Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoeveel geld sturen jullie per maand naar Irak en/of Palestina???

Pagina's : [1] 2

salimma19
20-04-2003, 01:21

Ben er wel benieuwd naar. Ik zelf stuur elke maand 40 euro naar Palestina via de moskee al aqsa in Rotterdam. en naar Irak heb ik 1 keer 60 euro gestort. Is te weinig??? Wat sturen jullie eigenlijk????

salimma19
20-04-2003, 01:32
tsss ben ik de enige of zo? Hellooooooooooooo!!!!!!!!!!

ClaudioLopez
20-04-2003, 01:33
ik stuur 0,- euro :(

KI_kracht
20-04-2003, 01:39
het is beter om niet te zeggen wat je stuurt. je doet het ergens. het is voor een goed doel laat het ook daarvoor.

ClaudioLopez
20-04-2003, 01:40

Origineel gepost door KI_kracht het is beter om niet te zeggen wat je stuurt. je doet het ergens. het is voor een goed doel laat het ook daarvoor. :goedzo: jij snapt het

Najib26
20-04-2003, 02:49
Origineel gepost door salimma19 Ben er wel benieuwd naar. Ik zelf stuur elke maand 40 euro naar Palestina via de moskee al aqsa in Rotterdam. en naar Irak heb ik 1 keer 60 euro gestort. Is te weinig??? Wat sturen jullie eigenlijk???? Heel goed van je. Maar zoals anderen zeiden: help ze, maar zeg er niets over. Je doet het voor die mensen en voor Allah, en niet om te zeggen dat je zoveel gestuurd hebt. Je bedoelt het goed, dat weet ik. Misschien iets voor de volgende keer inshallah.

KI_kracht
20-04-2003, 02:51
Origineel gepost door Prime Is haram :jammer: wat bedoel je met het is haram? dat ze verteld dat ze geld heeft gestuurd ? :rolleyes:

Guadaloupe
23-04-2003, 21:43
je bedoelt zeker deze topic :D

salimma19
23-04-2003, 21:47
wooooooo ik zeg het niet om indruk te maken. ik zeg het om jullie ook aan te sporen wat te sturen. wallah geloof me de palestijnse zaak is voor mij echt geen kwestie om indruk te maken. ik probeer alleen mensen over te halen ook wat te sturen....je wordt er niet arm van so please als is het maar 5 euro

Guadaloupe
23-04-2003, 21:49
Origineel gepost door salimma19 wooooooo ik zeg het niet om indruk te maken. ik zeg het om jullie ook aan te sporen wat te sturen. wallah geloof me de palestijnse zaak is voor mij echt geen kwestie om indruk te maken. ik probeer alleen mensen over te halen ook wat te sturen....je wordt er niet arm van so please als is het maar 5 euro je bedoelt het dan wel niet zo, maar zo kan het overkomen....dat mensen gaan denken hoe goed je het wel voor ze hebt....als je sadaka geeft, moet je dat aan niemand vertellen. :)

Oem_Lena
23-04-2003, 21:49
Origineel gepost door salimma19 wooooooo ik zeg het niet om indruk te maken. ik zeg het om jullie ook aan te sporen wat te sturen. wallah geloof me de palestijnse zaak is voor mij echt geen kwestie om indruk te maken. ik probeer alleen mensen over te halen ook wat te sturen....je wordt er niet arm van so please als is het maar 5 euro dat is heel erg goed van je hoor meid, ik zelf stuur ook elke maand en dat moeten meer mensen doen ;)

Oem_Lena
23-04-2003, 21:51
Origineel gepost door Prime Is haram :jammer: hoe zo haram :rolleyes:

salimma19
23-04-2003, 21:54
Origineel gepost door lala_amira2 dat is heel erg goed van je hoor meid, ik zelf stuur ook elke maand en dat moeten meer mensen doen ;) eindelijk iemand die mij begrijpt. Geld sturen naar Palestina of Irak of waar dan ook hoort niet indrukwekkend te zijn. het hoort de normaalste zaak van de wereld te zijn dat wij ze helpen. Ik wil alleen maar dat meer mensen geld sturen en natuurlijk dou3a doen en bidden voor ze. Maar helaas trekken sommige mensen te gauw conclusies en denken ze dat ik hier intressant probeer te doen. dat is dus echt niet zo. en als dat zo is overgekomen laat jullie hierbij weten dat het niet de bedoeling was.

Oem_Lena
23-04-2003, 21:55
Origineel gepost door salimma19 eindelijk iemand die mij begrijpt. Geld sturen naar Palestina of Irak of waar dan ook hoort niet indrukwekkend te zijn. het hoort de normaalste zaak van de wereld te zijn dat wij ze helpen. Ik wil alleen maar dat meer mensen geld sturen en natuurlijk dou3a doen en bidden voor ze. Maar helaas trekken sommige mensen te gauw conclusies en denken ze dat ik hier intressant probeer te doen. dat is dus echt niet zo. en als dat zo is overgekomen laat jullie hierbij weten dat het niet de bedoeling was. :goedzo:

Guadaloupe
23-04-2003, 21:56

Origineel gepost door salimma19 eindelijk iemand die mij begrijpt. Geld sturen naar Palestina of Irak of waar dan ook hoort niet indrukwekkend te zijn. het hoort de normaalste zaak van de wereld te zijn dat wij ze helpen. Ik wil alleen maar dat meer mensen geld sturen en natuurlijk dou3a doen en bidden voor ze. Maar helaas trekken sommige mensen te gauw conclusies en denken ze dat ik hier intressant probeer te doen. dat is dus echt niet zo. en als dat zo is overgekomen laat jullie hierbij weten dat het niet de bedoeling was. :)

Pagina's : [1] 2