Bekijk originele versie : hoe laat slapen de kinderen?
ik wou jullie vragen hoe laat jullie kinderen slapen?ik heb 3 kinderen de oudste van 15 weet zelf wanneer het tijd is om te slapen,maar de jongens van 10 en 11 krijg ik amper in bed .Elke avond ruzie en niet gewoon braaf naar boven lopen ofzo nee gewoon chagerijnig doen. uiteindelijk is het 10 uur eer ze een keer in slaap vallen:o .Ik probeer ze om 9 uur in bed te krijgen eerder willen ze gewoon niet!
missy_soraya21
23-11-2005, 21:31
Ik heb nog een baby die slaapt om 7 uur al..
badparel
23-11-2005, 21:34
mijn kids slapen om half 8 of 8 uur,ik heb er ook drie en als mama zegt dat het bedtijd is dan is het bedtijd,heb daar nooit problemen mee gehad!hamdoullilah
mijn kids slapen om half 8 of 8 uur,ik heb er ook drie en als mama zegt dat het bedtijd is dan is het bedtijd,heb daar nooit problemen mee gehad!hamdoullilah
ja ik laat ze wel merken wie het voor het zeggen heeft maar het is toch elke avond het zelfde liedje maar ik blijf vol houden!Ze slapen samen op 1 kamer en dan maken ze weer ruzie en dan hoor je ze weer roepen mammaaaaaaaaaaa kom eens !Nou je weet dat de huizen erg gehorig zijn dus je wilt de buren niet laten meegenieten savonds dus ik naar boven:moe:.en zo gaat het door tot ik echt een gil moet geven dat ze me 2 straten verder[:jammer: horen
boyengirl
23-11-2005, 21:40
ik heb er een van 3 en een van 11 maanden en allebij ga ik om half 7 naar boven en om 7 uur slapen ze
soms wordt de kleinste nog wel is wakker zit er een boertje dwars maar leg ze daar na weer terug ik heb haar al van 3 maanden om 7 uur op bed gelegt en het werkte als ze wakker werd bleef ik boven als je naar benden gaat willen ze niet meer trug zo klein en zo slim al
ik heb een dochtertje van bijna 1 jaar, en die leg ik op 19.00u op bed.
tatouania_025
23-11-2005, 22:05
Wat slapen jullie kinderen vreog zeg. Als ik mijn dochtertjes van 2 jaar en een van 7 maanden om zeven uur laat slapen worden ze om 10 uur weer vrolijk wakker en dan begint de avond pas voor hun.
Wat slapen jullie kinderen vreog zeg. Als ik mijn dochtertjes van 2 jaar en een van 7 maanden om zeven uur laat slapen worden ze om 10 uur weer vrolijk wakker en dan begint de avond pas voor hun.
:hihi:
daar heb ik gelukkig geen last van. ze slaapt door tot 09.00u.
dus ik mag niet klagen.
(afkloppen, want het kan zo weer anders zijn, kinderen kennende :nerd: )
tatouania_025
23-11-2005, 22:44
Wat goed zeg sardina hoe krijg je dat voor ekaar jallah vertel me je geheim
nee :jammer:
geheim van de kok vertel je niet :cool:
missy_soraya21
23-11-2005, 22:55
Gewoon vanaf het begin af aan het ritme geven dan komt het er denk ik vanzelf in. Mijn zoontje slaapt ook van 7 u savonds tot 8 u sochtends.
neehoor meid,
ik weet niet, rond 5 mnd dee ik r altijd om 20.00u op bed, en rond 10 mnd probeerde ik 19.00u en dat ging goed.
ze huilt meestal wel ff als ik r in bed stop, maar daarna valt ze in slaap.
badparel
23-11-2005, 23:17
ja ik laat ze wel merken wie het voor het zeggen heeft maar het is toch elke avond het zelfde liedje maar ik blijf vol houden!Ze slapen samen op 1 kamer en dan maken ze weer ruzie en dan hoor je ze weer roepen mammaaaaaaaaaaa kom eens !Nou je weet dat de huizen erg gehorig zijn dus je wilt de buren niet laten meegenieten savonds dus ik naar boven:moe:.en zo gaat het door tot ik echt een gil moet geven dat ze me 2 straten verder[:jammer: horen
:hihi: kijk dit herken ik dan wel,maar na mijn gegil gaan ze slapen!
beautyrozes
23-11-2005, 23:31
mijn zoontje van 8 mnd slaapt rond 9 uur en slaapt dan de hele nacht door maar soms wordt hij wakker tussen 11 en 12 uur... zoals nu... :moe:
:hihi:
daar heb ik gelukkig geen last van. ze slaapt door tot 09.00u.
dus ik mag niet klagen.
(afkloppen, want het kan zo weer anders zijn, kinderen kennende :nerd: )
dit had ik dus serieus moeten doen, want ze heeft de helft van de nacht wakker gelegen :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.