Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames en heren!!!!

Pagina's : [1] 2

CRACKIE
20-04-2003, 12:41

yoooooo salammmmmmmmm peeps, ik had een vraagje aan jullie zowel dames al de heren hoe ziet jullie perfecte vrouw/ man eruit dus daarmee bedoelik niet alleen uiterlijk maar ook hoe hij / zij van binnen is snapieeee laterzzzzzz :zwaai:

samira_el
20-04-2003, 12:44
Ik denk niet dat iemand zin heeft hier op antwoord te geven.. Omdat deze vraag al duizend keer is gesteld. Ga naar zoek. en zoek je vraag, dan krijg je zo'n topic

Oem_Lena
20-04-2003, 12:45
Origineel gepost door CRACKIE yoooooo salammmmmmmmm peeps, ik had een vraagje aan jullie zowel dames al de heren hoe ziet jullie perfecte vrouw/ man eruit dus daarmee bedoelik niet alleen uiterlijk maar ook hoe hij / zij van binnen is snapieeee laterzzzzzz :zwaai: die van mij heb ik al gevonden alhamdoeliallah, :Iluvu:

Angel
20-04-2003, 12:45
de perfecte man bestaat niet :( :(

Oem_Lena
20-04-2003, 12:47

Origineel gepost door angel21 de perfecte man bestaat niet :( :( ja wel moet goed zoeken

Angel
20-04-2003, 12:50
Origineel gepost door lala_amira2 ja wel moet goed zoeken hahaha zoeken, jij bent gek, ik ga niet zoeken naar een man :hihi: :hihi: de perfecte man bestaat niet, aangezien niemand perfect is. iedereen heeft wel minpuntjes. :rolleyes:

Oem_Lena
20-04-2003, 12:51
Origineel gepost door angel21 hahaha zoeken, jij bent gek, ik ga niet zoeken naar een man :hihi: :hihi: de perfecte man bestaat niet, aangezien niemand perfect is. iedereen heeft wel minpuntjes. :rolleyes: ewa als je niet gaat zoeken hoe ga je dan trouwen :confused:

Angel
20-04-2003, 13:01
Origineel gepost door lala_amira2 ewa als je niet gaat zoeken hoe ga je dan trouwen :confused: ooohhh die komt vanzelf wel hoor. Ik heb er alle vertrouwen in. :D Ik ga niet op zoek naar een man. Dat klinkt zo, tja hoe moet ik dat zeggen, wanhopig :rolleyes:

Oem_Lena
20-04-2003, 13:02
Origineel gepost door angel21 ooohhh die komt vanzelf wel hoor. Ik heb er alle vertrouwen in. :D Ik ga niet op zoek naar een man. Dat klinkt zo, tja hoe moet ik dat zeggen, wanhopig :rolleyes: nu je het zegt :confused:

Angel
20-04-2003, 13:13
Origineel gepost door lala_amira2 nu je het zegt :confused: zoals iedereen weet wordt al bij je geboorte bepaald met wie je zal trouwen insha allah. En natuurlijk ben je zelf in staat door de middelen die er beschikbaar zijn om er achter te komen of het de juiste persoon is die je bent tegen gekomen. het is el mektab. :zwaai:

mimia
20-04-2003, 13:21
Origineel gepost door angel21 hahaha zoeken, jij bent gek, ik ga niet zoeken naar een man :hihi: :hihi: de perfecte man bestaat niet, aangezien niemand perfect is. iedereen heeft wel minpuntjes. :rolleyes: de vraag is ook hoe JIJ de ware ziet en niet OF IE BESTAAT! :rolleyes:

Angel
20-04-2003, 13:37
Origineel gepost door mimia de vraag is ook hoe JIJ de ware ziet en niet OF IE BESTAAT! :rolleyes: blijkbaar kan jij niet lezen. Hij vroeg naar de PERFECTE MAN/VROUW en niet naar de ware :rolleyes:

bint_duh_bledie
20-04-2003, 13:49
mijn ware heb ik al gevonden en zal ik je vertelen hoe hij der uit ziet hij heeft hele grote marokkaanse ogen waar je in kunt verdrinken als je te lang naar hem kijkt hijis heel lief en knap en is nog eens super slim goed gekleed goeie smaak anders trouwt hij niet met mij hihi een woord perfect

mobo24
20-04-2003, 14:24
De perfecte man/vrouw is slechts een voorstelling die zich tussen de oren bevindt. Het streven is om iemand te vinden die in de buurt komt van deze illusie. MoBo

Angel
20-04-2003, 14:26

Origineel gepost door mobo20 De perfecte man/vrouw is slechts een voorstelling die zich tussen de oren bevindt. Het streven is om iemand te vinden die in de buurt komt van deze illusie. MoBo :goedzo:

Pagina's : [1] 2