Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AUB doe maar helpen!?!?!?!?!?!?!?!

Pagina's : [1] 2

ATLANTICA
19-04-2003, 22:12

Emientje heeft t volgende voor me gemaakt als ondertekening: http://www.angelfire.com/pro/2ndemien/atla6.gif ALLEEN IS IE TE GROOt :huil: Ennuh hij is OFFLINE, ja EMIEN en OFFLINE :confused: Wie kan dit plaatje verkleinen, want ik kan t namelijk nie :traan1: Tnx alvast! :zwaai:

bint_duh_bledie
19-04-2003, 22:14
is wel leuk en orgineel maar ik heb daar echt geen verstant van kijk maar naar mijn profieltje

masrawy
19-04-2003, 22:17
Origineel gepost door bint_duh_bledie is wel leuk en orgineel maar ik heb daar echt geen verstant van kijk maar naar mijn profieltje damn... jij bent `n echt `n mido-freak huh :hihi: ik kan `t wel denk ik :D

ATLANTICA
19-04-2003, 22:21
Hahaha freak ....... Naaaaaa hoe kom je er bij??? Hij past het gewoon t best bij t profiel :ego: Maarrruhhh AUB masrawy ik zou t heeeeeeeel cool vinden van je, wallah! Ennuhh bent uh bledie....ik ben ook geen pc nerd :D

PerfectTangawia
19-04-2003, 22:24

Origineel gepost door ATLANTICA Emientje heeft t volgende voor me gemaakt als ondertekening: http://www.angelfire.com/pro/2ndemien/atla6.gif ALLEEN IS IE TE GROOt :huil: Ennuh hij is OFFLINE, ja EMIEN en OFFLINE :confused: Wie kan dit plaatje verkleinen, want ik kan t namelijk nie :traan1: Tnx alvast! :zwaai: leuk hoor.. jammer genoeg kan ik het ook niet.... ;) tangawia

ATLANTICA
19-04-2003, 22:31
Origineel gepost door PerfectTangawia leuk hoor.. jammer genoeg kan ik het ook niet.... ;) tangawia Ooooooo waarom nie :huil: Maaruhh tnx nou maar hopen dat EMIEN gauw online komt ;)

masrawy
19-04-2003, 22:32
Origineel gepost door ATLANTICA Hahaha freak ....... Naaaaaa hoe kom je er bij??? Hij past het gewoon t best bij t profiel :ego: Maarrruhhh AUB masrawy ik zou t heeeeeeeel cool vinden van je, wallah! Ennuhh bent uh bledie....ik ben ook geen pc nerd :D OO.. dus ik ben `n pc-nerd???????? :( laat maar zitten dan :verdriet:

ATLANTICA
19-04-2003, 22:35
Origineel gepost door masrawy OO.. dus ik ben `n pc-nerd???????? :( laat maar zitten dan :verdriet: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee Masrawy aaaaaaaaaaahhhh alsjeblieft, ik zeg ALSJEBLIEFT, als je t kan doe ff :traan1: PC - nerd is positief echt, ik bedoel zonder Bill Gates waren we hier nie :D

masrawy
19-04-2003, 22:40
Origineel gepost door ATLANTICA Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee Masrawy aaaaaaaaaaahhhh alsjeblieft, ik zeg ALSJEBLIEFT, als je t kan doe ff :traan1: PC - nerd is positief echt, ik bedoel zonder Bill Gates waren we hier nie :D :eek: en nu vergelijk je me met bill gates.. `n amerikaan :kwaad: je hebt wel lef vind je niet :hihi:

ATLANTICA
19-04-2003, 22:42
Origineel gepost door masrawy :eek: en nu vergelijk je me met bill gates.. `n amerikaan :kwaad: je hebt wel lef vind je niet :hihi: Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo :verdriet: jij bent MOEILIJK :D

berbertje00
19-04-2003, 22:44
leuke ondertekening, maar ik kan em ook niet verkleinen, kweet er echt niets van af :(

EMIEN
19-04-2003, 22:46
Kon je niet wachten :rolleyes:... :D

ATLANTICA
19-04-2003, 22:46
EMIEN waar ben je 99% ben je ONLINE en heb ik je nu echt een x nodig ben je er nie :verdriet:

EMIEN
19-04-2003, 22:50
Ik ben al 3 dagen elke keer op marokko.nl...:) Jij was er niet.....:p:D maar khad em eigenlijk allang af, diezelfde dag nog.....maar uje was er niet..:)

ATLANTICA
19-04-2003, 22:53

Hey hey EMIEN :zwaai: Alles goed kenitra - brotha :bril: Ja ik moest ARBEITEN :traan1: , vandaar ff offline!

Pagina's : [1] 2