Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Top tien

Pagina's : [1] 2

MoZlima
23-11-2005, 21:06

Salaam aleykom Insja Allah gaat het allemaal goed met jullie. Ik zat net even te bladeren in de Topic van Neswaha. En nu vond ik dat er een top tien moet komen van de leukste tips om je huwelijk niet in een sleur te laten komen. Nu zal iedereen wel zijn eigen top 10 hebben. Dus mijn vraag aan jullie maak je eigen top 3, met de leukste tips. Plaats die hier. En vervolgens ga ik kijken wat de meest terug komende tip is, en die krijgen een plaats in de top tien. Wel de tips plaatsen die je zelf in de praktijk hebt gebracht of de tips die je erg aanspreken en waarvan je zelf van plan bent om ze in de praktijk te brengen. Hier vindt je de tips en trucs http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=292715

MoZlima
23-11-2005, 21:55
Hou maar op, jullie hoeven niet meer te reageren. Ik heb onze nummer 1 tip al gevonden op de topic. Van Miss France Lees Ik zeur ook heel vaak dat mijn man niks speciaals koopt of doet voor mij!!! mogen julie eens raden met wat voor verassing hij laats kwam aanzetten.....................geloof het of niet maar hij noemt het ook een cadeau, ik kreeg een broodje gezond, heeft hij gekocht in de kantine van zijn werk!! Kijk dat noem ik nou nog eens een cadeau!!! ik heb me rot gelachen veel liefs misss :hihi: :hihi:

noumidia1980
23-11-2005, 22:02
Hou maar op, jullie hoeven niet meer te reageren. Ik heb onze nummer 1 tip al gevonden op de topic. Van Miss France Lees Ik zeur ook heel vaak dat mijn man niks speciaals koopt of doet voor mij!!! mogen julie eens raden met wat voor verassing hij laats kwam aanzetten.....................geloof het of niet maar hij noemt het ook een cadeau, ik kreeg een broodje gezond, heeft hij gekocht in de kantine van zijn werk!! Kijk dat noem ik nou nog eens een cadeau!!! ik heb me rot gelachen veel liefs misss :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: Ik lach nu echt in een deuk. Mijn man vraagt wat er aan de hand is.

Ighlaas
23-11-2005, 22:06
Hou maar op, jullie hoeven niet meer te reageren. Ik heb onze nummer 1 tip al gevonden op de topic. Van Miss France Lees Ik zeur ook heel vaak dat mijn man niks speciaals koopt of doet voor mij!!! mogen julie eens raden met wat voor verassing hij laats kwam aanzetten.....................geloof het of niet maar hij noemt het ook een cadeau, ik kreeg een broodje gezond, heeft hij gekocht in de kantine van zijn werk!! Kijk dat noem ik nou nog eens een cadeau!!! ik heb me rot gelachen veel liefs misss :hihi: :hihi: :hihi:

MoZlima
24-11-2005, 19:52

Jah die is leuk, he. Maar toen ik zei hou op met reageren, was niet gemeend. Dus kom op met jullie top 3. Zo veel vraag ik niet :(

ZA3TAR
08-02-2006, 23:34
ik ben populaire, ik ben popi jopie neee ik krijg tot op de dag van vandaag nog broodjes, en taartjes en laats nam hij zelfs een salaatje mee en dat noemt hij allemaal kadootjes:(

mimi_tangaouia
08-02-2006, 23:36
ik ben populaire, ik ben popi jopie neee ik krijg tot op de dag van vandaag nog broodjes, en taartjes en laats nam hij zelfs een salaatje mee en dat noemt hij allemaal kadootjes:( ewa dat is toch hartsikke lief, sommige mannen nemen helemaal niks mee de liefde van de man gaat door de maag en zij denken dat het ook zo bij ons werkt

Nysha
08-02-2006, 23:40
mimi, is toch ook zo? mijn droomman is een man dat lekker kan koken...( ik bak er namelijk nix van)

mimi_tangaouia
08-02-2006, 23:41
mimi, is toch ook zo? mijn droomman is een man dat lekker kan koken...( ik bak er namelijk nix van) ja een man moet wel kunnen koken mijn mannetje kan gelukkig koken :banana: lang leven de knorr wereld maaltijden:hihi:

islaamparel
08-02-2006, 23:48
ja een man moet wel kunnen koken mijn mannetje kan gelukkig koken :banana: lang leven de knorr wereld maaltijden:hihi: en de loubia :hihi:

marjam1983
09-02-2006, 00:17
ik ben populaire, ik ben popi jopie neee ik krijg tot op de dag van vandaag nog broodjes, en taartjes en laats nam hij zelfs een salaatje mee en dat noemt hij allemaal kadootjes:( He lang niet gesproken, hoe gaat het met je en met Aymen natuurlijk, heeft ie al zijn eerste stapjes gezet? Met ons gaat het hamdoullah goed. :kus:

mimi_tangaouia
09-02-2006, 13:14
en de loubia :hihi: ja die ook ja :hihi:

nouria_24
09-02-2006, 16:38
:love: ik ben populaire, ik ben popi jopie neee ik krijg tot op de dag van vandaag nog broodjes, en taartjes en laats nam hij zelfs een salaatje mee en dat noemt hij allemaal kadootjes:( Mijn man neemt af en toe een mooie bos rozen voor me mee...:love: Maar valentijnsdag vindt hij weer onzin... Ach ja, je kan niet alles hebben he, en spontaan iets krijgen is natuurlijk veel leuker dan alleen op valentijsdag...:)

serenity
09-02-2006, 16:41
tip 1: Kook zoals zijn moeder kookt tip 2: Doe het huishouden zoals zijn moeder dat doet tip 3: Zorg voor hem zoals zijn moeder dat doet Klaar, topic mag gesloten worden. :moe:

Shifae
09-02-2006, 17:21

tip 1: Kook zoals zijn moeder kookt tip 2: Doe het huishouden zoals zijn moeder dat doet tip 3: Zorg voor hem zoals zijn moeder dat doet Klaar, topic mag gesloten worden. :moe: :hihi:

Pagina's : [1] 2