Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet je doen in dit geval??

Pagina's : [1] 2

Rooie_Me
24-11-2005, 13:01

het gaat erom dat een jongen relatie heeft met een meisje, 1 jaar lang. Maar het meisje is al ontmaagd en dat wist hij ook al van te horen. Ondanks dat ze ontmaagd is hield hij ook van haar. Ze heeft ook enorm spijt over haar verleden en ze wil een opnieuw beginnen met schone lei en geen enorme fouten maken. Ze is dan ook veel bezig met islam en vraagt bijna elke avond aan Allah(swt) om haar vergiffenis. Relatie tussen die 2 ging goed maar langzamerhand komen verhalen uit de verleden tevoorscheen. En ieder geval waar het precies omgaat is, dat die jongen nog maagd is en dat hij de laatste tijd heel goed heeft nagedacht want hij vind het heel belangrijk om een maagde meisje te ontmaagden. en dat kan hij natuurlijk niet bij haar. hij vroeg aan haar of hij eerst met een andere meisje bijv. uit marokko te gaan trouwen en haar ontmaagden en daarna trouwt ie met haar als 2e vrouw. Ze begrijp natuurlijk heel goed dat hij het belangrijk vind maar ze vind het moeilijk te accepteren om als zijn 2e vrouw van hem te zijn. en wat gaan zijn en haar familie denken als hij met 2 vrouwen trouwt??? wat moet zij dan doen ??

Noura_Maghribia
24-11-2005, 13:19
het gaat erom dat een jongen relatie heeft met een meisje, 1 jaar lang. Maar het meisje is al ontmaagd en dat wist hij ook al van te horen. Ondanks dat ze ontmaagd is hield hij ook van haar. Ze heeft ook enorm spijt over haar verleden en ze wil een opnieuw beginnen met schone lei en geen enorme fouten maken. Ze is dan ook veel bezig met islam en vraagt bijna elke avond aan Allah(swt) om haar vergiffenis. Relatie tussen die 2 ging goed maar langzamerhand komen verhalen uit de verleden tevoorscheen. En ieder geval waar het precies omgaat is, dat die jongen nog maagd is en dat hij de laatste tijd heel goed heeft nagedacht want hij vind het heel belangrijk om een maagde meisje te ontmaagden. en dat kan hij natuurlijk niet bij haar. hij vroeg aan haar of hij eerst met een andere meisje bijv. uit marokko te gaan trouwen en haar ontmaagden en daarna trouwt ie met haar als 2e vrouw. Ze begrijp natuurlijk heel goed dat hij het belangrijk vind maar ze vind het moeilijk te accepteren om als zijn 2e vrouw van hem te zijn. en wat gaan zijn en haar familie denken als hij met 2 vrouwen trouwt??? wat moet zij dan doen ?? :wow: :eek: salam aljkum, in eerste instantie vind ik het raar dat het meisje alsnog na oprechte tauwba te hebben verricht een relatie is aangegaan, ik zeg niet dat het slecht van haar is,ik ga dar niet over oordelen omdat ik daar niet eens het recht over heb..maar wat ik wel vind geef ik ook nadrukkelijk aan als mijn mening wa Allahu a3lam...als het meisje er zo erg mee zat dat ze fouten heeft gemaakt vraag ik mee eerlijk gezegd wel af waarom ze precies dezelfde fout herhaalt door een relatie aan te gaan op het moment dat iemand een jaar lange relatie draagt onderling is het uiteindelijk in de meeste gevallen zo dat er bepaalde gevoelens naar boven komen die gevolgen kennen. Daarnaast vind ik het laf van die jongen om haar alsnog zo te pijnen door de boodschap over te brengen dat hij alsnog met twee vrouwen wil trouwen..zover ik heb begrepen uit jouw reactie heeft hij haar geaccepteerd zoals ze is en dan vind ik dat hij het ook daarbij moet houden.:o Als hij op grond van het maagd zijn wil trouwen denkt hij niet geheel realistisch..het trouwen draait meer dan alleen om bovenstaande oftewel het ontmaagden.Het is een belangrijk [B]onderdeel[B] van het huwelijk maar is niet als basis gebaseerd om een heel huwelijk in stand te houden zo van als je maagd trouwt is het alleen goed en voldoe je aan alle eisen,mensen maken fouten en die fouten worden gemaakt om ervan te leren,hoe men er uiteindelijk mee omgaat en in de toekomst verbeterd is geheel aan die persoon zelf en daarnaast is het aan Allah om erover te oordelen en er een uitspreek over te maken. Ik snap zijn standpunt en keuze wel maar toch blijf ik bij het punt dat hij van begin af aan dat meisje heeft geaccepteerd zoals ze is,hij weet precies hoe en wat en daar is hij akkoord mee gegaan, dan vind ik het persoonlijk wel vreemd en niet makkelijk te accepteren dat hij pas na een JAAR aan komt lopen met het verhaal dat hij liever een maagd meisje wil zodat hij haar kan ontmaagden MAAR hij trouwt het meisje die ontmaagd is en hij van HOUDT wel als zijn tweede vrouw....:rolleyes: :jammer: hij neemt dus zover ik het begrijp zijn eertse vrouw puur om haar te kunnen ontmaagden,daar draait het hem uiteindelijk om.....wallahila geen woorden voor, hoe kan hij dan zeggen dat hij van het meisje van nu HOUDT ??:traan1: Eerlijk, persoonlijk zou ik het niet accepteren en verder gaan met mijn leven,hij zijn weg en ik mijn weg want hij zal voor de rest van zijn leven iets tekort komen tegenover mij ...juist datgene wat dat meisje in haar verleden is kwijt geraakt en oprechte berouw voor heeft getoont tegenover Allah swt....het verleden zal haar blijven volgen en hij zal haar altijd met een minderwaardige blik in haar ogen aankijken....dat zou ik niet aankunnen als hij mijn MAN zou moeten voorstellen... wa Allahoe a3lam......ik wens dit meisje veel sterkte diep vanuit mijn hart en adviseer goed erover na te denken en zich te storten op hetgeen dat Allah swt haar heeft voorgeschreven want volgens mij verdient ze beter.....:traan1: ma3a salama..Nouriyaaa

idioot
24-11-2005, 13:31
die is een zware hint dame, die jongen wilt gewoon van het ontmaagde meisje af en doet het op deze manier, want het is bijna onmogelijk om dit te accepteren en dat weet hij, hij is sneaky. beter voor je vriendin dumpt ze hem aan laat ze de eer aan haar zelf.

Rooie_Me
24-11-2005, 13:45
:wow: :eek: salam aljkum, in eerste instantie vind ik het raar dat het meisje alsnog na oprechte tauwba te hebben verricht een relatie is aangegaan, ik zeg niet dat het slecht van haar is,ik ga dar niet over oordelen omdat ik daar niet eens het recht over heb..maar wat ik wel vind geef ik ook nadrukkelijk aan als mijn mening wa Allahu a3lam...als het meisje er zo erg mee zat dat ze fouten heeft gemaakt vraag ik mee eerlijk gezegd wel af waarom ze precies dezelfde fout herhaalt door een relatie aan te gaan op het moment dat iemand een jaar lange relatie draagt onderling is het uiteindelijk in de meeste gevallen zo dat er bepaalde gevoelens naar boven komen die gevolgen kennen. Daarnaast vind ik het laf van die jongen om haar alsnog zo te pijnen door de boodschap over te brengen dat hij alsnog met twee vrouwen wil trouwen..zover ik heb begrepen uit jouw reactie heeft hij haar geaccepteerd zoals ze is en dan vind ik dat hij het ook daarbij moet houden.:o Als hij op grond van het maagd zijn wil trouwen denkt hij niet geheel realistisch..het trouwen draait meer dan alleen om bovenstaande oftewel het ontmaagden.Het is een belangrijk [B]onderdeel[B] van het huwelijk maar is niet als basis gebaseerd om een heel huwelijk in stand te houden zo van als je maagd trouwt is het alleen goed en voldoe je aan alle eisen,mensen maken fouten en die fouten worden gemaakt om ervan te leren,hoe men er uiteindelijk mee omgaat en in de toekomst verbeterd is geheel aan die persoon zelf en daarnaast is het aan Allah om erover te oordelen en er een uitspreek over te maken. Ik snap zijn standpunt en keuze wel maar toch blijf ik bij het punt dat hij van begin af aan dat meisje heeft geaccepteerd zoals ze is,hij weet precies hoe en wat en daar is hij akkoord mee gegaan, dan vind ik het persoonlijk wel vreemd en niet makkelijk te accepteren dat hij pas na een JAAR aan komt lopen met het verhaal dat hij liever een maagd meisje wil zodat hij haar kan ontmaagden MAAR hij trouwt het meisje die ontmaagd is en hij van HOUDT wel als zijn tweede vrouw....:rolleyes: :jammer: hij neemt dus zover ik het begrijp zijn eertse vrouw puur om haar te kunnen ontmaagden,daar draait het hem uiteindelijk om.....wallahila geen woorden voor, hoe kan hij dan zeggen dat hij van het meisje van nu HOUDT ??:traan1: Eerlijk, persoonlijk zou ik het niet accepteren en verder gaan met mijn leven,hij zijn weg en ik mijn weg want hij zal voor de rest van zijn leven iets tekort komen tegenover mij ...juist datgene wat dat meisje in haar verleden is kwijt geraakt en oprechte berouw voor heeft getoont tegenover Allah swt....het verleden zal haar blijven volgen en hij zal haar altijd met een minderwaardige blik in haar ogen aankijken....dat zou ik niet aankunnen als hij mijn MAN zou moeten voorstellen... wa Allahoe a3lam......ik wens dit meisje veel sterkte diep vanuit mijn hart en adviseer goed erover na te denken en zich te storten op hetgeen dat Allah swt haar heeft voorgeschreven want volgens mij verdient ze beter.....:traan1: ma3a salama..Nouriyaaa wat je allemaal hierover zei ben ik helemaal met je eens. bedankt voor je reactie. want ik denk er ook zo over. ze had inderdaad geen relatie moeten aangaan maar voor haar is het zo dat ze gwoon bij 1 jongen wil blijven om zeker te zijn dat ze met hem gaat trouwen en bang is dat ze hem kwijt zal raken. maar ja wat met die vriend betreft hij had vanaf het begin geaccepteerd en nu is het zo van alsof hij met haar speelt. hij had gwoon beter moeten nadenken over het gevolgen van later. en ik zal jouw bericht ook aan haar laten zien. om haar duidelijk te maken. thnxx meissie

life4nadia
24-11-2005, 13:47

Als die jongen echt van haar hield zou hij ten eerste nooit zoiets hebben gezegd en als hij het echt belangrijk vind om met een maagd meisje te trouwen dan doet hij dat toch en laat hij die ander haar eigen leven leiden, want al is een man met 2 vrouwen getrouwd hij zou toch meer van de ene houden dan de andere. Zo zouden er alleen maar problemen ontstaan. Ik zou als ik het meisje was gelijk een eind aan die relatie maken, want het betekent niet dat als je ontmaagd ben dat je helemaal geen waarde hebt. Lieve schat doe wat je hart zegt en vertrouw op allah, want dan komt het alleen maar goed. Wie weet misschien heb je nog een hele mooie toekomst voor je. Verlaag je niet en accepteer het niet, want hoe zou jij het vinden als hij met beide is getrouwd en haar meer waardeerd dan jou omdat zij maagd is en jij niet. Stel je voor dat jullie ruzie hebben dan gebruikt hij het tegen je. Bovendien vind ik het een excuus om van je af te komen. Dus de volgende jongen die je tegenkomt niets vertellen over je ontmaagding. Denk aan jou leven...................

Rooie_Me
24-11-2005, 13:47
die is een zware hint dame, die jongen wilt gewoon van het ontmaagde meisje af en doet het op deze manier, want het is bijna onmogelijk om dit te accepteren en dat weet hij, hij is sneaky. beter voor je vriendin dumpt ze hem aan laat ze de eer aan haar zelf. ja zo denk ik ook over. want het bevalt me niet hoor wat hij van plan is.

Khaliedo
24-11-2005, 13:55
idioot heeft gelijk.. hij wilt gewoon van haar af, denk niet dat hij haar als 2e vrouw gaat nemen.. zeg je vriendin dat ze het maar kan vergeten en beter trouwen met een andere jongen (tfoee relatie voor huwelijk.. :moe: )

Rooie_Me
24-11-2005, 14:02
idioot heeft gelijk.. hij wilt gewoon van haar af, denk niet dat hij haar als 2e vrouw gaat nemen.. zeg je vriendin dat ze het maar kan vergeten en beter trouwen met een andere jongen (tfoee relatie voor huwelijk.. :moe: ) Hmmm okee......:rolleyes:

Grover
24-11-2005, 14:10
hahahah :haha: toffe gozer

gewoonMo72
24-11-2005, 14:44
het gaat erom dat een jongen relatie heeft met een meisje, 1 jaar lang. Maar het meisje is al ontmaagd en dat wist hij ook al van te horen. Ondanks dat ze ontmaagd is hield hij ook van haar. Ze heeft ook enorm spijt over haar verleden en ze wil een opnieuw beginnen met schone lei en geen enorme fouten maken. Ze is dan ook veel bezig met islam en vraagt bijna elke avond aan Allah(swt) om haar vergiffenis. Relatie tussen die 2 ging goed maar langzamerhand komen verhalen uit de verleden tevoorscheen. En ieder geval waar het precies omgaat is, dat die jongen nog maagd is en dat hij de laatste tijd heel goed heeft nagedacht want hij vind het heel belangrijk om een maagde meisje te ontmaagden. en dat kan hij natuurlijk niet bij haar. hij vroeg aan haar of hij eerst met een andere meisje bijv. uit marokko te gaan trouwen en haar ontmaagden en daarna trouwt ie met haar als 2e vrouw. Ze begrijp natuurlijk heel goed dat hij het belangrijk vind maar ze vind het moeilijk te accepteren om als zijn 2e vrouw van hem te zijn. en wat gaan zijn en haar familie denken als hij met 2 vrouwen trouwt??? wat moet zij dan doen ?? Een raar vehaal om eerlijk te zijn, of het echt klopt? blijft de vraag.

Noura_Maghribia
24-11-2005, 15:45
wat je allemaal hierover zei ben ik helemaal met je eens. bedankt voor je reactie. want ik denk er ook zo over. ze had inderdaad geen relatie moeten aangaan maar voor haar is het zo dat ze gwoon bij 1 jongen wil blijven om zeker te zijn dat ze met hem gaat trouwen en bang is dat ze hem kwijt zal raken. maar ja wat met die vriend betreft hij had vanaf het begin geaccepteerd en nu is het zo van alsof hij met haar speelt. hij had gwoon beter moeten nadenken over het gevolgen van later. en ik zal jouw bericht ook aan haar laten zien. om haar duidelijk te maken. thnxx meissie graag gedaan zina,ja laat het maar lezen aan haar misschien dat ze er iets aan heeft en zo makkelijker een keuze kan maken voor haarzelf.... en als ze in de gaten heeft dat hij met haar speelt moet ze al helemaaaaaaaaaaaal afstand van hem nemen want dan houdt ie dus absoluut NIETT van haar en ziet haar als een 1 of ander tussendoortje..:jammer: Allah yie ster.... moehiem wens haar wel veel sterkte van me en zeg haar dat ze met de steun van Allah swt er wel weer bovenop komt met vertrouwen in Hem swt...:kus:

Ouiam22
24-11-2005, 15:50
die is een zware hint dame, die jongen wilt gewoon van het ontmaagde meisje af en doet het op deze manier, want het is bijna onmogelijk om dit te accepteren en dat weet hij, hij is sneaky. beter voor je vriendin dumpt ze hem aan laat ze de eer aan haar zelf. Zo denk ik er ook over. Groetjes Ouiam

Ibliez
24-11-2005, 19:49
hij is een hond een kk kneus ze moet het zeker uitmaken want dit soort mannetjes zijn het ergst.. wallah weg met die gast :kwaad:

Cheb_Anwar
24-11-2005, 21:23
Dit soort mannen zijn erg, als hij van hier hield dan zou hij het accepteren, ze moet hem dumpen. Het verbaast mij dat hij haar niet heeft gedumpt dat zou ik wel doen, want zij is de fout begaan en is geboord en heeft zichzelf lekker laten ******, dan moet ze niet zehmek het slachtoffertje komen spelen!!

Boufra7i
26-11-2005, 00:33

:wow: :eek: salam aljkum, in eerste instantie vind ik het raar dat het meisje alsnog na oprechte tauwba te hebben verricht een relatie is aangegaan, ik zeg niet dat het slecht van haar is,ik ga dar niet over oordelen omdat ik daar niet eens het recht over heb..maar wat ik wel vind geef ik ook nadrukkelijk aan als mijn mening wa Allahu a3lam...als het meisje er zo erg mee zat dat ze fouten heeft gemaakt vraag ik mee eerlijk gezegd wel af waarom ze precies dezelfde fout herhaalt door een relatie aan te gaan op het moment dat iemand een jaar lange relatie draagt onderling is het uiteindelijk in de meeste gevallen zo dat er bepaalde gevoelens naar boven komen die gevolgen kennen. Daarnaast vind ik het laf van die jongen om haar alsnog zo te pijnen door de boodschap over te brengen dat hij alsnog met twee vrouwen wil trouwen..zover ik heb begrepen uit jouw reactie heeft hij haar geaccepteerd zoals ze is en dan vind ik dat hij het ook daarbij moet houden.:o Als hij op grond van het maagd zijn wil trouwen denkt hij niet geheel realistisch..het trouwen draait meer dan alleen om bovenstaande oftewel het ontmaagden.Het is een belangrijk [B]onderdeel[B] van het huwelijk maar is niet als basis gebaseerd om een heel huwelijk in stand te houden zo van als je maagd trouwt is het alleen goed en voldoe je aan alle eisen,mensen maken fouten en die fouten worden gemaakt om ervan te leren,hoe men er uiteindelijk mee omgaat en in de toekomst verbeterd is geheel aan die persoon zelf en daarnaast is het aan Allah om erover te oordelen en er een uitspreek over te maken. Ik snap zijn standpunt en keuze wel maar toch blijf ik bij het punt dat hij van begin af aan dat meisje heeft geaccepteerd zoals ze is,hij weet precies hoe en wat en daar is hij akkoord mee gegaan, dan vind ik het persoonlijk wel vreemd en niet makkelijk te accepteren dat hij pas na een JAAR aan komt lopen met het verhaal dat hij liever een maagd meisje wil zodat hij haar kan ontmaagden MAAR hij trouwt het meisje die ontmaagd is en hij van HOUDT wel als zijn tweede vrouw....:rolleyes: :jammer: hij neemt dus zover ik het begrijp zijn eertse vrouw puur om haar te kunnen ontmaagden,daar draait het hem uiteindelijk om.....wallahila geen woorden voor, hoe kan hij dan zeggen dat hij van het meisje van nu HOUDT ??:traan1: Eerlijk, persoonlijk zou ik het niet accepteren en verder gaan met mijn leven,hij zijn weg en ik mijn weg want hij zal voor de rest van zijn leven iets tekort komen tegenover mij ...juist datgene wat dat meisje in haar verleden is kwijt geraakt en oprechte berouw voor heeft getoont tegenover Allah swt....het verleden zal haar blijven volgen en hij zal haar altijd met een minderwaardige blik in haar ogen aankijken....dat zou ik niet aankunnen als hij mijn MAN zou moeten voorstellen... wa Allahoe a3lam......ik wens dit meisje veel sterkte diep vanuit mijn hart en adviseer goed erover na te denken en zich te storten op hetgeen dat Allah swt haar heeft voorgeschreven want volgens mij verdient ze beter.....:traan1: ma3a salama..Nouriyaaa :goedzo: Wat een nerd zeg die jongen, hij is zelf maagd beweerd hij. Wat the fok kan het hem dan schelen of hij nou als eerste met een maagd of niet-maagd sex heeft. Hij weet toch niet hoe het voelt :moe: Dus duidelijk een geval van ik wil je playen omdat je toch geen maagd meer bent. Dus tip aan je vriendin dump die loser en concentreer je op je Geloof en vraag om Vergiffenis en Leiding van je Schepper.

Pagina's : [1] 2