Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko.nl & prive-leven

Pagina's : [1] 2

camjo
19-04-2003, 21:47

salaam mensen.. Het is soms een leuk tijdsverdrijf...voor sommigen misschien heel leuke uurtjes :D Maar..hou de twee gescheiden.. Marokko.nl enerzijds en je prive-leven anderzijds..zeker als het wat serieuzer wordt met vriendschappen..je weet maar nooit..met wie je in het écht te doen hebt..want voor het scherm kan men zijn of voordoen zoals men wil.. Ik heb zelf niets negatiefs of positiefs meegemaakt..maar dat komt ook omdat ik altijd deze twee apart hou..altijd. Ik zeg jullie niet wat jullie wel of niet moeten doen of laten..maar voorzichtigheid is altijd een wijze houding geweest. Ma3a salama

RaZer
19-04-2003, 21:48
Inderdaad.. heb niks toe te voegen ;)

Somaya_Riffia
19-04-2003, 21:49
Je hebt gelijk man :D

Tsjalouta
19-04-2003, 21:49
Precies.

Somaya_Riffia
19-04-2003, 21:51

Als je al die verhalen hoort van de laatste tijd...huiverrrrrr

amianis
19-04-2003, 21:59
M'n halve familie & enkele vrienden zijn hier lid, marokko.nl is mijn privéleven --> no life :(

yesmina19
21-04-2003, 15:15
helemaal gelijk

Lady_moi
21-04-2003, 17:15
ja ge hebt gelijk :goedzo:

EMIEN
21-04-2003, 17:20
Niet helemaal mee eens, ik denk dat je hier hele aardige mensen kan ontmoeten hoor..:) Voel je je buitengesloten MJ :D? Geintje;)

SweetRose
21-04-2003, 19:52
Het begint mij aardig te lukken...ik kom hier als maar minder en minder omdat ik nu mij bezig hou met dingens die ik totaal ni zag staan of ni graag deed.... :D

Fitrah
21-04-2003, 20:09
Origineel gepost door zin 'n midar Het begint mij aardig te lukken...ik kom hier als maar minder en minder omdat ik nu mij bezig hou met dingens die ik totaal ni zag staan of ni graag deed.... :D Dat heb je een paar maanden geleden ook al gezegd...maar je bent er nog steeds :rolleyes: ..en die topic JUST DO IT...word alleen maar groter :D :) :zwaai:

SweetRose
21-04-2003, 20:16
Origineel gepost door Islamina Dat heb je een paar maanden geleden ook al gezegd...maar je bent er nog steeds :rolleyes: ..en die topic JUST DO IT...word alleen maar groter :D :) :zwaai: Ja dat klopt...Ik heb niet gezegd dat ik niet meer kom....maar gewoon minder...das een groot verschil ;) En just do it....is gewoon de max :bril:

Fitrah
21-04-2003, 20:19
Origineel gepost door zin 'n midar Ja dat klopt...Ik heb niet gezegd dat ik niet meer kom....maar gewoon minder...das een groot verschil ;) En just do it....is gewoon de max :bril: Ja lieverd ..dat weet ik ook wel...maar je komt niet minder hier... ;) Want je topic die groeit steeds sneller en laten we het maar niet hebben over je aantal berichten :D Geef nou maar toe dat je een blijvende YasminaNl-junk bent :D

SweetRose
21-04-2003, 20:22
Origineel gepost door Islamina Ja lieverd ..dat weet ik ook wel...maar je komt niet minder hier... ;) Want je topic die groeit steeds sneller en laten we het maar niet hebben over je aantal berichten :D Geef nou maar toe dat je een blijvende YasminaNl-junk bent :D Ja maar ik ben ni de enigste die op die topic komt hé ;) Er zijn er zovele die daar dagelijks wat posten...dus ik moet dan toch ni online zijn? :rolleyes: En die berichten nou ja zeg..pfff...als k online ben post ik gewoon veel..ik kan snel blindtypen dus elke min. zie je ee posting van me..daarom dat het aantal bij me zo snel stijgt tegenover de rest :D en ja ik ben een yasminajunk...maar zeker geen blijvende.... ( :p )

Fitrah
21-04-2003, 20:24

Origineel gepost door zin 'n midar Ja maar ik ben ni de enigste die op die topic komt hé ;) Er zijn er zovele die daar dagelijks wat posten...dus ik moet dan toch ni online zijn? :rolleyes: En die berichten nou ja zeg..pfff...als k online ben post ik gewoon veel..ik kan snel blindtypen dus elke min. zie je ee posting van me..daarom dat het aantal bij me zo snel stijgt tegenover de rest :D en ja ik ben een yasminajunk...maar zeker geen blijvende.... ( :p ) :eek: ik vind jou niet aardig :ego:

Pagina's : [1] 2