Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een persoon vergeven en vergeten

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
20-04-2003, 00:35

kunnen jullie dat makelijk???

beppie_truus
20-04-2003, 00:40
ik kan dat heel moeilijk iemand zomaar vergeven en al helemaal niet vergeten

xxTigerxx
20-04-2003, 00:42
Ik kan een persoon bijna niet vergeven maar kan hem missen als kiespijn.... mn hart is van steen...:bril:

beppie_truus
20-04-2003, 00:45
Origineel gepost door xxTigerxx Ik kan een persoon bijna niet vergeven maar kan hem missen als kiespijn.... mn hart is van steen...:bril: een persoon kan ik makkelijk missen als kiespijn maar ik bedoelde eigenlijk meer de daden.

xxTigerxx
20-04-2003, 00:57

Origineel gepost door beppie_truus een persoon kan ik makkelijk missen als kiespijn maar ik bedoelde eigenlijk meer de daden. ligt eraaan in welke omstandigheden....

beppie_truus
20-04-2003, 00:59
Origineel gepost door xxTigerxx ligt eraaan in welke omstandigheden.... iemand heeft een wrede streek met je uit gehaald :(

xxTigerxx
20-04-2003, 01:01
Origineel gepost door beppie_truus iemand heeft een wrede streek met je uit gehaald :( vergeven en diegene vergeten.... ;)

beppie_truus
20-04-2003, 01:04
Origineel gepost door xxTigerxx vergeven en diegene vergeten.... ;) dan ben ik blijkbaar harder dan jou want ik zou die persoon niet vergeven en al helemaal niet vergeten wat er gebeurt is. :(

xxTigerxx
20-04-2003, 01:07
Origineel gepost door beppie_truus dan ben ik blijkbaar harder dan jou want ik zou die persoon niet vergeven en al helemaal niet vergeten wat er gebeurt is. :( ik zou hem vergeven maar hem gelijk vergten alsof we elkaar niet hebben gekend.....'zo ben ik tenminste

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 01:10
mensen zeggen vergeven doe ik het wel maar vergeten nie, nou bij mij is het dus andersom, er staan in mijn lijstje een hele hoop mensen die ik nooit zal vergeven, kan gewoon nie, ik vergeet snel maar vergeven no way

Laysa
20-04-2003, 01:12
Vergeven is beter ... dan brandt, vreet het ook niet bij jou van binnen .... en dat niet alleen in de Koran staat ook zoiets heb alleen geen zin om het op te zoeken .... Maar je moet er van leren en dus vergeten is iets anders ... zo ben ik dan ..... :p

GangstaLovin
20-04-2003, 01:15
Ik vergeef heeeeeeeeeeel makkelijk ....maar ja vergeten dat zal mij nooit lukken. Naar mijn inzien kan geen een mesn dat, je kunt zomaar iets deleten uit je geheugen (:D) ???

beppie_truus
20-04-2003, 01:15
Origineel gepost door xxTigerxx ik zou hem vergeven maar hem gelijk vergten alsof we elkaar niet hebben gekend.....'zo ben ik tenminste moet ik ook eens proberen :(

yesmina19
20-04-2003, 14:58
vergeven is makkelijker dan vergeten vergeven doe je via verstand maar iemand proberen te vergeten gaat via hart vergeven is makkelijker dan vergeten omdat je hart eenmaal sterkker is dan je verstand

HalfBlood
20-04-2003, 15:06

nee, maar als ik vergeef wat nogal lang duurt dan vergeet ik nooit, ik ben nogal haatdragend nogal een slechte eigenschap maar ik probeer er aan te werken

Pagina's : [1] 2