Bekijk originele versie : eigen zaak beginnen....
salaam alykoum,
ik ben dit jaar klaar met mijn school en wil dan een eigen zaak beginnen (geen winkel, tenzij....) in iedergeval ik heb heel wat goede ideetjes in mijn hoofd. sommige ideetjes zijn alweer van de baan omdat het niet echt meer een gat in de markt is. maar goed ik heb er nog een aantal ( dat ga ik niet zeggen)
wat ik wil weten, zijn er nog meer jongens of meiden die iets voor zichzelf willen beginnen?? zoja laat het dat even weten.. want zou graag met iemand willen samenwerken na dit schooljaar...
salaam alykoum,
ik ben dit jaar klaar met mijn school en wil dan een eigen zaak beginnen (geen winkel, tenzij....) in iedergeval ik heb heel wat goede ideetjes in mijn hoofd. sommige ideetjes zijn alweer van de baan omdat het niet echt meer een gat in de markt is. maar goed ik heb er nog een aantal ( dat ga ik niet zeggen)
wat ik wil weten, zijn er nog meer jongens of meiden die iets voor zichzelf willen beginnen?? zoja laat het dat even weten.. want zou graag met iemand willen samenwerken na dit schooljaar..
Ik ben er ook mee bezig..ik heb ook zo mijn ideeen over hoe en wat ik wil doen,
ik ben nu ook al inmiddels "zelfstandig ondernemer"..
Maar je wilt samen werken met iemand?
Vertel eens meer..
ik dacht dat er wel meer (toekomstige) ondernemers hier actief waren, blijkbaar niet dus..
ik wou gewoon weten wie en wat en hoe over anderen... en maybe dat er samen kan worden gewerkt..
Ja maar wat wil je dan prescies weten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.