Bekijk originele versie : broer en zus met elkaar getrouwd
tangia21
25-11-2005, 17:29
op rtl 5 (dr Phil )
:eek:
selima17__1986
25-11-2005, 17:30
Walgelijk ...
MisselijkMakend !!
Allaah Hfad
oh my god, dat meen je niet. walgelijk idee zeg! ik zie dat het nu pauze is, maar ga zo eens ff kijken....
noumidia1980
25-11-2005, 17:48
Het moet niet nog gekker worden!
oh ik zie dat het inmiddels gaat over een 69jarige die is getrouwd met een 27 jarige ofzo.....
Ik heb het niet helemaal gevolgd... was toch een chineze vrouw??
huhh?? waren zij broer en zus :eek:
Nesrin18
25-11-2005, 18:17
:eek: heb het niet gezien...
Aardbeitje
25-11-2005, 18:22
Ieeggg ik krijg kotsneigingen...:maf2:
yasmine_1
25-11-2005, 18:49
waarom zijn die gekke met elkaar getrouwd??????? :confused:
Old_Oem_Ishaaq
25-11-2005, 18:55
Hebben jullie 't nooit eerder gehoord dan? Een tijd terug was er op t nieuws dat een broer met zn zus was getrouwd en dat ze samen 4 kids hadden. Hoezo goor?
miss_burberry
25-11-2005, 18:57
Hebben jullie 't nooit eerder gehoord dan? Een tijd terug was er op t nieuws dat een broer met zn zus was getrouwd en dat ze samen 4 kids hadden. Hoezo goor?
:eek: Allah ye hfad..
Waren het geen kinderen met down syndroom.. :jammer:
Berbertjelief
25-11-2005, 18:59
dat heeft tocheen incest :maf:
Old_Oem_Ishaaq
25-11-2005, 19:06
:eek: Allah ye hfad..
Waren het geen kinderen met down syndroom.. :jammer:
I dunno. Enige wat er werd verteld dat ze getrouwd waren en vier kinderen hadden. De man (vrouw weet ik niet cker) werd gearresteerd wegens incest.
Je moet het verhaal wel vertellen zoals het is :moe:
Het gaat hier om een Cambodjaans echtpaar die er pas na 25 jaar achter zijn gekomen dat ze broer en zus zijn. Ze hebben dezelfde moeder. Toen ze 5 en 8 jaar waren werden ze door oorlog uit elkaar gehaald. Later hadden ze elkaar toevallig ontmoet en zijn, zonder te weten dat ze broer en zus zijn, verliefd geworden. Ze hebben 4 kinderen gekregen. Ze zijn erachter gekomen dat ze broer en zus zijn doordat de man op zoek ging naar zijn moeder. En wat bleek, ze kenden allebei dezelfde namen en dergelijke. Vandaar dus deze mensen hebben er niet vrijwillig voor gekozen!!
Old_Oem_Ishaaq
25-11-2005, 19:39
Je moet het verhaal wel vertellen zoals het is :moe:
Het gaat hier om een Cambodjaans echtpaar die er pas na 25 jaar achter zijn gekomen dat ze broer en zus zijn. Ze hebben dezelfde moeder. Toen ze 5 en 8 jaar waren werden ze door oorlog uit elkaar gehaald. Later hadden ze elkaar toevallig ontmoet en zijn, zonder te weten dat ze broer en zus zijn, verliefd geworden. Ze hebben 4 kinderen gekregen. Ze zijn erachter gekomen dat ze broer en zus zijn doordat de man op zoek ging naar zijn moeder. En wat bleek, ze kenden allebei dezelfde namen en dergelijke. Vandaar dus deze mensen hebben er niet vrijwillig voor gekozen!!
Hoho..niet zo boos worden. Het enige wat ik ervan begreep is dat broer-zus getrouwd waren...4 kids kregen en dat de man is opgepakt wegens incest
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.