Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moderators

Pagina's : [1] 2

LELIJKERD
20-04-2003, 13:21

waarom starten jullie niet een rubriek die SIX FLAGS heet want ik voor Str*ont ziek van al die topics die steeds geopend worden over die amerikaanse rotzooi het is leuk geweest.... jullie hebben de rest van yasmina overtuigd dat het zo geweldig was daarzo..... en nu is het genoeg geweest

Chaimaa
20-04-2003, 13:23
Origineel gepost door LELIJKERD waarom starten jullie niet een rubriek die SIX FLAGS heet want ik voor Str*ont ziek van al die topics die steeds geopend worden over die amerikaanse rotzooi het is leuk geweest.... jullie hebben de rest van yasmina overtuigd dat het zo geweldig was daarzo..... en nu is het genoeg geweest :lol: walahila

DonnaBella
20-04-2003, 13:23
ja man ze doen net of ze nog nooit een pretpark hebben gezien

Asri
20-04-2003, 13:25
Origineel gepost door DONNABELLA ja man ze doen net of ze nog nooit een pretpark hebben gezien :hihi: -Y-

mulan
20-04-2003, 13:27

Het was gewoon super gezellig....... :D Vooral toen .....en ......oh en dat was helemaal :p ...............ik was echt kapot aan het eind van de dag,echt gelachen............. :rolleyes:

Asri
20-04-2003, 13:30
Origineel gepost door mulan Het was gewoon super gezellig....... :D Vooral toen .....en ......oh en dat was helemaal :p ...............ik was echt kapot aan het eind van de dag,echt gelachen............. :rolleyes: Eeeeey Mulan, Alles goed? :D Tijdje niet gezien...Kifashhhh? -Y-

mulan
20-04-2003, 13:32
Origineel gepost door Asri Eeeeey Mulan, Alles goed? :D Tijdje niet gezien...Kifashhhh? -Y- Oh jij bent het..... :D Ik ben er altijd......jij daarentegen....... :) Gaat goed.....et toi?

Asri
20-04-2003, 13:35
Origineel gepost door mulan Oh jij bent het..... :D Ik ben er altijd......jij daarentegen....... :) Gaat goed.....et toi? Hehehe...It's me (6) Ik ben standaard hiersjo = no life Het gaat alhamdoelilah wel goed...Moet jij overgiens niet bij de concurrent zitten? :p -Y-

mulan
20-04-2003, 13:39
Origineel gepost door Asri Hehehe...It's me (6) Ik ben standaard hiersjo = no life Het gaat alhamdoelilah wel goed...Moet jij overgiens niet bij de concurrent zitten? :p -Y- Concurrent moet je serieus doen.............er is weinig geblabla..........dus here i am :D

Angel
20-04-2003, 13:42
stelletje overlopers :kwaad: :kwaad:

RaZer
20-04-2003, 13:44
Nee lelijkerd.. wij, de mensen die niet zijn geweest hebben wat gemist, we zouden ons moeten schamen. Leven heeft geen zin meer voor ons. Ze gingen toen en toen kapot stuk. En wij, de losers, hebben dat allemaal gemist! Ze moeten juist een extra rubrike voor ons maken. Een rubriek voor ons, voor de mensen die de dag der dagen hebben gemist. Mensen weten niet eens wat bescheiden zijn is. Ok leuke dag maar ga geen schuldgevoelens kweken bij mensen. En dan zijn er van die mensen die komen dan :( jammer dat ik er niet was. Shit zeg die zijn wel makkelijk te beinvloeden.

mulan
20-04-2003, 13:59
Origineel gepost door angel21 stelletje overlopers :kwaad: :kwaad: Zo ontvang je toch geen gasten :D

SweetRose
20-04-2003, 14:08
Origineel gepost door RaZer Nee lelijkerd.. wij, de mensen die niet zijn geweest hebben wat gemist, we zouden ons moeten schamen. Leven heeft geen zin meer voor ons. Ze gingen toen en toen kapot stuk. En wij, de losers, hebben dat allemaal gemist! Ze moeten juist een extra rubrike voor ons maken. Een rubriek voor ons, voor de mensen die de dag der dagen hebben gemist. Mensen weten niet eens wat bescheiden zijn is. Ok leuke dag maar ga geen schuldgevoelens kweken bij mensen. En dan zijn er van die mensen die komen dan :( jammer dat ik er niet was. Shit zeg die zijn wel makkelijk te beinvloeden. Wat heb ik nu weer gemist...:rolleyes: ik kom es één dag ni online..en kaboem....er gebeurd weer wat... En Ricco weet weer neutraal te blijven :p

Angel
20-04-2003, 14:10
Origineel gepost door mulan Zo ontvang je toch geen gasten :D jou en mijn grote vriend asri wel :stout: :stout:

yasmine85
20-04-2003, 14:14

Origineel gepost door LELIJKERD waarom starten jullie niet een rubriek die SIX FLAGS heet want ik voor Str*ont ziek van al die topics die steeds geopend worden over die amerikaanse rotzooi het is leuk geweest.... jullie hebben de rest van yasmina overtuigd dat het zo geweldig was daarzo..... en nu is het genoeg geweest Je kan die topics ook gewoon niet openen.. Like me :bril: Ik heb er nog geen 1 gelezen of geopend... dussss :) kiss

Pagina's : [1] 2