Bekijk originele versie : dansen en zingen voor je man!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
tangia21
26-11-2005, 13:18
door die topic van Nycha kwam ik op een idee.
Wie danst er voor haar man en ook zingen??Ik kan best goed dansen:o (eingendUnk) maar ik doe dat echt alleen voor feesten.Mijn man wil heel graag dat ik voor hem dans of zing...maar ik kan dan echt niet vooor zijn neus doen.Te verlegen.En hij meskien droomt ervan.:(
Soms wil ik net gaan beginnen met een lekkere egyptische muziek....maar iets houd me tegen:moe: ......en eerlijk...kvind het zielig voor hem:o
:jammer: slechte vrouw:hadj:
miss_rif21
26-11-2005, 13:47
ik dans en zing heel vaak als hij erbij staat!!
ik zing wel vals! maar dansen kan ik zeker goed zegt me man!! hihihihiih
We doen soms gewoon lekker samen dansen thuis, lekker uit onze dak gaan:banana: ...We liggen dan ook vaak in een deuk...echt lol hebben samen....
Is soms wel nodig trouwens;)
Ik vind dat zo ieksssssss kijken voor de gein sAMEN Dansen oke..MAar net zoals die ouwe geile egeptenaaren die hun vrouwen gebruiken als hoerige buikdanseres vind ik zo vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkk
Aardbeitje
26-11-2005, 13:55
Dansen voor mijn man....??? :eek:
No way...:maf2: Ik dans niet eens op feesten!!! En hij mag nog lang wachten! Trouwens...waarom zou je dansen voor je man??? Ik zie de nut er niet van in...:rolleyes:
No way...:maf2: Ik dans niet eens op feesten!!! En hij mag nog lang wachten! Trouwens...waarom zou je dansen voor je man??? Ik zie de nut er niet van in...:rolleyes:
Idd ikke :rolleyes:
Aardbeitje
26-11-2005, 14:01
Idd ikke :rolleyes:
Ik hoor het meiden heel vaak zeggen...Mijn man wil dat ik voor hem dans...Ik heb nooit begrepen waarom een man dat zou willen...:o
dansen voor je man is een vorm van voorspel ;)
Aardbeitje
26-11-2005, 14:05
dansen voor je man is een vorm van voorspel ;)
Aaaaha! Nou dat wist ik niet...:D
:hihi: grappig voorspel dan...:hihi:
miss_rif21
26-11-2005, 14:05
ik dans niet expres voor me man!! nee!!
maar het is als ik een muziek je aan heb dan dans ik gewoon uit mezelf en zing ik!! ook al is hij er of als hij er niet is!!!
ik ga niet dansen om hem een plezier te doen:maf2: !! het gaat uit mezelf
jullie brengen mij op ideen:D , denk dat ik een mooie buikdans jurk tevoorschijn tover en een act op ga voeren.:banana: :banana:
Aardbeitje
26-11-2005, 14:13
ik dans niet expres voor me man!! nee!!
maar het is als ik een muziek je aan heb dan dans ik gewoon uit mezelf en zing ik!! ook al is hij er of als hij er niet is!!!
ik ga niet dansen om hem een plezier te doen:maf2: !! het gaat uit mezelf
:hihi: Kan toch!!
Aardbeitje
26-11-2005, 14:14
jullie brengen mij op ideen:D , denk dat ik een mooie buikdans jurk tevoorschijn tover en een act op ga voeren.:banana: :banana:
Zet je webcam aan!!! :D
miss_rif21
26-11-2005, 14:15
:hihi: Kan toch!!
hahahahahahahahhaah:stout: hahahahah mischien heel mischien dat ik het dan doe:hihi: :hihi:
Aardbeitje
26-11-2005, 14:22
hahahahahahahahhaah:stout: hahahahah mischien heel mischien dat ik het dan doe:hihi: :hihi:
Nou veel plezier...zal hij wel leuk vinden..:stout:
Mijn man zou alleen maar raar opkijken...:maf:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.