Bekijk originele versie : Wat is het ranzigste wat je als kind hebt gegeten??
dounia_dana
10-05-2002, 14:28
Wat is het ranzigste wat je als kind hebt gegeten??
Jullie kennen ze allemaal wel, de welbekende “stofzuigers”, ofte wel kleine kinderen die van alles en nog wat in hun mondje stoppen. Heel schattig maar ook heel “A la, tata7, gigi”
Kunnen jullie je nog herinneren wat het vieste was dat je in je mond hebt gestopt??
DD
BentDagilia
10-05-2002, 14:40
Nou toen ik kleinw as.. plukte ik altijd kaugom van de grond...
daarnaast heb ik veel Vliegen in me mond gestopt en ik heb veel bessen gegeten.. Ik weet niet of ze giftig waren maar ja :D Ik leef nog Daarnaast heb ik vast wel ;ieve heer beestjes opgegeten.. en ik denk dat toen ik een peuter was dat ik ook heel veel van me Snot geproefd heb net als iedere ander kind..
Bent Dagilia :zwaai: :giechel:
dounia_dana
10-05-2002, 14:48
Origineel gepost door Bent Dagilia
Nou toen ik kleinw as.. plukte ik altijd kaugom van de grond...
daarnaast heb ik veel Vliegen in me mond gestopt en ik heb veel bessen gegeten.. Ik weet niet of ze giftig waren maar ja :D Ik leef nog Daarnaast heb ik vast wel ;ieve heer beestjes opgegeten.. en ik denk dat toen ik een peuter was dat ik ook heel veel van me Snot geproefd heb net als iedere ander kind..
Bent Dagilia :zwaai: :giechel:
jij moet als kind een heel schattig monstertje zijn geweest... ;)
Ik moest een jaar of zeven, acht zijn…Het was in marokko..Mijn opa(allah irahmo) stak altijd zijn vals gebit in glas water als hij ging slapen..Dus die ochtend..ik werd vroeg wakker..ging effe kijken of m’n grootouders nog aan het slapen waren... Op het nachtkastje zag ik dus een heel groot glas water met opa's vals gebit erin…en dronk het toen helemaal leeg. :D .ahahahaa verder herinner ik me er niet veel van, maar m’n oma heeft me het verteld..ach zolang het van me grootvader was ,kan het geen kwaad..het was zo’n schat van een mens..and i miss him :huil:
Hee maar Dounia..Deze topic heb ik dus ook bij Maroc.nl gezien.. :D
BentDagilia
23-07-2003, 01:44
dat isniet zo ranzig hoor :ego:ik heb volgens mij zelfs een keer modder gegeten :D
Origineel gepost door temsamni
Mieren...ik probeerde volgens mijn moeder altijd mieren te eten! :D
dr zijn ook mensen die andere dingen met mieren proberen
wees blij dat je niet tot die groep mensen hoort... ;) hehehehehe
saidaaatje
23-07-2003, 01:47
afwasmiddel:maf:
Oem_Lena
23-07-2003, 03:26
k had als kind een flesje bezine gedronken :D
IK AT VROEGER ALTIJD KATTEBROKJES :maf:... IK DACHT DAT HET KOEKJES WAREN :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.