Bekijk originele versie : Mensen Let Op Marokkaanse Film Op Ned 2
SALAAM KIJK OP NED 2 DIE MOOIE FILM OVER DAT MEISJE DAT HAAR VRIENDI OP HET PERRON IN ROTTERDAM GOOIDE
Glimlachje
19-04-2003, 19:27
Is hij nu bezig? :zwaai:
XxNabilxX
19-04-2003, 19:49
waaaaaaa still jij ik hoop dat er weing mensen gaan kijken en jij zit hier een topic open waarom doe je me dit aan(ik speel daar in)
aub meid verwijder dit snel kom opppppp I only did it for tha money
YeDis_an_AbDaRs
19-04-2003, 19:49
Origineel gepost door XxNabilxX
waaaaaaa still jij ik hoop dat er weing mensen gaan kijken en jij zit hier een topic open waarom doe je me dit aan(ik speel daar in)
aub meid verwijder dit snel kom opppppp I only did it for tha money
:stout: wie speel jij?
om half negennnnnnnnnn
mensen kijken is kei mooi!!!!
Origineel gepost door Dina_23
om half negennnnnnnnnn
mensen kijken is kei mooi!!!!
jah kga strakies ff kijken...
Nederlandse telefilm uit 2003 van Tim Oliehoek en Marcel Hensema. Met Caro Lenssen, Youssef Bchiri, Marijn Klaver, Charlie Dagelet, Fatima Loubna Belfkih.
Tijdens een ruzie tussen een groepje meiden in een metrostation valt één van hen op de rails voor een aanrollende trein. Ze overlijdt enige uren later in het ziekenhuis. Is het meisje, Fatima, geduwd door een van de andere drie meisjes, Kim, Esra en Soraya? De drie meisjes worden in elk geval in voorlopige hechtenis genomen. Op het lo*k*ale nieuws wordt het tragische incident breed uitgemeten. Het zou het trieste dieptepunt van toenemende spanningen tussen verschillende culturele groepen op het Hugo de Groot College zijn. Daardoor is de school al eerder in het nieuws geweest en daarmee heeft de school ook zijn slechte naam gekregen. Benjamin, een medeleerling van het Hugo de Groot Colleg*e*, vindt de berichtgeving van de lo*k*ale omroep tendentieus. Volgens hem heeft het incident niets te maken met culturele tegenstellingen en steekt er meer achter. Hij krijgt toestemming van de lo*k*ale omroep om een reportage over het incident te maken. Hij roept daarbij de hulp in van zijn klasgenoten Mo en Dila, het zusje van een van de mogelijke daders. Misschien kunnen zij van binnenuit nieuw licht op de zaak werpen en de ware toedracht boven water krijgen. Was het een ongeluk of is Fatima inderdaad geduwd? Benjamin, Mo en Dila proberen zoveel mogelijk betrokkenen, vrienden en bekenden van Fatima en de drie andere meisjes te interviewen; de interviews vinden plaats met een (soms verborgen) camera. Geleidelijk komen ze achter de waarheid, een waarheid, die nog schokkender blijkt te zijn dan ze ooit hadden kunnen vermoeden.
:huil:
Charmilla
19-04-2003, 23:25
Jeetje ben ik weer eens late
Heb het gezien , :( zo erg joh, wat een rot meiden, vooral die KIm :kwaad: . Maar is dit nou echt gebuert of niet? wel toch? :confused:
yasmine16
20-04-2003, 11:51
komt tie vandaag?????????????
Was een goede film........en die kim is een stomwijf........en mo denkt dat hij knap is....
yasminne
20-04-2003, 16:08
Origineel gepost door yasmine16
komt tie vandaag?????????????
nee schat, is al geweest
Classy.Lady
20-04-2003, 18:17
Volgens mij is het gebasseerd op het gebeuren van een aantal jaren geleden in Amsterdam..
Echt erg joh allemaal..
NADORGEKK
20-04-2003, 19:06
zijn die meiden nu allemaal vrij ofwat ???
LelyDames
20-04-2003, 19:46
spoor 1
Classy.Lady
20-04-2003, 20:27
Origineel gepost door NADORGEKK
zijn die meiden nu allemaal vrij ofwat ???
Denk t wel..Wa Allahoe3allam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.