Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TMF awards

Leviathan
19-04-2003, 21:16

Ik zag net Katja Schuurman langskomen, ze moest een of andere awardje geven aan Brainpower. Wooow wat zag zij er fantastisch uit :D

3ebergrechts
19-04-2003, 21:19
ik heb Ricky Martin gezien, en wejooooowwwww wat is hij verandert walag hij is niet meer zo knap als eerst trouwens heb je raymzter ook gezien, weet je toevallig wat die andere jongen op zijn t-shirt had, waren arabische letters??

Leviathan
19-04-2003, 21:22
Origineel gepost door 3ebergrechts ik heb Ricky Martin gezien, en wejooooowwwww wat is hij verandert walag hij is niet meer zo knap als eerst trouwens heb je raymzter ook gezien, weet je toevallig wat die andere jongen op zijn t-shirt had, waren arabische letters?? Ricky Martin is niet meer wat die is geweest. De tijd heeft em achterhaald en een homo van hem gemaakt (niet dat ik iets tegen homo's heb, maar ik constateer het). Raymzter had zich weer niet geschoren die luie ***-Marokkaan. Ik heb helaas die teksten niet gelezen, omdat dat niet mijn sterkste punt is.

minora
19-04-2003, 21:22
mis ik iets? was het namelijk vergeten. wordt toch nog tig keer herhaald

Leviathan
19-04-2003, 21:24

Origineel gepost door minora mis ik iets? was het namelijk vergeten. wordt toch nog tig keer herhaald Het is nu bezig, maar het wordt zevenduizend keer herhaald.

3ebergrechts
19-04-2003, 21:24
Origineel gepost door Leviathan Ricky Martin is niet meer wat die is geweest. De tijd heeft em achterhaald en een homo van hem gemaakt (niet dat ik iets tegen homo's heb, maar ik constateer het). Raymzter had zich weer niet geschoren die luie ***-Marokkaan. Ik heb helaas die teksten niet gelezen, omdat dat niet mijn sterkste punt is. ja je hebt gelijk, ricky martin heeft zijn beste tijd echt gehad ja wejoow we hebben echt super hard gelachen met z'n alle hier, om zijn kapsel :D

craig17
21-04-2003, 01:13
ewaaaaaaaaaaaaa mensen hebben jullie Craig david gezien tof mann' echt vet mohim beslama ciaozzz

Lella_EL_Habiba
21-04-2003, 01:22
http://www.mtv.com/bands/d/david_craig/flipbook/images/flip10.jpg :rolleyes:

Lella_EL_Habiba
21-04-2003, 01:24
http://www.craigdavid.com/pics/concert/craigdavid-01.jpg :D