Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, leuke lingerie voor je man! En daarbij nog eens goedkoop!

Nassima_b
24-11-2005, 22:52

Salaam alikoum Wat vinden jullie hiervan? ---------------------------------------------------- Dames, check dit eens, http://www.islamic-relief.nl/index.asp?url=/content/Projecten/Weesfonds_Adoptieproject.asp?parent=3 . Wat is 30 tot 40 euro per maand? Niks eigenlijk, misschien dat één van jullie een ideetje krijgt, of iemand met te veel geld, ff kan steunen. Denk gewoon aan al het leed dat je op tv ziet van Palestina, Irak en Pakistan. Meestal blijft het maar bij een 'oh, wat erg, of wat zielig'. Ik zeg niet dat iedereen het zich kan permitteren om zo'n kindje te steunen. Maar doe dan alvast dua's inshallah. Ps; sorry dat ik het zo moest doen, maar ik denk dat dit meer aandacht zal trekken, helaas ... Wa ghair inshallah Wa salaam alikoum

noumidia1980
24-11-2005, 22:55
Waar? Sorry maar ik zie niets!

Nassima_b
24-11-2005, 22:56
Waar? Sorry maar ik zie niets! Salaam alikoum zuster Kijk goed, en het is niet menens van die lingerie. Wa salaam alikoum

Old_Oem_Ishaaq
24-11-2005, 23:03
Hahaha...hoezo origineel? JazaakAllah

Nassima_b
24-11-2005, 23:09

Hahaha...hoezo origineel? JazaakAllah Salaam alikoum Oeps, maar blijkbaar trekt dit ook te weinig aandacht. Wa iyaaki, zuster. Wa ghair inshallah Wa salaam alikoum

Shifae
24-11-2005, 23:26
Ma'shallah! Echt goed van je! Alleen kan ik het me niet permitteren..ben maar een arm studentje :( Gair Insha'Allah..:)

Sabira23
24-11-2005, 23:28
Je liegt om mensen aan te trekken tot je onderwerp. Oftewel..zat me helemaal te verheugen op goedkope lingerie :moe:

Nassima_b
24-11-2005, 23:41
Ma'shallah! Echt goed van je! Alleen kan ik het me niet permitteren..ben maar een arm studentje :( Gair Insha'Allah..:) Salaam alikoum Nou, zo zit het ook bij mij. Amin Wa salaam alikoum

Nassima_b
24-11-2005, 23:41
Je liegt om mensen aan te trekken tot je onderwerp. Oftewel..zat me helemaal te verheugen op goedkope lingerie :moe: Salaam alikoum Both (helaas van het eerste) ... Wa salaam alikoum

Safah83
25-11-2005, 08:36
Als je gewoon als titel adoptie zou aangeven zou het veeel meer leden trekken;) Maar inchaallah ga ik ooit een kind zo adopteren...de plannen zijn er al inchaallah

Nassima_b
25-11-2005, 22:44
Als je gewoon als titel adoptie zou aangeven zou het veeel meer leden trekken;) Maar inchaallah ga ik ooit een kind zo adopteren...de plannen zijn er al inchaallah Salaam alikoum Allah oe halem, vind het jammer, dat er zoveel naar gekeken is, maar geen antwoord van hoe en wat. (niet dat dat moet) Maar inshallah, zuster, mooi van je! Wa ghair inshallah Wa salaam alikoum

Watching.You
26-11-2005, 03:32
sorry hoor, ik vind dit geen originele manier om aandacht te trekken voor serieuze zaken als deze...je had ook gewoon een normale titel kunnen gebruiken..interesse geldt vanuit het hart en niet vanuit misleiding. dit is trouwens geen aanval op jou persoonlijk, dit is hoe ik erover denk en ik denk velen met mij.