Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werkstraf voor spugen naar Verdonk

Pagina's : [1] 2

zeepareltje21
26-11-2005, 19:46

AMSTERDAM - Stefan van H. (19), die minister Verdonk in het gezicht spuugde, heeft een werkstraf van zestig uur gekregen. Daarvan gaat 32 uur af, omdat hij zestien dagen in voorarrest zat. Dat heeft de politierechter in Amsterdam gisteren besloten. Eind september liep de bewindsvrouw van Vreemdelingenzaken met haar partner en kinderen in Amsterdam, toen Van H. haar vanaf een fiets in het gezicht probeerde te spugen. Beveiligingsmannen, die de minister vergezelden, konden Van H. oppakken. De rechtbank in Amsterdam heeft gisteren besloten dat spandoeken met beledigende teksten over Verdonk mogen blijven hangen. Het gaat daarbij om een doek met de woorden ’Reisbureau Rita, arrestatie, deportatie, crematie, adequaat tot het bittere eind’, dat aan een pand in Nijmegen hing. Verdonk maakte gisteren in de Tweede Kamer tijdens het begrotingsdebat bekend geen rekening te kunnen houden met schoolvakanties bij het uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers. De oppositie had hierom gevraagd. bron: AD (http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article68789.ece)

zeepareltje21
26-11-2005, 20:01
Laat die vrouw ze doet gewoon haar werk Ik heb die vrouw ook niets aangedaan meneerske. Mijn spuug is meer waard, dat zal ik nooit verspillen aan het gezicht van Verdonk. nee, zo laag kan ik niet zinken, dat kan ik niet maken t.o.v mijn spuug.:rolleyes:

ladyp
26-11-2005, 20:06
en wat krijgt diegene die mij in het gezicht spuugt???? 0, 0

oeght_yasmina18
26-11-2005, 20:13
Niets :moe:

zeepareltje21
26-11-2005, 20:18

eigelijk had die jongen een Nobel prijs moeten krijgen omdat hij zo aardig was geweest om zijn levende gal (voor noppes nada niks) aan haar af te staan, maar rita kennende is ze weer eens ondankbaar zoals gewoonlijk :jammer: precies wat ik bedoelde lady. Verdonk moet blij zijn dat er iemand op de aarde rond loopt die haar gezicht kan/wil aanschouwen. ik zou het niet durven hoor, ik krijg gelijk last van braakneigingen. en wat die Nobel prijs betreft, die komt nog wel...............

zeepareltje21
26-11-2005, 20:20
en wat krijgt diegene die mij in het gezicht spuugt???? 0, 0 dat noemen zij namelijk een democratische en een gerechtvaardigde Nederlandse rechtssysteem. :confused: :maf2:

Farid_Iglesias
26-11-2005, 20:50
Wat is dat belachelijk zeg. Die jongen heeft ZESTIEN dagen in voorarrest gezeten, en daarboven op moet hij nog eens 28 uur een werkstraf uitvoeren

frankherbert
26-11-2005, 21:17
Waarom krijgt die jongen niet gewoon een boete, die vervolgens betaald wordt door een lid van het koninklijk huis.

rianne
26-11-2005, 21:22
Waarom krijgt die jongen niet gewoon een boete, die vervolgens betaald wordt door een lid van het koninklijk huis. Waarom het koninklijk huis Frank. :maf2: Dit heeft niets met albert heijn te maken en daar bij Bernhard is overleden, dus die kan dat niet meer. :hihi:

frankherbert
26-11-2005, 22:07
Waarom het koninklijk huis Frank. :maf2: Dit heeft niets met albert heijn te maken en daar bij Bernhard is overleden, dus die kan dat niet meer. :hihi: Dit is gewoon klassenjustitie. Anders kan ik deze vorm van rechtsongelijkheid niet verklaren. Vergelijk het lot van de Albert Heijn-medewerkers (http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=598742/sc=e7e27b) met dat van de 19-jarige jongen wiens maag opspeelt als hij ongewild geconfronteerd wordt met een ex-kampbewaakster en ex-leidinggevende van de oplichtersbende KPMG. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk) De KPMG heeft maatschap als rechtsvorm gekozen in verband met eventuele claims wegens de frauduleuze handelingen van de accountants.

ladyp
27-11-2005, 09:46
Dit is gewoon klassenjustitie. Anders kan ik deze vorm van rechtsongelijkheid niet verklaren. Vergelijk het lot van de Albert Heijn-medewerkers (http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=598742/sc=e7e27b) met dat van de 19-jarige jongen wiens maag opspeelt als hij ongewild geconfronteerd wordt met een ex-kampbewaakster en ex-leidinggevende van de oplichtersbende KPMG. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk) De KPMG heeft maatschap als rechtsvorm gekozen in verband met eventuele claims wegens de frauduleuze handelingen van de accountants. :goedzo: :goedzo:

rijmaran
27-11-2005, 09:49
Wat is dat belachelijk zeg. Die jongen heeft ZESTIEN dagen in voorarrest gezeten, en daarboven op moet hij nog eens 28 uur een werkstraf uitvoeren Waaarom belachelijk? Is het in jouw religie of cultuur normaal om mensen in het gelaat te bespuwen. Nou, ik als ongelovige zou zoiets nooit doen. Ik ben dan ook maar een ongelovige.:moe:

Just_came_by
27-11-2005, 10:47
Nu maak je me wel nieuwsgierig.. :oHet was er 1 waarvan ik niet weet of het kan. Het rechtse blok zou er gekwetst mee zijn, het linkse blok zou het toejuigen.;)

zeepareltje21
27-11-2005, 15:34
Ik vind het een zwaar overtreden stunt van Verdonk. Zij wil al te graag in de schijnwerpens en pakt alle kansen om aandachtig te trekken. het was gewoon een jongen die een reactie gaf op de actie, zoals lonsdale jongeren die brand stichten in de moskeen, aldus mevrouw Verdonk. ALs zij vindt dat lonsdale jongeren maar een reactie geven op de actie wanneer zijn brand stichten in de moskeen, dan vind ik ook dat deze jongen een reactie heeft gegeven op de actie, wanneer hij naar Verdonkje spuugt.

Hoogervorst
27-11-2005, 16:28

Ik vind het een zwaar overtreden stunt van Verdonk. Zij wil al te graag in de schijnwerpens en pakt alle kansen om aandachtig te trekken. het was gewoon een jongen die een reactie gaf op de actie, zoals lonsdale jongeren die brand stichten in de moskeen, aldus mevrouw Verdonk. ALs zij vindt dat lonsdale jongeren maar een reactie geven op de actie wanneer zijn brand stichten in de moskeen, dan vind ik ook dat deze jongen een reactie heeft gegeven op de actie, wanneer hij naar Verdonkje spuugt. Mevrouw Verdonk heeft nooit en te nimmer enige goedkeurig of begrip getoond voor het in brand steken van moskeeen. Ook niet gezegd dat dat een 'reactie' was. Hoewel ik vind dat het bespugen van iemand wel iets minder bestraft mag worden, een dagje vasthouden lijkt me wel genoeg zeg.

Pagina's : [1] 2