Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet je waar ik zo bang voor ben?

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
19-04-2003, 16:07

ik hoor zoveel verhalen over stukgelopen huwelijken en mannen die opeens totaal veranderen na het huwelijk enz ..dat ik gewoon soms bang ben om te trouwen later

Fous
19-04-2003, 16:09
Gaan trouwen lijkt op het kopen van amandelen zonder te wten of ze bitter smaken of zoet. :)

Dida
19-04-2003, 16:10
Lieverd als jij je bezig houd met de islam,en een goeie masha'allah broeder met jou zou willen trouwen dan hoef jij je nergens zorgen om te maken.Stukgelopen huwelijken heeft allemaal zijn eigen redenen.En laat je niet bang maken door die stukgelopen huwelijken.Je moet jezelf als indivudeel zien,als jij een goed hart hebt en de juiste intensie hebt,dan zal je iemand vinden die net zo is als jij.Daar was er zelfs een hadith over dat de juiste vrouwen trouwen met de juiste mannen allah ale3om.Allah(swt) zou ons nooit iets onmogelijks geven,en het hebben van een goeie huwelijk is niet onmogelijk :).

Chaimaa
elkaar leer je pas "echt" kennen als je met elkaar onder 1 dak bent

ClaudioLopez

dan trouw je toch niet.....

Lady_Cazawia
Maar da's meestal bij die meiden die te haastig zijn denk ik, ze kennen die jongen nog niet eens helemaal goed. Ik bedoel voor je zo'n stap wil zetten moet je wel eerst die persoon heel goed kennen. Maar weet je wat ik dan ook niet snap, ze zeggen dat als je te lang een relatie weer met een jongen hebt dat het Haram is en dat het niet mag, maar hoe wil je dan zeker zijn om met diegene te trouwen??

Lady_Cazawia
19-04-2003, 16:12
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Lieverd als jij je bezig houd met de islam,en een goeie masha'allah broeder met jou zou willen trouwen dan hoef jij je nergens zorgen om te maken.Stukgelopen huwelijken heeft allemaal zijn eigen redenen.En laat je niet bang maken door die stukgelopen huwelijken.Je moet jezelf als indivudeel zien,als jij een goed hart hebt en de juiste intensie hebt,dan zal je iemand vinden die net zo is als jij.Daar was er zelfs een hadith over dat de juiste vrouwen trouwen met de juiste mannen allah ale3om.Allah(swt) zou ons nooit iets onmogelijks geven,en het hebben van een goeie huwelijk is niet onmogelijk :). Mooi Gezegd..:goedzo:

bint_duh_bledie
19-04-2003, 16:13
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Lieverd als jij je bezig houd met de islam,en een goeie masha'allah broeder met jou zou willen trouwen dan hoef jij je nergens zorgen om te maken.Stukgelopen huwelijken heeft allemaal zijn eigen redenen.En laat je niet bang maken door die stukgelopen huwelijken.Je moet jezelf als indivudeel zien,als jij een goed hart hebt en de juiste intensie hebt,dan zal je iemand vinden die net zo is als jij.Daar was er zelfs een hadith over dat de juiste vrouwen trouwen met de juiste mannen allah ale3om.Allah(swt) zou ons nooit iets onmogelijks geven,en het hebben van een goeie huwelijk is niet onmogelijk :). :eek: zo die heeft het goed gezegt mooier kon ik het niet

Dida
19-04-2003, 16:17
Origineel gepost door Lady Cazawia Maar da's meestal bij die meiden die te haastig zijn denk ik, ze kennen die jongen nog niet eens helemaal goed. Ik bedoel voor je zo'n stap wil zetten moet je wel eerst die persoon heel goed kennen. Maar weet je wat ik dan ook niet snap, ze zeggen dat als je te lang een relatie weer met een jongen hebt dat het Haram is en dat het niet mag, maar hoe wil je dan zeker zijn om met diegene te trouwen?? Heel goed en er lang over doen met leren kennen voor het huwelijk heeft niet zoveel zin,want een persoon leer je pas "ECHT" kennen als je met die persoon onder 1 dak woont.Een relatie is haram omdat wat je vooral nu ziet,is dat uit een relatie liefde uit komt,en je verliefd op elkaar word bij sommige relatie's is er vaak sprake van lichamelijke contact,dat mag al dus helemaal niet..en waarom zou hij lichamelijke contact willen?? hij wilt toch jou "leren" kennen en niet je lichaam??..als je verliefd word dan heb je als het ware een blinddoek op voor alle negatieve dingen die hij bezit,bij verliefdheid zie je alleen maar de goeie kanten van hem,en als je gaat trouwen dan ga je er aan ergeren als je opeens ziet dat eigenschappen naar voren komen die je helemaal niet kende.En als je niet verliefd op elkaar was..of dat niet bleken voor het huwelijk..dan ga je na het huwelijk ook niet denken van ..heej jij was heel anders voor het huwelijk.Je kunt iemand wel leren kennen,maar zorg ervoor dat de liefde pas komt na het trouwen voor het trouwen kun je altijd wel met een mahram het met elkaar hebben over dingen over jezelf en elkaar zo weet je ook gelijk dat hij of zij serieus is,en geen spelletje met je speelt...;)

Lady_Cazawia
19-04-2003, 16:23
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Heel goed en er lang over doen met leren kennen voor het huwelijk heeft niet zoveel zin,want een persoon leer je pas "ECHT" kennen als je met die persoon onder 1 dak woont.Een relatie is haram omdat wat je vooral nu ziet,is dat uit een relatie liefde uit komt,en je verliefd op elkaar word bij sommige relatie's is er vaak sprake van lichamelijke contact,dat mag al dus helemaal niet..en waarom zou hij lichamelijke contact willen?? hij wilt toch jou "leren" kennen en niet je lichaam??..als je verliefd word dan heb je als het ware een blinddoek op voor alle negatieve dingen die hij bezit,bij verliefdheid zie je alleen maar de goeie kanten van hem,en als je gaat trouwen dan ga je er aan ergeren als je opeens ziet dat eigenschappen naar voren komen die je helemaal niet kende.En als je niet verliefd op elkaar was..of dat niet bleken voor het huwelijk..dan ga je na het huwelijk ook niet denken van ..heej jij was heel anders voor het huwelijk.Je kunt iemand wel leren kennen,maar zorg ervoor dat de liefde pas komt na het trouwen voor het trouwen kun je altijd wel met een mahram het met elkaar hebben over dingen over jezelf en elkaar zo weet je ook gelijk dat hij of zij serieus is,en geen spelletje met je speelt...;) Helemaal mee eens...:goedzo: Thanx voor de uitleg..;)

Dida
19-04-2003, 16:24
Origineel gepost door Lady Cazawia Helemaal mee eens...:goedzo: Thanx voor de uitleg..;) Geen dank :D!

Chaimaa
19-04-2003, 16:51
rachida your the best :verliefd: :zwaai:

Dida
19-04-2003, 16:54
Origineel gepost door Chaimaa rachida your the best :verliefd: :zwaai: and your CharminG.:love:

Karim_nour
19-04-2003, 17:07
Origineel gepost door Chaimaa ik hoor zoveel verhalen over stukgelopen huwelijken en mannen die opeens totaal veranderen na het huwelijk enz ..dat ik gewoon soms bang ben om te trouwen later Weet je waar ik bang voor ben?? Namelijk dat een TURK weer mijn CD-speler uit mijn auto racht voor de 4de keer....

slimiatje
19-04-2003, 17:45

Origineel gepost door flour Gaan trouwen lijkt op het kopen van amandelen zonder te wten of ze bitter smaken of zoet. :) :goedzo: ik ben het helemaal met je eens

Pagina's : [1] 2