Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gooi al je charmes in de strijd en kom bij me solliciteren!

Pagina's : [1] 2

Sardina
27-11-2005, 20:39

Lieve dametjes, Met veel plezier heb ik anderhalve jaar lang de Zwangerenlijst bijgehouden. Ik begon ermee toen ik zelf zwanger was en vond het geweldig om met lotgenoten te praten. De zwangerenlijst voelde echt als een tweede huis. We werden een hecht clubje. Toen ik bevallen was, spreekt het voor zich dat je dan niet meer echt geinteresseerd bent in zwschapverhalen als voorheen. Maar omdat er nog zooooooveel meiden kletsen op die topic, voelde ik me verantwoordelijk om voor die dames door te gaan met de lijst. En ik heb het altijd met veel plezier gedaan al was het alleen om er anderen een plezier mee te doen. Mijn meisje word steeds groter en gaat steeds meer tijd vragen en ik merk dat het me veel moeite kost om de lijst netjes bij te houden zoals voorheen. En dat is niet leuk voor de dames die er nog actief zijn. Ik heb besloten om hem over te dragen aan iemand die het leuk vind om deze bij te houden. (niet allemaal tegelijk :o :D ) Dus ben je geinteresseerd in deze uitdagende functie, stuur dan je sollicitatiebrief en cv zsm naar me toe. Bij de secundaire arbeidsvoorwaarden hoort ook 13e maand en een leaseauto :D Nee hihi ik meen het echt. Wie het leuk vind om hem van me over te nemen heel graag. Je doet er mij en velen anderen veel plezier mee. Ik hoor het wel. Liefs Sardien

Aardbeitje
27-11-2005, 20:58
Geachte sardina, Hierbij solliciteer ik naar de functie hulpje van zwangerenlijst! Ik ben er zelf ook actief en vind het heerlijk om over zwangerschap te praten. Er is echter wel een nadeel...Ik heb niet zo lang meer te gaan..En ga mijn kindje eruit poepen...:D En dan zal ik ook wel een tijdje uit de roulatie zijn... Wel verwacht ik een salaris van 1700 euro netto per maand...En de nieuwste BMW! Anders doe ik het niet...:ego: Ik hoop zo snel mogelijk een antwoord van u te mogen ontvangen.. Met vriendelijke groet, Een zwangere aardbei... ( ik ben niet zo goed in soll briefen schrijven...:maf: )

stanga
27-11-2005, 21:08
Tof van je! Echt netjes van je, beter dan dat je niks meer van je laat horen! Toppie dames!

Sardina
27-11-2005, 21:18
Geachte sardina, Hierbij solliciteer ik naar de functie hulpje van zwangerenlijst! Ik ben er zelf ook actief en vind het heerlijk om over zwangerschap te praten. Er is echter wel een nadeel...Ik heb niet zo lang meer te gaan..En ga mijn kindje eruit poepen...:D En dan zal ik ook wel een tijdje uit de roulatie zijn... Wel verwacht ik een salaris van 1700 euro netto per maand...En de nieuwste BMW! Anders doe ik het niet...:ego: Ik hoop zo snel mogelijk een antwoord van u te mogen ontvangen.. Met vriendelijke groet, Een zwangere aardbei... ( ik ben niet zo goed in soll briefen schrijven...:maf: ) Geachte Frisa, Bedankt voor uw interesse in deze wereldbaan. Ik heb overweldigend veel reacties gehad op deze vacature (:maf: ) maar jouw brief sprong er wel uit. Jij lijkt mij wel geschikt, en het feit dat je een tijd uit de roulatie bent na je bevalling, ik weet niet hoelang dat zal zijn? En als je dat de meiden even meedeelt, moeten ze dat wel begrijpen toch? En je eisen om 1700 euro netto te verdienen en de nieuwste BMW is geaccepteerd. Er mag natuurlijk wel wat tegenover staan, zo'n drukke en tijdvergende baan. :D Nee wat dat betreft ben ik trots op de secundaire arbeidsvoorwaarden van mijn bedrijf Sardina Incorporated. (En nee heb ik niet van Ludo gejat, maar hij van mij :o ) Als je werkelijk interesse hebt nodig ik je uit voor een tweede gesprek om de functie-inhoud uit te leggen. (pm dus :D ) Hoogachtend, Sardina (directrice Sardina Incorporated)

Ighlaas
27-11-2005, 21:27

Leuk hee... maar goed.. miss is aarbeitje de geschikte kandidaat voor deze functie:o hihihi.. als ik deze smilie zie moet ik altijd aan haar denken:o weet niet waarom... Sardina.. hoe moet ze de lijst bijhouden als alles op jou naam staat??? Ben benieuwd :o

Aardbeitje
27-11-2005, 21:31
Geachte Frisa, Bedankt voor uw interesse in deze wereldbaan. Ik heb overweldigend veel reacties gehad op deze vacature (:maf: ) maar jouw brief sprong er wel uit. Jij lijkt mij wel geschikt, en het feit dat je een tijd uit de roulatie bent na je bevalling, ik weet niet hoelang dat zal zijn? En als je dat de meiden even meedeelt, moeten ze dat wel begrijpen toch? En je eisen om 1700 euro netto te verdienen en de nieuwste BMW is geaccepteerd. Er mag natuurlijk wel wat tegenover staan, zo'n drukke en tijdvergende baan. :D Nee wat dat betreft ben ik trots op de secundaire arbeidsvoorwaarden van mijn bedrijf Sardina Incorporated. (En nee heb ik niet van Ludo gejat, maar hij van mij :o ) Als je werkelijk interesse hebt nodig ik je uit voor een tweede gesprek om de functie-inhoud uit te leggen. (pm dus :D ) Hoogachtend, Sardina (directrice Sardina Incorporated) Geachte sardina, Ik heb zeker wel interesse in deze baan...Vooral omdat mijn eisen worden geaccepteerd! Ik neem meteen ontslag bij de blokker..:hihi: Ik zal denk ik niet zo heel lang uit de roulatie zijn! Ik heb alleen de tijd nodig om bij te komen van de perspartij...:D En voor de rest...ben ik zeer benieuwd naar wat de functie inhoud...! Met vriendelijke groet, aardbeitje

Aardbeitje
27-11-2005, 21:33
Leuk hee... maar goed.. miss is aarbeitje de geschikte kandidaat voor deze functie:o hihihi.. als ik deze smilie zie moet ik altijd aan haar denken:o weet niet waarom... Sardina.. hoe moet ze de lijst bijhouden als alles op jou naam staat??? Ben benieuwd :o :o :hihi: :kus:

Sardina
27-11-2005, 21:33
Leuk hee... maar goed.. miss is aarbeitje de geschikte kandidaat voor deze functie:o hihihi.. als ik deze smilie zie moet ik altijd aan haar denken:o weet niet waarom... Sardina.. hoe moet ze de lijst bijhouden als alles op jou naam staat??? Ben benieuwd :o ik heb hem eerder aan ceuta overgedragen (toen ik ging bevallen) en toen heb ik alles gekopieerd wat in de post van de zwlijst staat zeg maar en zij heeft hem geplakt in een nieuwe topic zwlijst. nadeel is wel dat je al die reacties kwijt raakt en opnieuw moet beginnen. misschien kunnen de moderators iets regelen, dat zou ik ff na moeten vragen.

Ighlaas
27-11-2005, 22:28
ik heb hem eerder aan ceuta overgedragen (toen ik ging bevallen) en toen heb ik alles gekopieerd wat in de post van de zwlijst staat zeg maar en zij heeft hem geplakt in een nieuwe topic zwlijst. nadeel is wel dat je al die reacties kwijt raakt en opnieuw moet beginnen. misschien kunnen de moderators iets regelen, dat zou ik ff na moeten vragen. Ja inderdaad.. is zonde van al die reacties...

mimi_tangaouia
28-11-2005, 18:43
ik ben ook wel geintereseerd en neem wel genoegen met een vw golf 5

OemSoufian
28-11-2005, 18:49
Uhm ik wil wel invallen als de nieuwe directeur persdrang krijgt hihi. En ik wil eis een nieuwe fiets :)

dikke_schaap
28-11-2005, 21:52
hahahha, wat een grappige mensjes allemaal..

soulfa
28-11-2005, 22:30
Sardientje, ik weet de oplossing. Begin aan een tweede dan kun je gewoon doorgaan met de lijst.:D

oeght_yasmina18
28-11-2005, 22:35
haha haha haha haha Meskienaa

Mozhima1
29-11-2005, 10:01

Bij deze meld ik TEMSOENT aan. Zij is volgens mij nog niet zo lang zwanger en ik denk dat het wel wat voor haar is.

Pagina's : [1] 2