Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : documentatie over fatima

Pagina's : [1] 2 3 4 5

C_warrior
19-04-2003, 21:54

Wat vonden jullie ervan??????? ik kon er echt niet tegen. Zo onschuldig persoon die er mee te maken heeft. Ik ben er zo boos om. door Die Mocro's en door die nederlandse meisje Zij was ook deels de oorzaak. hoe durven Ze :verdomme: http://img.studenti.it/images/dbzone/personaggi/fusion/gotenks.jpg

Somaya_Riffia
19-04-2003, 21:56
Dat op Nl2..heb een klein stukje gezien...maar het was toch een film? Of was het een film gebaseerd op de werkelijkheid? (Ik weet dat zulke dingen ook in het echt voorkomen) maar je snapt wel wat ik bedoel :)

ZiLaaL
19-04-2003, 21:58
HET WAS FICTIEF!!!! De FILM op tv was niet op het verhaal gebaseerd!!!

C_warrior
19-04-2003, 21:58
Origineel gepost door Somaya_Riffia Dat op Nl2..heb een klein stukje gezien...maar het was toch een film? Of was het een film gebaseerd op de werkelijkheid? (Ik weet dat zulke dingen ook in het echt voorkomen) maar je snapt wel wat ik bedoel :) Het was een documentatie volgens mij gebaseerd op de werkelijkheid en hoe het eruit zag kan het best kloppen http://img.studenti.it/images/dbzone/personaggi/fusion/gotenks.jpg

ZiLaaL
19-04-2003, 21:59

NEE NEE ALS je naar de aftiteling hebt gekeken Dan zag je staan dat het een FICTIEF verhaal was het enige wat overeenkwam was dat iemand werd geduwd voor de METRO.

Somaya_Riffia
19-04-2003, 22:00
Origineel gepost door chabab Het was een documentatie volgens mij gebaseerd op de werkelijkheid en hoe het eruit zag kan het best kloppen http://img.studenti.it/images/dbzone/personaggi/fusion/gotenks.jpg Het was een documentatie in een film :idee:

Meryam20
19-04-2003, 22:02
Ik heb die film niet gezien maar wat was de reden dat zijn voor de metro is geduwd????

C_warrior
19-04-2003, 22:02
Origineel gepost door Kenitrya NEE NEE ALS je naar de aftiteling hebt gekeken Dan zag je staan dat het een FICTIEF verhaal was het enige wat overeenkwam was dat iemand werd geduwd voor de METRO. Maar het er was een meisje geduwed op een spoor, maar op een andere locatie in amsterdam west. Zou het niet kunnen zijn dat dat de verhaal is want eerst was de motief van de ruzie onbekend? http://www.bakaneko.com/anime/dbz/images/favs/gotenks_04.jpg want nu snap ik het niet meer

Somaya_Riffia
19-04-2003, 22:03
Origineel gepost door Meryam20 Ik heb die film niet gezien maar wat was de reden dat zijn voor de metro is geduwd???? Ze wist teveel en ze had die ene een snee op haar wang bezorgd..maar het was een ongeluk, volgens mij.. Ik heb maar een klein stukje gezien..

oujdiameghrabia
19-04-2003, 22:03
ja heb het ook gezien

nourelhouda
19-04-2003, 22:06
Neee mensen Kenitrya heeft gelijk het verhaal is FICTIEF .

SaMiax
19-04-2003, 22:06
ja dat meisje werd in amsterdam west voor een metro geduwd.. het ws in de jan van galen hal.. het ging om jongens, kleren en roddels ofso.. ik was er zelf niet bij... thank god niet want ik heb gehoord dat het echt verschrikkelijk was... en haar ouders waren die week nog wel in mekka.. msekkien.... toen ik naar de film keek en zag dat nl meisje zehma stoer praten en dat meisje uitschelde.. wajouww walah ik kreeg wahed aanval.. tfoe k zou haar eens zien wat god verdomme is en wat het is om mij zo aan te raken... :boos: :auw:

yasmine85
19-04-2003, 22:07
Ik had er veel meer van verwacht... Ik vond er niet veel aan eigenlijk.. :confused: kiss

Meryam20
19-04-2003, 22:07
Origineel gepost door Somaya_Riffia Ze wist teveel en ze had die ene een snee op haar wang bezorgd..maar het was een ongeluk, volgens mij.. Ik heb maar een klein stukje gezien.. Ok dank je :goedzo:

C_warrior
19-04-2003, 22:08

Origineel gepost door SaMiax ja dat meisje werd in amsterdam west voor een metro geduwd.. het ws in de jan van galen hal.. het ging om jongens, kleren en roddels ofso.. ik was er zelf niet bij... thank god niet want ik heb gehoord dat het echt verschrikkelijk was... en haar ouders waren die week nog wel in mekka.. msekkien.... toen ik naar de film keek en zag dat nl meisje zehma stoer praten en dat meisje uitschelde.. wajouww walah ik kreeg wahed aanval.. tfoe k zou haar eens zien wat god verdomme is en wat het is om mij zo aan te raken... :boos: :auw: Ja Wallah. ik kreeg ook die aggressie. Z3ma stoer doen tegen een meisje die heel stil en verlegen is om te laten zien. ik ben wat ik had haar hoofd 1000000 keer tegen de tafel aan geramd. Ze denkt dat ze stoer is Hoe durft Ze z3ma koning DE bitc h

Pagina's : [1] 2 3 4 5