Bekijk originele versie : hoe heb jij je geliefde leren kennen??
dounia_dana
10-05-2002, 14:29
Hoe heb jij je geliefde leren kennen??
Ik hoor vaak rare verhaaltjes van mensen over hoe ze hun geliefde zijn tegen gekomen. Mijn vraag aan julie is “ hoe zijn jullie aan je geliefde gekomen??
Heb je er geen dan is de vraag hoe zou je je geliefde tegen willen komen??
DD
zinalady
10-05-2002, 15:15
heyyy
Ja bij mij is het best raar gegaan want ik kende mijn vriend eigelijk al van jongs af aan.....zijn zus is een goeie vriendin van mij..en ik kende hem eigelijk alleen nog maar van gezicht en toen vond ik het al een leuke jongen om tezien maar niet meer!!!!Tot dat iets van 10/11 maanden geleden hij mij op msn toehad gevoegd en zo begon het eigelijk...we kregen een hele goeie vriendschap maar nooit had ik echt gedacht van ja er is tussen ons meer ofzo...het is echt gek want we hebben gewoon onbewust deze band opgebouwd, en daar ben ik nu echt heel blij mee :p
dit is de eerste relatie van mij waarbij ik eerst hele goeie vrienden was voordat ik wat met hem kreeg......en dat is mij echt goed bevallen want hiervoor wist ik eigelijk nog niet veel van mijn vriendjes en toen kwam ik tijdens mijn relaties achter dingen waar ik heel erg op afknapte dus ik ben blij dat het zo is gegaan tussen mij en mijn vriend...
Nee ik ben blij dat ik mijn schatje op deze manier heb leren kennen....ik had het niet graag anders gehad!!!!!
beslama xxxjes :zwaai:
tha_lady
10-05-2002, 15:32
uhhhh niet :D
laterZ :blauwkus:
dounia_dana
10-05-2002, 15:35
Origineel gepost door tha_lady
uhhhh niet :D
en hoe zou je hem willen ontmoeten?? :D
tha_lady
10-05-2002, 15:44
hmmmmmm dat is iets waar ik niet echt over na denk maar als ik het weet dan laat ik het weten
Salaam Dounia Dana
Ik ben mijn geliefde tegen gekomen bij AH.
Ze zat achter de kassa en keek altijd schuchter om zich heen, durfde ze ook niemand aan te kijken of zo. Op een dag had ik boodschappen gedaan en stond toevallig voor haar kassa.
Ik had mijn boodschappen op de band gelegd en stond toen voor haar. Om te zeggen wat het kostte keek ze omhoog, recht in mijn ogen. De grond trilde onder mijn voeten en werd knalrood, wow wat een ogen. R.... trilde ook helemaal, ze staarde me ook alleen maar aan en zei niets. Enkele seconde keken we elkaar recht in de ogen, ik kon echt niets meer zeggen, heb zo alles laten staan en ben de winkel uitgelopen. Weken lang durfde ik niet meer naar AH om boodschappen te doen, liep in een grote boog om AH heen, wilde haar nooit meer zien.
Weken later toen het gevoel gezakt was, trok ik mijn stoute schoenen maar weer aan en als een bange puber voor straf ging ik naar binnen.
Opgelucht als ze niet werkte liep ik door de gangpaden, aan 1 kant hoopte ik dat ze er was maar aan de andere kant was ik doodsbang. Mijn buurmeisje zag ik in een rij staan en groette haar. Ondoordacht stonden we te kletsen, was zo met haar bezig dat ik niet oplette wie er achter de kassa werkte. Weer stond ik plotseling voor R.... en weer keken we elkaar in de ogen en trilde de vloer onder mij. Lisette mijn buurmeisje had het in de gaten en toen we samen naar huis liepen vertelde ze me wat ze had gezien. Ik lachte maarwat en zei dat ik ook mijn gevoel niet begreep. De kerst periode brak aan en heb haar toen een kaart gestuurt met groeten. Weer durfde ik niet naar AH wat moest ze denken als ze besefde van wie die kaart afkomstig was. Ergens in januari, de Ramadan was ten einde ging ik boodschappen doen, R.... werkte niet achter de kassa en opgelucht haalde ik adem. Ik stond te wachten tot ik aan de beurt was helemaal verzonken in de muziek die ik via mijn koptelefoon hoorde. Mijn boodschappen stonden al op de band en toen ik opkeek zat zij plots achter de kassa. Trillend van angst stond ik voor haar, keek ze me aan en vroeg "heet jij John" Ik zakte echt door de grond ik zei van ja en ze bedankte me voor de kaart. Ik kreeg tranen in mijn ogen van de spanning, greep mijn boodschappen en wist niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Weken gingen voorbij deed alleen boodschappen als ik zag dat ze niet werkte haar kassa leeg was. Totdat ik flessen in de machine zette en zij plotseling naast mij stond.
"Wat is er" vroeg ze me en ik zei dat ik niet wist wat mij mankeerde, dat ik er liever niet over wilde praten. "Mag ik je een keer schrijven dan" ik stemde toe en schreef mijn adres op. 2 dagen later lag er een brief van haar, dat ze gevoelens had die ze niet begreep, ze dag en nacht aan me moest denken en dat ze met me wilde praten.
Ze had haar telefoon nummer erbij gezet en of ik haar een keer wilde bellen. Weken heb ik getwijfeld en toen toch maar eens gebeld. Dagen lang, uren lang zaten we te kletsen, belde we als het ook maar even kon. Belde ze plotseling dat ze voor mijn deur stond en boven wilde komen. Ik was toen 39 en nog nooit zo zenuwachtig geweest als op dat moment. We zaten gewoon tegenover alkaar en kletsten over van alles. Als ze maar even kon kwam ze naar me toe tot een dag we ook gewoon zaten te kletsen bij de computer, draaide muziek van KC&JoJo en vroeg ze of ik met haar wilde dansen op de muziek. Voor het eerst raakte ik haar aan en in een moment van ?????? noem het maar magie, keken we elkaar aan en kuste we elkaar.
We gaan nu al ruim 4 jaar met elkaar om, kunnen we elkaar op de 1 of andere manier niet loslaten, is elk moment dat we hebben zo intens, geven we elkaar zoveel liefde en rust, voelt alles zo goed, maken we vaak ruzie uit onmacht, zoeken we liefde bij anderen terwijl we aan elkaar denken.
Geen vrouw kan tegen haar op, vergelijk ik iedereen met haar, heb ik soms de mooiste vrouwen om me heen en denk ik aan R.... en hoe harder ik tegen mijn gevoel vecht hoe heviger het wordt.
Zo heb ik mijn moppie ontmoet, romanties he. Zegt iedereen ach zo mooi is ze niet, kijk toch eens goed, maar staat zij voor me is zij mijn koningin, mijn engel de mooiste vrouw hier op aarde.
Beslama
selaam allemaal,
ik ben mijn lievie 6jr geleden tegen gekomen in marokko, ik liep samen met mijn vriendin en een paar nichtjes uit marokko richting de boulevard, een stukje achter ons hoorde ik een groepje jongens uit nederland praten en ik keek ff snel om uit nieuwsgierigheid en draaide me weer snel om.
na een poosje gingen we langs de zij kant van de boulevard zitten.
de groepje jongens liepen toen nog steeds achter ons en zagen ons naar de zij kant gaan en vroegen of zij erbij mochten komen ,mijn vriendin zij ja hoor en toen kwamen zij bij ons zitten.
mijn vriend had mijn zijn adres en telnr gegeven.
in ned hadden we 3 keer afgesproken ,en daarna liet ik niks meer van horen ik vond hem toch niet zo leuk.
nou 5jr later was ik op een concert en mijn vriendin zei tegen mij kijk eens daar wat een lekker ding dus ik gelijk kijken natuurlijk en ik dacht dat is inderdaad een lekker ding nou wij hem de hele tijd in de gaten gehouden tot dat ik hem op een gegeven moment heel goed zag...hij was het ...en damm hij zag er goed uit!! nou van het een kwam het ander en nu 1jr later ben ik heel blij dat ik hem weer tegen ben gekomen en dit keer blijf ik bij hem inschallah.
groetjes
JustAgirl
11-05-2002, 19:05
Origineel gepost door nadia22
selaam allemaal,
ik ben mijn lievie 6jr geleden tegen gekomen in marokko, ik liep samen met mijn vriendin en een paar nichtjes uit marokko richting de boulevard, een stukje achter ons hoorde ik een groepje jongens uit nederland praten en ik keek ff snel om uit nieuwsgierigheid en draaide me weer snel om.
na een poosje gingen we langs de zij kant van de boulevard zitten.
de groepje jongens liepen toen nog steeds achter ons en zagen ons naar de zij kant gaan en vroegen of zij erbij mochten komen ,mijn vriendin zij ja hoor en toen kwamen zij bij ons zitten.
mijn vriend had mijn zijn adres en telnr gegeven.
in ned hadden we 3 keer afgesproken ,en daarna liet ik niks meer van horen ik vond hem toch niet zo leuk.
nou 5jr later was ik op een concert en mijn vriendin zei tegen mij kijk eens daar wat een lekker ding dus ik gelijk kijken natuurlijk en ik dacht dat is inderdaad een lekker ding nou wij hem de hele tijd in de gaten gehouden tot dat ik hem op een gegeven moment heel goed zag...hij was het ...en damm hij zag er goed uit!! nou van het een kwam het ander en nu 1jr later ben ik heel blij dat ik hem weer tegen ben gekomen en dit keer blijf ik bij hem inschallah.
groetjes
Eerst vond je hem niet leuk..en nu weer wel?? :confused:
Ik ben hem nog niet tegengekomen..maar ik weet zeker 100% dat ik hem morgen tegen ga komen.Hoe precies dat kan ik morgen pas vertellen okezzzzzzzzzzzzzzzz
Ciao Baby ;)
SweetRose
11-05-2002, 20:03
Origineel gepost door Emshoom
ikheb mijn liefje leren kennen in de B K in Den Haag, ze was whoppers aan het veroberen, ze had gemorst op haar bloesje, ik bood haar een doekje aan en zij gaf me een whopper, sindsdien zijn we in :Iluvu: !
:(
xxx
SaraZena
11-05-2002, 20:03
ikheb mijn liefje leren kennen in de B K in Den Haag, ze was whoppers aan het veroberen, ze had gemorst op haar bloesje, ik bood haar een doekje aan en zij gaf me een whopper, sindsdien zijn we in :Iluvu: !
niet liegen emshoom !! :hihi:
SweetRose
11-05-2002, 20:06
Origineel gepost door sabrinat
niet liegen emshoom !! :hihi:
aaahhh is het maar een leugen :D :D
xxx
Ohhh, how sweeeeeeeeeeeeet
:Iluvu:
SweetRose
11-05-2002, 20:13
tja , dat was een leugen om beste wil, ik kan toch moeilijk onthullen hoe het echt is gegaan :engel: er lezen minderjarigen mee :D
Gij zijt toch een DEUGENIET
XXX
AHHHHHHHH aaaaaaaaah ik ben net me GELIEFDE tegengekomen...WAAAAH ik dacht dat het morgen zou gebeuren..Maaaar tizz niet zo..het iss net gebeurd..ALATIEF ik viel bijna flauw op de balkon...Die ogen ...die haren..dat lichaam..zijn loopje..en ze zachte lippen oeeeeeee :Iluvu:
Ciao Baby ;)
CNB thats ME !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.