Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Celstraf voor Ridderkerkse ’potenrammer’

Pagina's : [1] 2 3

ALI_BEN_YOUSSEF
25-11-2005, 10:18

RIDDERKERK Een 21-jarige Ridderkerker is veroordeeld tot een celstraf van 24 maanden, waarvan acht voorwaardelijk, voor de mishandeling en beroving van homoseksuele mannen in het Kralingse Bos in Rotterdam. Met een twee jaar oudere plaatsgenoot, die later moet voorkomen omdat gedragsdeskundigen zijn psyche nog onderzoeken, sloeg hij aan het 'potenrammen’. Voor de kick en om stoer te doen tegen z'n vriend, zo verklaarde de Ridderkerker later. Kort na de gewelddadigheden op 22 juli is het duo in een auto in de buurt van het bos aangehouden. De officier van justitie eiste tegen de Ridderkerker een celstraf van drie jaar, waarvan een half voorwaardelijk. De verdachte, die vaker voor mishandeling met justitie in aanraking kwam, kreeg de celstraf ook voor de doodsbedreiging aan het adres van een medewerker van het openbaar vervoer. Daarnaast moet de Ridderkerker twee maanden 'zitten' omdat hij een eerdere werkstraf niet uitvoerde. http://www.ad.nl/rotterdam/zuidrand/article69047.ece En een homosexuele kinderverkrachter krijgt 240 uur dienstverlening :nerd:

drentenier
25-11-2005, 10:46
24 maanden is veel te kort voor dergelijk gewelddadig gespuis. Er zou in ieder geval TBS bijmoeten zodat hij nog een flink aantal jaren behandeld moet worden.

abdell180
25-11-2005, 10:57
24 maanden is veel te kort voor dergelijk gewelddadig gespuis. Er zou in ieder geval TBS bijmoeten zodat hij nog een flink aantal jaren behandeld moet worden. jij toch ook:rolleyes:

abdell180
25-11-2005, 10:59
RIDDERKERK Een 21-jarige Ridderkerker is veroordeeld tot een celstraf van 24 maanden, waarvan acht voorwaardelijk, voor de mishandeling en beroving van homoseksuele mannen in het Kralingse Bos in Rotterdam. Met een twee jaar oudere plaatsgenoot, die later moet voorkomen omdat gedragsdeskundigen zijn psyche nog onderzoeken, sloeg hij aan het 'potenrammen’. Voor de kick en om stoer te doen tegen z'n vriend, zo verklaarde de Ridderkerker later. Kort na de gewelddadigheden op 22 juli is het duo in een auto in de buurt van het bos aangehouden. De officier van justitie eiste tegen de Ridderkerker een celstraf van drie jaar, waarvan een half voorwaardelijk. De verdachte, die vaker voor mishandeling met justitie in aanraking kwam, kreeg de celstraf ook voor de doodsbedreiging aan het adres van een medewerker van het openbaar vervoer. Daarnaast moet de Ridderkerker twee maanden 'zitten' omdat hij een eerdere werkstraf niet uitvoerde. http://www.ad.nl/rotterdam/zuidrand/article69047.ece En een homosexuele kinderverkrachter krijgt 240 uur dienstverlening :nerd:doodstraf opgeruimt staat netjes:kwaad:

drentenier
25-11-2005, 11:00

jij toch ook:rolleyes: Klopt, vooral vriendelijk door mijn medeburgers.

drentenier
25-11-2005, 11:05
Minium straffen voor ( homosexuele) kinder verkrachters klinkt als muziek in de oren :goedzo: laten we beginnen bij de doodstraf Waarom maak jij verschil tussen kinderverkrachters en homosexuele kinderverkrachters ? Beiden krijgen over het algemeen redelijke gevangenisstraffen en jaren lang TBS. Wat wij hier in Nederland ook kennen is sex met minderjarigen. Daar zou je best eens een taakstrafje voor kunnen krijgen zoals de allochtone gang verkrachters in Rotterdam dat krijgen. Je weet dus niet waar je over praat en je kent de juiste definities niet. Maar ja de woorden sex of homo doen bij bepaalde sexueel gefrustreerde bevolkingsgroepen nu eenmaal vaak de stoppen doorslaan.

abdell180
25-11-2005, 11:09
Wat wij hier in Nederland ook kennen is sex met minderjarigen.. kreeg je les in het klooster op dat gebied:hihi:

Immanuel
25-11-2005, 11:17
Minium straffen voor ( homosexuele) kinder verkrachters klinkt als muziek in de oren :goedzo: laten we beginnen bij de doodstrafHallo MoAli, Hoeveel procent van de homofielen was ook al weer kinderverkrachter. Je had dat al eens geschreven, maar ik ben het vergeten.

drentenier
25-11-2005, 11:46
kreeg je les in het klooster op dat gebied:hihi: Ik heb mijn sexuele opvoeding van mijn ouders gekregen. Mijn vader was priester en mijn moeder non, (of net andersom) Zo pas ik weer in het plaatje nietwaar ?

drentenier
25-11-2005, 11:55
Hallo MoAli, Hoeveel procent van de homofielen was ook al weer kinderverkrachter. Je had dat al eens geschreven, maar ik ben het vergeten. Als je daar zelf onderzoek naar wilt doen zou ik je adviseren dit in Rotterdam te doen. Daar lopen nogal wat kinderverkrachters rond. Die hebben ook nog de gewoonte dat in groepsverband te doen, stel je voor dat zo'n meisje gaat vechten, dan heb je toch bescherming van je vriendjes nodig. Je moet dan wel snel zijn, binnenkort komen er 2000 stageplekken voor dat soort jongens in Rotterdam. Hoeven ze ook niet meer over discriminatie op dat gebied te liegen. (het kan dus ook zonder Marco )

a_tropos
25-11-2005, 11:58
wordt het niet tijd dat moali en gelijkgestemden eens een politieke partij oprichten zodat ze handen en voeten kunnen geven aan hun frisse, moderne opvattingen en inzichten? ...een beetje gratuit zitten prikken op een forumpie zet zo weinig zoden aan de dijk, mannen...

dutchbirdy
25-11-2005, 12:48
wordt het niet tijd dat moali en gelijkgestemden eens een politieke partij oprichten zodat ze handen en voeten kunnen geven aan hun frisse, moderne opvattingen en inzichten? ...een beetje gratuit zitten prikken op een forumpie zet zo weinig zoden aan de dijk, mannen... Ach Atropos, het enige wat MoAli heeft is dit forum. Zijn konstante aanwezigheid doet weinig goeds vermoeden over de zorg voor zijn familie en het onderhouden van zijn vriendschappen. Het enige dat er voor zorgt dat hij zich nog een beetje mens voelt is een gelukte provokatie. De enige menselijke interaktie die hem gebleven is. Dan zwelt naast zijn gevoel voor eigenwaarde ook nog een ander lichaamsdeel op. Voor deze nooit volwassen geworden "man" met waarschijnlijk een jeugdtrauma dat er niet om liegt past slechts medelijden.... en hulp.

a_tropos
25-11-2005, 13:19
Ach Atropos, het enige wat MoAli heeft is dit forum. Zijn konstante aanwezigheid doet weinig goeds vermoeden over de zorg voor zijn familie en het onderhouden van zijn vriendschappen. Het enige dat er voor zorgt dat hij zich nog een beetje mens voelt is een gelukte provokatie. De enige menselijke interaktie die hem gebleven is. Dan zwelt naast zijn gevoel voor eigenwaarde ook nog een ander lichaamsdeel op. Voor deze nooit volwassen geworden "man" met waarschijnlijk een jeugdtrauma dat er niet om liegt past slechts medelijden.... en hulp. ...dat zal ik hem niet onthouden, db! mijn empathie met hem kent geen grenzen.

a_tropos
25-11-2005, 13:29
Ach Atropos, het enige wat MoAli heeft is dit forum. Zijn konstante aanwezigheid doet weinig goeds vermoeden over de zorg voor zijn familie en het onderhouden van zijn vriendschappen. Het enige dat er voor zorgt dat hij zich nog een beetje mens voelt is een gelukte provokatie. De enige menselijke interaktie die hem gebleven is. Dan zwelt naast zijn gevoel voor eigenwaarde ook nog een ander lichaamsdeel op. Voor deze nooit volwassen geworden "man" met waarschijnlijk een jeugdtrauma dat er niet om liegt past slechts medelijden.... en hulp. mijn empathie met deze arme, zieke geest ken geen grenzen, heer db...

dutchbirdy
25-11-2005, 13:35

Dat weet ik heer Atropos - u is altijd begaan met de minder gepriviligeerden! Voorwaar; een achtenswaardig streven!

Pagina's : [1] 2 3