Bekijk originele versie : Baby verzorgingsproducten
MarriedWoman
25-11-2005, 14:33
Dames, wat voor producten gebruiken jullie voor de verzorging van jullie babies en welk merk? Als ik bijvoorbeeld in de Kruidvat kom zie ik zooooooveel producten, ik zie dan door de bomen het bos even niet meer :maf2:
Maar de vraag is, wat heb je dus écht nodig voor een baby?
:)
Nadia_Antwerpen
25-11-2005, 14:39
salaam wa aleikum
ikzelf gebruik alleen producten van mustela omdat ik vind dat dat het lekkerst ruikt :D
wat ikzelf gebruik is: badolie, tube wasgel (voor lichaam en haar) en body lotion voor na het badje, that's it! al die andere dingen zijn allemaal commerce en enkel goed voor hun portemonnee!
badparel
25-11-2005, 14:41
k gebruik alleen maar zwitsal,shampoo,babydoekjes als ik ze nodig heb,babyolie,creme haarlotion en bodylotion,zeepvrije douchegel etc
ik heb nu ook alles van zwitsal aangeschaft. maar ik vraag me af hoe de eigen merk producten zijn, van bijv. kruidvat. dat zou aardig wat in kosten schelen, haha
Magrebia
25-11-2005, 14:51
[QUOTE=Nadia_Antwerpen]salaam wa aleikum
ikzelf gebruik alleen producten van mustela omdat ik vind dat dat het lekkerst ruikt :D
wat ikzelf gebruik is: badolie, tube wasgel (voor lichaam en haar) en body lotion voor na het badje, that's it! al die andere dingen zijn allemaal commerce en enkel goed voor hun portemonnee![/QUO
Ik gebruik net hetzelfde :goedzo:
missy_soraya21
25-11-2005, 15:13
Ik heb bijna alles van zwitsal maar wat ik daadwerkelijk dagelijks gebruik
* Wasschuim
* Shampoo
* soms zwitsal slaapzacht om af te wisselen vindi k lekker ruiken
* Talkpoeder
* bodylotion/milk
* creme "op het wangetje"
* haarlotion
van natusan gebruik ik ook om af te wisselen de wasgel en bodylotion.
Sudocreme moet ook zeker in je assortiment zitten voor schrale billen of luieruitslag.
badparel
25-11-2005, 15:28
Ik heb alles vna Zwitsal gebruikt
Shampoo
Haarlotion
Zeep
Zeepvrije wasgel
Bodylotion
Baby olie (hebben ze uit het assortiment gehaald:moe: )
Zinkzalf
Creme voor de billetjes
Talkpoeder
Luiers niet te vergeten
Lotiondoekjes
Snoetenpoetsers
je moet bij de dirx of digros kijken daar heb je het nog wel!
Ik heb alles vna Zwitsal gebruikt
Shampoo
Haarlotion
Zeep
Zeepvrije wasgel
Bodylotion
Baby olie (hebben ze uit het assortiment gehaald:moe: )
Zinkzalf
Creme voor de billetjes
Talkpoeder
Luiers niet te vergeten
Lotiondoekjes
Snoetenpoetsers
Ja klopt baby olie kun je niet meer bij het kruidvat halen, maar je kunt het nog wel bij de etos, v&d en bij supermarkten halen. Bij de supermarkten is wel een stuk goedkoper dan bij de etos of de v&d.
Zelf ga ik ook zwitsal produkten gebruiken.
badparel
25-11-2005, 15:29
ik heb nu ook alles van zwitsal aangeschaft. maar ik vraag me af hoe de eigen merk producten zijn, van bijv. kruidvat. dat zou aardig wat in kosten schelen, haha
heb ik weleens gebruikt,maar toch kom ik altijd weer terug bij zwitsal omdat ik die geur het lekkerst vind en het het langste blijft hangen!
ik vind idd de geur van zwitsal ook heerlijk. denk dat ik uiteindelijk toch ook wel daarvoor blijf gaan.
ik heb nu alleen talkpoeder van kruidvatmerk gekocht en verder alles van zwitsal.....
Ik gebruik alles van Natusan.. babyolie/oliegel.. echt:goedzo: bodywash...ruikt heerlijk gebruikt het ook voormezelf:D
missy_soraya21
25-11-2005, 15:57
Natusan is ook heerlijk dames en die geur blijft ook heel lang hangen, ik heb de wit met blauwe en die roze..echt heerlijk!!
nouria_24
25-11-2005, 15:58
Ik vind Zwitsal zóó lekker ruiken, dat ik het zelfs af en toe voor mezelf gebruik...:D
Dus straks voor mijn kindje inscha allah wil ik ook gewoon Zwitsal gaan gebruiken..
MarriedWoman
25-11-2005, 16:17
Ik lees net dat je geen talkpoeder meer mag gebruiken omdat het kan leiden tot verstikking, wie weet hier meer over?
Ik lees net dat je geen talkpoeder meer mag gebruiken omdat het kan leiden tot verstikking, wie weet hier meer over?
echt waar :wow: als het echt zo is, hoor ik hier graag ook wat meer over! wil geen onnodige risicos lopen natuurlijk!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.