Bekijk originele versie : ik haat jullie allemaal
ik dacht dat iedereen vandag naar sixflax zou gaan en mij alleen laat met mn schatje yasmina.nl.
maar nee hoor een stel nurds moeten mn plannen dwarsbomen :kwaad:
jullie gunnen mij gewoon geen vriendin :(
yasmina bestaat niet,ze is er alleen om de mannelijke internetgebruikers toe te trekken naar deze site.
bint_duh_bledie
19-04-2003, 17:08
hoezo heet jij tnawie
EY?
GING jij niet naar de zes vlaggen???:confused:
ClaudioLopez
19-04-2003, 17:10
:kwaad: ik haat jou ook best wel
Origineel gepost door Feziefez
EY?
k wou net zeggen
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
yasmina bestaat niet,ze is er alleen om de mannelijke internetgebruikers toe te trekken naar deze site.
nee yasmina bestaat wel en ze heeft ook emoties net als alle andere meisjes...als je mij nie gelooft klik maar op smilies dan ga je zien hoe gevoelig zij is :Iluvu:
Origineel gepost door bint_duh_bledie
hoezo heet jij tnawie
k heb mezelf nie zo genoemd, k heb het verdient ja
Origineel gepost door necromancer
gebruik je fantasie...
dan kom je er wel...
:)
t lukt mij nie..
ieder keer als k denk er is niemand hier, dan schuurt de cavia van Laboudanda langs en verbrijzelt alle mn fantazien
Origineel gepost door Tnawie
nee yasmina bestaat wel en ze heeft ook emoties net als alle andere meisjes...als je mij nie gelooft klik maar op smilies dan ga je zien hoe gevoelig zij is :Iluvu:
Hahahaha!
jij bent zeker toe aan een Vrouw,ga aub snel trouwen als je rare gekke dingen wilt voorkomen in je leven waar je problemen mee zult krijgen.:D
Origineel gepost door Feziefez
EY?
dat was de plan ze3ma, jullie laten denken dat k zou gaan..zodat k met mn yasmina.nl kon zijn maar nee hoor :(
Origineel gepost door ClaudioLopez
:kwaad: ik haat jou ook best wel
k haat jou ook, safi nu is iedereen tevreden.
oke
RealCasawia
19-04-2003, 17:17
Origineel gepost door Tnawie
k heb mezelf nie zo genoemd, k heb het verdient ja
:lol:
Haha ja dat kan je wel zeggen ja !!
Een award voor best bijpassende naam op maroggo. nl :)
Ik moet je helaas teleurstellen...Yasmina zit momenteel ook in SixFlags...Ze gaat nu om preciez te zijn door een scherpe bocht......
Nog een mededeling ze is daar niet alleen:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.