dounia_dana
10-05-2002, 13:58
OKe nu een vraagje voor de dames onder ons...
Wat vind jij nou het ergste van het vrouw zijn??? Maar waarwe van zeggen alhamdullillah dat het er is??
Dounia Dana
Maandelijkse problemen: niet leuk, maar vrouwen die dat niet meer hebben (door de overgang, prikpil, of iets anders) schijnen zich minder vrouw te voelen. Het is ook een goede reden om chocolade, ijs en koekjes te eten, zielig te doen en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel tv te kijken. Niet het ergste dus
Pijn tijdens zwangerschap: nare bijkomstigheid van iets moois op komst. Ik vind het een enorm voordeel van vrouwzijn...... Zoiets maken mannen nou lekker nooit mee.......
Huwelijksnacht: spannend, eng en iets om erg zenuwachtig van te worden. Maar valt over het algemeen mee..... (uit bronnen)
Kwetsen van mannen: ligt eraan, soms vervelend.... soms enkel grappig....
Het vervelendste vind ik dat sommige mensen van die vooroordelen hebben (mannen EN vrouwen). Jij bent een meisje, dus je bent niet sterk, je huilt veel, je lievelingskleur is roze of babyblauw en je luistert romantische muziek etc. etc.
Als je dan een grote mond hebt (je komt voor je eigen mening op) dan is dat ongepast, want meisjes hebben daar geen verstand van. Alsof wij geen voetbal kijken, of politiek volgen en alleen met onze looks bezig zijn............
Erg irritant......
tha_lady
10-05-2002, 15:49
waarom staat er nagels breken niet bij dat is echt het grootste probleem dat er is (joke)
laterZ :blauwkus:
SaraZena
10-05-2002, 15:55
Origineel gepost door MV720
Het ergste wat je kan overkomen is Dat je geen kinderen kan krijgen'..
ben het 100% met je eens!!!!
Noor_Jihan
12-05-2002, 19:59
Origineel gepost door MV720
Het ergste wat je kan overkomen is Dat je geen kinderen kan krijgen'..
saaie leven zonder kinderen toch ?
Dat is inderdaat heel erg maar wel een besluit van Allah.
Noor Jihan
zinalady
12-05-2002, 21:14
Jah....het is voor iedereen anders, maar ik denk dat alles wat je hierboven hebt gezegd..dingen zijn die erbij horen in life en het is heel gek maar ga maar eens chekken als die dingen er niet waren dat het toch heel anders zijn want zonder maandelijkse menstruatie kan je geen kids krijgen dus het is wel ergens goed voor en huwelijksnacht moet je meemaken want ook al doet het veel pijn als het goed is komt er die nacht ook heel veel liefde in voor dus is ook heel mooi!!! en ja een zwangerschap is precies hetzelfde je krijgt het allermooiste geschenk ...... en als je gekwetst word door een jongen/ man dan doet dat van binnen heel veel pijn en je bent misschien tijdelijk heel ongelukkig maar je leert ervan en word er sterker van.....en uiteindelijk maakt het je de persoon die je bent........dus die dingen doen maybe heel erg pijn maar uiteindelijk krijg je erwat voor terug!!!!! wat voor mij echt het ergste gevoel lijkt is iemand te moeten verliezen waar je zielsveel van houdt...en ik weet dat als je tijd is aangekomen en als allah het wilt.....maar toch doet dat echt heel veel pijn diep van binnen.....je voelt zo'n leegte!!!!en tuurlijk uiteindelijk ga je weer verder met je leven enz,en ik weet het hoort bij het leven maar ik weet echt niet wat ik zou doen als ik 1 van mijn ouders of familie of dierbaar iemand nu zou moeten verliezen.... dus ik denk dat dat voor mij het geen is wat het allerergste is!!!!
beslama
SweetRose
12-05-2002, 21:31
Het enigste wat ik al meegemaakt heb en altijd zal meemaken zijn die maandelijkse problemen!!
Amai niet te doen!!
Pijn tijdens zwangerschap: Dat zullen we wel zien als ik zwanger ben, nadat ik ben getrouwd inchallah!!
Huwelijksnacht: tja, dat zal ik wel meemaken tijdens de nacht van mijn huwlijk hé :D
Kwetsen van mannen: tja, dat doet soms wel zeer hé, zeker als mijn broer me plaagt en me met een kussen probeert neer te halen...best wel een grappig zicht!!
Iets anders?: euhm.....nope niets!!
xx
Schoonfamilie die je kunnen doden
Echtgenoot vreemdgaat met een man!!!
erger kan het niet!!!!!!!
Origineel gepost door Leylal
Schoonfamilie die je kunnen doden
Echtgenoot vreemdgaat met een man!!!
erger kan het niet!!!!!!!
Oh een vent die je slaagt is dat niet erg ?
het ergste wat je kan overkomen als vrouw zijnde....is wanneer je op straat loopt met je partner die vervolgens 5 meter voorop loopt.....en naar anderen vrouwen zit te kijken!..... :kwaad: :kwaad:
Origineel gepost door touraya
het ergste wat je kan overkomen als vrouw zijnde....is wanneer je op straat loopt met je partner die vervolgens 5 meter voorop loopt.....en naar anderen vrouwen zit te kijken!..... :kwaad: :kwaad:
:lol:
lovely_mariam
31-08-2004, 14:30
als je niet meer van je man houdt en hij is gek op je...hoe moet je dat oplossen?
dat lijkt me echt erg en aangezien ik dat heel vaak heb meegemaakt durf ik niet te trouwen
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:03
niks :zwaai:
soraya28
31-08-2004, 18:30
Origineel gepost door dounia_dana
OKe nu een vraagje voor de dames onder ons...
Wat vind jij nou het ergste van het vrouw zijn??? Maar waarwe van zeggen alhamdullillah dat het er is??
Dounia Dana
nou wat ik het ergste vond is de bevallen van kinderen ik heb er zelfs twee maar zodra je kind op je borst krijgt te zien gezond en wel en geloof me dan is de pijn gelijk verdwenen en ben je zo gelukkig
aan de ene kant ben ik blij dat wij de kids baren en niet de mannen
van de maandelijks probleem heb ik geen last van en wat mannen betreft
ik kan hun veel meer pijn doen dan hun mij en als je gekwetst bent in het verleden nou daar word je alleen maar sterker van en denk je goed na voordat je het weer laat gebeuren ik zou zeggen dames
veel sterkte met alles en zie het zo allah heeft niet voor niks die dingen voor ons uitgevonden :strik:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.