Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : achterkomen dat diegene liegt..

Pagina's : [1] 2

tangia21
27-11-2005, 21:50

wat doe je als je achterkomt dat iemand tegen je liegt.Ik heb dat met 1 persoon en ze liegt echt alles bijelkaar om indruk te maken over haar familie,man echt alles.Het is gewoon niet normaal meer.Eerst dacht ik..het ligt aan mezelf...maar achteraf ben ik achtergekomen dat ze de hele boel bijelkaar liegt.Wat doe je dan?Neem je afstand of ga je gewoon eerlijk tegen diegene zijn. Afstand is moeilijk omdat haar man niks met haar leugens te maken heeft. :kweetnie:

Shifae
27-11-2005, 21:52
Verzamel je moed bij elkaar en spreek haar erop aan! :o P.S Is haar man familie van je ofzo?

Sibel_flower
27-11-2005, 21:54
hahahhah dacht ik effe dat je het over iemand anders had iemand die graag verstoppertje speeldde:hihi: :hihi: JE begrijpt wel wat ik bedoel:hihi:

marocloubna
27-11-2005, 21:55
Zeg het tegen haar. En zeg dat je daar niet van gediend bent. Afstand nemen is ook niet altijd een oplossing. Als ze dan nog door blijft gaan kan je eventueel het contact stop zetten.........

tangia21
27-11-2005, 21:57

hahahhah dacht ik effe dat je het over iemand anders had iemand die graag verstoppertje speeldde:hihi: :hihi: JE begrijpt wel wat ik bedoel:hihi: o diee:hihi: nee deze komt samen met haar over de vloer....niet die je weet wel:hihi: ;)

noumidia1980
27-11-2005, 21:57
Ik heb dat ook een keer meegemaakt. Ze loog echt over alles(zelfs wat ze gegeten had). Sorry maar met zo een iemand kan ik echt niet omgaan! Ik heb dus gewoon afstand van haar genomen, leek me de beste oplossing en heb er nooit spijt van gehad!

Sibel_flower
27-11-2005, 22:00
o diee:hihi: nee deze komt samen met haar over de vloer....niet die je weet wel:hihi: ;) hihihih:hihi: gewoon zeggen ay ay ay wa hadi kedba byna ay ay ay wa koeli elhak el moet kyna zo gewoon eerlijk zijn en dit zeggen....;) :hihi:

noumidia1980
27-11-2005, 22:02
hihihih:hihi: gewoon zeggen ay ay ay wa hadi kedba byna ay ay ay wa koeli elhak el moet kyna zo gewoon eerlijk zijn en dit zeggen....;) :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

tangia21
27-11-2005, 22:03
hihihih:hihi: gewoon zeggen ay ay ay wa hadi kedba byna ay ay ay wa koeli elhak el moet kyna zo gewoon eerlijk zijn en dit zeggen....;) :hihi: mesgouta (nee niet mesrouta:hihi: )

Sibel_flower
27-11-2005, 22:10
mesgouta (nee niet mesrouta:hihi: ) hihihi:D :D

Aardbeitje
27-11-2005, 22:13
Als ze volgende keer weer met een ze3ma spannende verhaal komt...Dan kijk je gewoon zo...:moe: En gaap je erbij...! En doe vervolgens dit: :rolleyes: Dan zal ze het denk ik wel doorhebben! :D

tangia21
27-11-2005, 22:15
Als ze volgende keer weer met een ze3ma spannende verhaal komt...Dan kijk je gewoon zo...:moe: En gaap je erbij...! En doe vervolgens dit: :rolleyes: Dan zal ze het denk ik wel doorhebben! :D dit:rolleyes: doe ik altijd bij zulke vrouwtjes. dit:moe: doe ik aan het eind van de avond:hihi:

Aardbeitje
27-11-2005, 22:20
dit:rolleyes: doe ik altijd bij zulke vrouwtjes. dit:moe: doe ik aan het eind van de avond:hihi: :hihi: Nou triest dan, dat ze het niet doorheeft...:hihi:

Souraida
27-11-2005, 23:10
Ik zeg t gewoon. Heb t al vaak genoeg meegemaakt en dan zeg ik t gewoon glashard met bewijzen hoe ik weet dat diegene lult.

Ighlaas
27-11-2005, 23:26

Gewoon eerlijk zijn tegen haar en haar erop aanspreken;)

Pagina's : [1] 2