Bekijk originele versie : allemaal kijken
SPOOR 1 OP NED 2 OVER FATIMA DIE ONDER DE METRO IS GEGOOID
Bario_Woman
19-04-2003, 21:08
I will...
Tsjalouta
19-04-2003, 21:15
wanneer komt het?????????
is dat nu bezig? zoja ja :confused:
wow.. heb een aar stukken gezien.. eentje met verkrachting en vieze marokkanen..
en een flashback in de tram... die ander had een hoofddoek?
van die hoofddoek scene heb ik nog steeds kippevel..
Origineel gepost door RaZer
wow.. heb een aar stukken gezien.. eentje met verkrachting en vieze marokkanen..
en een flashback in de tram... die ander had een hoofddoek?
van die hoofddoek scene heb ik nog steeds kippevel..
Je moest het begin zien..weet je hoe grappig.. :hihi:
Maar het einde :(
Origineel gepost door sarahci
Je moest het begin zien..weet je hoe grappig.. :D
Maar het einde :(
ehet is een waargebeurde film... en je wist het einde al.. nou sorry maar dan kan ik hem niet grappig vinden..
en wie was degene die was verkracht? ik heb wel wat gemist had die film helemaal willen zien maar was het vergeten en op eurosport is K-1 bezig..
jaa ik heb ht ook gezien, is net afgelopen wielieeee ik wist niet dat het echt gebeurd wasd man, toen pas die jongen in beeld kwam, echt erg, die ene esma is verkrahct of esra weet het niet meer precies, maar tvoe ze is verkracht door marokkanen zelf, wqielie echt schandalig heb hier geen woorden voor bah bah
wat is het achtergrond verhaal van het drama dat zich daar heeft afgespeeld zou iemand dat kunnen vertellen?
C_warrior
19-04-2003, 21:45
Shit hee dat programma brengt zo'n aggressie op Every breath they take is a insult to my honour. Echt niet normaal
Origineel gepost door chabab
Shit hee dat programma brengt zo'n aggressie op Every breath they take is a insult to my honour. Echt niet normaal
zag alleen die verkrachting.. en echt dat zoiets gebeurd is niet normaal...
3la marokkanen... laatste tijd doen wij het goed.. met eerst loverbo en nu dit. en we deden het al goed ahumm
Als je dat grappig vind, heb je TOTAAAAAAL GEEEEEEN gevoel voor humor!
Je mag wel weten dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal...
Origineel gepost door RaZer
wat is het achtergrond verhaal van het drama dat zich daar heeft afgespeeld zou iemand dat kunnen vertellen?
Het is gebaseerd op de moord op een Marokkaans meisje in A'dam -West (2jaar geleden op een metrostation)
Bario_Woman
19-04-2003, 22:03
k moet het missen...mn zussie kijkt naar de TMF awards
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.