Bekijk originele versie : Lees hier wat de islam zegt over de vrouw.]
Jamal_fes.
24-11-2005, 00:57
Assalamoe Aleikoem.
zoals sommige van jullie al weten,heb ik sinds kort een eigens website,walhamedoulillah.
Maar er zijn maar weinig leden!:jammer:
Daarom wil ik jullie vragen om even te registeren op :
www.*******.nl/forum
Ben je nog geen lid,klik dan hier om lid te worden . (http://www.*******.nl/forum/profile.php?mode=register&sid=fd5f42b17a7718a1c6cb148eb49b0aec)
Het kost je maar een paar sec. moeite,heb je het niet over voor mij.:)
Aboe Ad-darda'a, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "Ik heb de Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, horen zeggen: 'Wie een weg volgt en daarmee naar kennis verlangt, voor hem maakt Allah zijn weg naar het paradijs gemakkelijker. Bovendien leggen de engelen hun vleugels voor hem neer uit tevredenheid met wat hij verricht. Elke schepsel op aarde maar ook in de hemelen, zelfs de haaien in de zeeën vragen vergiffenis voor de geleerde. De positie van de geleerde en zijn belang zijn vergelijkbaar met die van de maan ten opzichte van andere planeten. De geleerden zijn de erfgenaam van de profeten, deze hebben geen Dirhams of Dinaars achtergelaten maar kennis en wie die verkrijgt heeft het meeste profijt'." [Uiteindelijke overlevering door Abu Daoud en Termidhi]
Jamal_fes.
27-11-2005, 03:03
Assalamoe aleikoem,
Ik wilde even zeggen dat :
www.*******.nl/forum terug is,walhamedoulillah :)
Maar wel helemaal vernieuwd,ga snel kijken en meld je aan.
Mensen ie zich al eerder geregisteerd hebben,moet nu helaas opnieuw registeren :(!
"De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: Kennis vergaren is een plicht voor elke moslim.' [De uiteindelijke overlevering door Moesliem]
Nogmaals vergeet niet te registeren en deel je kennis met ons.
Naar een overlevering van Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft de Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, gezegd: 'Wie tot het volgen van het goede leidraad aanmoedigt heeft er net zoveel baat bij als degenen die hem daarin volgen, zonder dat hun beloning minder wordt. Maar wie tot het volgen van een dwaling oproept heeft net zoveel zonden als degenen die hem volgen, zonder dat hun zonden minder zouden zijn.' [uiteindelijke overlevering door Moesliem]
wassalamoe Aleikoem,
*******.nl
MokhtariYoussef
02-12-2005, 15:15
Niemand ie intersse heeft?
zo dat doet pijn :(
islaamparel
02-12-2005, 15:25
Niemand ie intersse heeft?
zo dat doet pijn :(
ik heb me al aangemeld maar ben er nog niet actief.
je had de topic beter een andere naam kunnen geven,zo lijkt het net alsof het alleen maar over de vrouw gaat ipv over beide.
MokhtariYoussef
02-12-2005, 15:47
ik heb me al aangemeld maar ben er nog niet actief.
je had de topic beter een andere naam kunnen geven,zo lijkt het net alsof het alleen maar over de vrouw gaat ipv over beide.
Assalamoe Aleikoem ougtie,
Oh jah,misschien heb je gelijk jah!
Maar goed wie kennis wel opdoen kan daar trecht,anders mogen ze het zelf weten
Jamal_fes.
05-12-2005, 10:53
Oh jah,misschien heb je gelijk jah!
Maar goed wie kennis wel opdoen kan daar trecht,anders mogen ze het zelf weten:goedzo:
chaouniaibn
06-12-2005, 11:28
heb me al aangemeld!
mooie siti broeder mashallah!!
Moslima79
06-12-2005, 11:42
Ik heb me ook aangemeld, macha allah site :goedzo:
Jamal_fes.
06-12-2005, 12:51
heb me al aangemeld!
mooie siti broeder mashallah!!
Assalamoe Aleikoem,
Djazaki Allaho gayeren ougtie.
is insha Allah doe moeite waard.
wassalamoe Aleikoem.
Jamal_fes.
06-12-2005, 12:58
Ik heb me ook aangemeld, macha allah site :goedzo:
Assalamoe Aleikoem ougtie,Djazaki Allaho gayeren incha Allah.
Ik hoop dat je wat gaan leren dmv zo een site,insha Allah .
wassalamoe Aleikoem.
heb me aangemeld ga later kijken
Jamal_fes.
06-12-2005, 13:13
heb me aangemeld ga later kijken
Jah moet je doen ,het is heel leerzaam walhamedoulillah.
dus doe je best :)
Moge Allah soubhanaho wa ta3la ons leiden naar de juiste pad,amien
Ma3a Assalama.
MokhtariYoussef
12-12-2005, 22:57
......
Jamal_fes.
13-12-2005, 12:36
wayaw komen op mensen :(
Ik heb me aangemeld maar kan niet inloggen, heb al wel een mailtje gehad dat m'n account is geactiveerd ofzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.