Bekijk originele versie : Dames ,liefdesverdriet
nourelhouda
20-04-2003, 00:37
Last van liefdesverdriet. ik kan mijn ex maar niet vergeten. :( Heeft iemand wat advies ofsjoo??? Want ik word er gek van, tfoeeeee
is het pas uit???
zo nee, denk je dat hij nog aan jou denkt?? dus ophouden met dat getob want je doet jezelf alleen maar verdriet meissie ;)
Je weet dsat het je eigen schuld is door een haramrelatie aan te gaan. Hier een topic speciaal voor dames als jou:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=68127
GangstaLovin
20-04-2003, 00:48
Ik zou het niet weten ....heb nog nooit liefdesverdriet gehad. Is wel moeilijk om liefdesverdriet te hebben als je nog nooit een vriend hebt gehad he :D
nourelhouda
20-04-2003, 01:02
Ja gangsterlovin houwe zo, raad ik je aan
nourelhouda
20-04-2003, 01:03
Samiax ik weet het, maar das het probleem je kan niet zo snel vergeten
nourelhouda
20-04-2003, 01:06
En najib26 ik dacht als ik daarop klik dat ik echt een ingrijpende tekst krijg ofzo weet je met een hadith ofzo. Tenminste iets wat ik nuttig vind en dan krijg ik zo een bladertopic van jou. Valt tegen...
GangstaLovin
20-04-2003, 01:08
Origineel gepost door nourelhouda
Ja gangsterlovin houwe zo, raad ik je aan
Nou nee ...zie het niet zo zitten om nog langer vrijgezel te blijven. Heb wel zin in een vriend
nourelhouda
20-04-2003, 01:09
WAT IS ER JEMIENA ?
yesmina19
20-04-2003, 15:04
de hele dag gaan huilen krijg je heus niet terug
want jongens zijn net als hondenstront je trap er telkens in
wat je moet doen
gewoon de hele bezig zijn
stad in gaan naar je familie
of je huis schoonmaken het help heel erg
kortom alles waar je bezig houd
en w8 tot je de echt ware tegenkomt
maar ik wens je sterkte
groetjes mij
WAT IS ER JEMIENA ?
Jemiena houdt er van om mensen uit te lachen... trek er nix van aan...
En najib26 ik dacht als ik daarop klik dat ik echt een ingrijpende tekst krijg ofzo weet je met een hadith ofzo. Tenminste iets wat ik nuttig vind en dan krijg ik zo een bladertopic van jou. Valt tegen...
een hadith voor een haramrelatie :confused:
Origineel gepost door GangstaLovin
Ik zou het niet weten ....heb nog nooit liefdesverdriet gehad. Is wel moeilijk om liefdesverdriet te hebben als je nog nooit een vriend hebt gehad he :D
Je kan ook liefdesverdriet hebben zonder dat je een vriend hebt hoor!!!!!!!!!!!!
Maar in dit geval heeft zij er wel 1 gehad, maar goed.....
Ik denk dat je er niks aan kan doen, behalve jezelf bezig houden, en hopen dat het snel voorbij gaat.....
Oem_Lena
20-04-2003, 16:44
Origineel gepost door Simran
Je kan ook liefdesverdriet hebben zonder dat je een vriend hebt hoor!!!!!!!!!!!!
Maar in dit geval heeft zij er wel 1 gehad, maar goed.....
Ik denk dat je er niks aan kan doen, behalve jezelf bezig houden, en hopen dat het snel voorbij gaat.....
een liefdesverdriet zonder liefde :rolleyes: raare verdriet is dat dan
Origineel gepost door lala_amira2
een liefdesverdriet zonder liefde :rolleyes: raare verdriet is dat dan
Ik heb niet gezegd zonder liefde!!! Maar zonder vriend!!!! GOED LEZEN!!!!
Of is het zo dat wanneer je verliefd bent dat je dan altijd een vriend hebt???!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.