Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagjes over haren!!!

mocro_fella
25-11-2005, 22:54

ik moest hier voor iemand paar vraagjes stellen over haren en haaruitval, je weet wel er wordt hier sowieso veel over gesproken op de forum, op de hoop dat iemand antwoorden of ervaringen heeft :) dus : - welke shampoo is het beste om te gebruiken, voor iemand met dunner wordend haar? -en er zijn heel veel verschillende vitamine B complex, bijv. bij apotheek kun je halen voor 2 euro of zo, maar je hebt ook die van davitamon en nog andere, dus welke is beste van die vitamine B complex varianten om te gebruiken. -en kan dat in combinatie met biergist pillen, en in hoeverre gaan de effecten van die biergistpillen, zijn vitamine B beter of allebei handig.. ? en na hoelang ongeveer zie je resultaten.... iemand met ervaring misschien die deze vragen kan beantwoorden? en dan heb je trouwens ook nog die verhalen over olijf olie met knoflijk gemixt en/of marokkaanse kruiden of zo.. ? hoop dat ik reacties krijg met inshallah ook nog eens hulp en antwoorden:goedzo: alle hulp is welkom

mocro_fella
27-11-2005, 14:28
wallou niemand nog die hier antwoorden op heeft....

mocro_fella
01-12-2005, 19:42
De vragen zijn zeker te moeilijk:rolleyes:

miss-ilhame
01-12-2005, 20:17
Tjaah ik zou het ook willen weten heb zelf last van haaruitval het is iritant :moe:

asmae_tetouani
01-12-2005, 21:50

ik moest hier voor iemand paar vraagjes stellen over haren en haaruitval, je weet wel er wordt hier sowieso veel over gesproken op de forum, op de hoop dat iemand antwoorden of ervaringen heeft :) dus : - welke shampoo is het beste om te gebruiken, voor iemand met dunner wordend haar? -en er zijn heel veel verschillende vitamine B complex, bijv. bij apotheek kun je halen voor 2 euro of zo, maar je hebt ook die van davitamon en nog andere, dus welke is beste van die vitamine B complex varianten om te gebruiken. -en kan dat in combinatie met biergist pillen, en in hoeverre gaan de effecten van die biergistpillen, zijn vitamine B beter of allebei handig.. ? en na hoelang ongeveer zie je resultaten.... iemand met ervaring misschien die deze vragen kan beantwoorden? en dan heb je trouwens ook nog die verhalen over olijf olie met knoflijk gemixt en/of marokkaanse kruiden of zo.. ? hoop dat ik reacties krijg met inshallah ook nog eens hulp en antwoorden:goedzo: alle hulp is welkom hey meid ik zelf gebruik die paarse potje van sundale ofzo ik weet niet precies hoe dat heet maar er staat op mooi haar en het alleen voor je haar bedoeldt en je kan het halen bij kruidvat voor 7.95 en ik gebruik 2 x in de week olijfolie met knoflook ik heb die knoflook gewoon geperst en bij die pure marokaanse oflijolioe gedaan wnat die nederlandse valt wel mee.. ik heb er ook een beetje baby olie door heen gemengd anders stinkt het teveel.. en je haar groeit er ook snel van.. .en het duurde ong bij mij een jaartje en het werd 2 x zo dikker.. maar ik had echt heeeeeeeeel dun haar niet normaal.. maja ik hoop dat je hier wat aan heb gehad.. whaha en niet letten op de spelfouten en de komma's en de punten die er niet zijn, moest snel typen :hihi:

butterflyke
01-12-2005, 22:32
Probeer eens fructis-shampoo? Die is echt heel goed, maakt je haren gewoon dikker.

lelalaila
02-12-2005, 11:02
ik weet uit eigen ervaring dat je elhasoub kan gebruiken voor haar uitval!!! helpt ontzettend goed. het is verkrijgbaar bij marokkaanse winkeltjes, kapsalons etc. veel succes meiden!!!

mocro_fella
04-12-2005, 14:40
thank jullie wel voor de reacties en tips, hoop dat er nog meer zullen volgen :)