om lopend door de sneeuw naar de stad te gaan...om de laatste dingen voor de bruiloft te halen....kwam ik thuis moest ik de haren van men zussen doen en men eigen haar...nix aan de hand zou je zeggen....alleen was mijn broer de dag ervoor bij ons gestrand ( hij woont 10 km verderop) en moesten wij voordat wij nara de bruiloft gaan naar zijn huis zodat hij ook ziijn pak aan kon trekken...wat betekent dat Nysha moest eerder klaar zijn:moe: .... dat lukte dus niet want men make up wou niet lukken dus ik alles inpakken zodat ik me mijn broer kon opmaken terwijl hij ing scheren enzo....dus de hele family daarnaartoe....maar jah we kunnen nergens parkeren ivm de sneeuw...dus men zus en haar verloofde blijven in de auto wat betekent Nysha moet opschieten...ik dus snel nog men haren doen en make up...:maf2: trek men prachtig jurkje aan zie ik de riem nergen aaaaaaaaaarrrrrrrghhhhhhhhhhhhhh die ben ik dus thuis vergeten en zonder riempje geen jurkje....ik helemaal hyperventieren.....dus mijn broer zo nysh we gaan wel terug is nie errug.....maar dat is wel erg want het sneeuwde nog steeds hevig en we moesten dus weer 10 km terug rijden om er daarna weer 30 te rijden...:maf: nu men ma helemaal pissig ik voelde me vet schuldig.... wij dus teruggereden ik mijn riem gehaald....en het wwas sooo koud ik dus spijkerbroek onder men jurk aan....aah mensen wat was het stressen wij komen dus pas rond 9 uur op die bruiloft aan was allang begonnen.... en toen ben ik maar meteen gaan dansen:banana: het werd gelukkig heel gesellug, de terugweg is goed verlopen en ik werd vandaag pas om 3 uur wakker ;) zoooo :D