Bekijk originele versie : help bruiloft plannen?!
Salaam Aleikom
ik moet mijn vriendin helpen om haar bruiloft te plannen..
maar we vroegen ons af....wat er allemaal precies gedaan moest worden, hoeveel tijd dat kost, en op hoeveel de kosten ongeveer komen?? we hebben er allebei geen ervaring echt mee.
Ik zag een tijdje geleden op deze forum dat iemand een topic had geplaatst met een hele lijst erin voor wat er voor een bruiloft geregeld moet worden. Heeft iemand die nog ??
We hebben echt dringend hulp nodig want ze wil over 5 maanden trouwen.
Alvast bedankt Girlzzzz :kus:
schaapie
25-11-2005, 03:14
ik zal effe alles opschrijven wat je nodig hebt:
bruidsjurk
zaal
negaffa
sieraden voor de bruidsjurk
boeket
bedankjes
koekjes
band of dj tenzij je je eigen muziek hebt
eten
zaaldecoratie
trouwvervoer
t gaat je ongeveer 2 weken kosten maar qua zaal en band en trouwvervoer zou ik maar beter nu al aan de slag gaan en in de hoop dat de datum nog niet bezet is
qwa kosten reken op die ongeveer 5000 euro zonder eten maar t hangt van haar af hoeveel ze kan spenden.
de sfeer is t belangerijkste heb luxe bruiloften meegemaakt maar de sfeer was waardeloos en heb normale bruiloften meegemaakt die veel leuker en gezelliger waren gewoon simpel zaaltje band serveersters safi dan hoefen de ouderen niet helpen snap je kennen ze ook genieten van de bruiloft nou nog vragen dan hoor ik t wel me vriendin is vorig weekend getrouwd dus ik zit nog steeds in de flow ok doei doei
nouhaila4
25-11-2005, 16:15
hey mop je bent nog iets vergeten dat is een fotograaf want dat is oook belangrijk
nadia ze komt uit lelystad ze filmt al heel lang hier heb je haar nr. 0627312107
Je kan ook bellen met chaabia fotografie, zij levert ook heel goed werk. Haar nummer is 06-47150588
Veel succes!
Ik heb nieuwe Henna-decoraties te huur in de kleuren:
2 Sets Groengoud of Witgoud en bestaat uit;
Bankstelkleedje
Tafelkleedje met een organzaloper
2 kleine kussentjes
1 grote kussen
2 grote Hennakaarsen
Hoesje voor de hennaschaaltje
1 Suikerbroodhoes
1 Tisuedoosje[/size]
Omgeving Rotterdam
Telefoon: 0619562632 Voor een betaalbare prijs
VIA DEZE LINK KUN JE EEN AANTAL FOTO'S BEKIJKEN!! http://groups.msn.com/haanafotos/shoebox.msnw
*En we hebben ook nog een Mooie Bruidsjurk te huur!
Het glimt (erg mooi) in de avonduren
(het is van organza/satijn en het is wit van kleur,
het heeft uitlopende mouwen/heeft geen open rug,
met bijpassende Hoepel Handschoenen Sluier en Tiara) *
We kunnen ook Bastilla's en Salades of Loempia's maken (Hennadag/ Bruiloft/ Verlovingfeest/ Babyfeest/ Verjaardagen enz.), en zoals gevulde Bonbondoosjes als extraatje naast Suikerboontjes of eventueel Snoepgoed voor de kinderen ( die worden meestal ook vergeten). Wie geinteresseerd is kan me mailen. of je kunt ook een pm berichtje sturen.Voor meer Vragen of Info over de bruidsjurk kun je pm sturen of mailen naar : Majda_Laayoun5@hotmail.com:nijn:
We zitten hier met z'n allen te promoten. Geld gaat wel binnenstromen over 5 maanden.
Meid (Sizzle), let op, laat je niet uitbuiten, :)
catering tanger
je kunt me best bellen als tips wil hebben of mail:afrahg_tanger2hotmail.com
gsm:0616532016 en ook voor het eten
schaapie
13-12-2005, 03:59
he als je catering te duur vind heb ik hier n nummer voor je van 4 serveerster "gheir allah" ze zijn echt goed heb ze meegemaakt echtte topmeiden en niet zo duur hier heb je dr nummer 06-22126622 ze heet sabah veel sucses nog en ja was fotagraaf vergeten t aller belangrijkste hahah bel ze maar je zult geen spijt van ze hebben .
samarino
13-12-2005, 09:38
Dag meissie!!!!
Voor het geval dat je geen cateraar wil nemen maar een tejaba.(vrouwtje dat het eten kookt). Heb ik wel een nummer voor je tenminste als je dat wil moet je dat mij even laten weten PMMMEN DUZZZ!.
Mevrouw heeft erg veel ervaring wat betreft gerechten uit de marokkaanse keuken! Vooral tijdens bruidloften.
Mijn tante doet henna voor bruidjes ook heel ervaren heeft ook foto's enzo bel voor een afspraak en kom even langs dit is haar nummer: 0614275846
Ze maakt ook koekjes op bestelling voor geboortefeestjes en bruidloften ik zou zeggen bel haar voor wat informatie.
Vooral je belangerijke dingen regelen als:
*Band/DJ
*Negaffa
*Hennavrouwtje
*Zaal
*Decoratie voor de zaal
*Cateraar/ Kookvrouwtje
*Serveersters voor het geval je geen cateraar neemt
*Fotograaf
*Bedankjes
*Taart
*Bruidsjurk
*Lingerie
*Koekjes
*Schoenen voor onder je bruidsjurk en onder je andere jurker
*Boeket
*Ringen/ ringkussentje****
*Trouwvervoer[/B]
Ik heb nieuwe Henna-decoraties te huur in de kleuren:
2 Sets Groengoud of Witgoud en bestaat uit;
Bankstelkleedje
Tafelkleedje met een organzaloper
2 kleine kussentjes
1 grote kussen
2 grote Hennakaarsen
Hoesje voor de hennaschaaltje
1 Suikerbroodhoes
1 Tisuedoosje[/size]
Omgeving Rotterdam
Telefoon: 0619562632 Voor een betaalbare prijs
VIA DEZE LINK KUN JE EEN AANTAL FOTO'S BEKIJKEN!! http://groups.msn.com/haanafotos/shoebox.msnw
*En we hebben ook nog een Mooie Bruidsjurk te huur!
Het glimt (erg mooi) in de avonduren
(het is van organza/satijn en het is wit van kleur,
het heeft uitlopende mouwen/heeft geen open rug,
met bijpassende Hoepel Handschoenen Sluier en Tiara) *
We kunnen ook Bastilla's en Salades of Loempia's maken (Hennadag/ Bruiloft/ Verlovingfeest/ Babyfeest/ Verjaardagen enz.), en zoals gevulde Bonbondoosjes als extraatje naast Suikerboontjes of eventueel Snoepgoed voor de kinderen ( die worden meestal ook vergeten). Wie geinteresseerd is kan me mailen. of je kunt ook een pm berichtje sturen.Voor meer Vragen of Info over de bruidsjurk kun je pm sturen of mailen naar : Majda_Laayoun5@hotmail.com:nijn:
heb je ook een tel. nummer??
voor een ervaren Kokkin
check http://www.come2me.nl/sites/index.php?bijnaam=tafokt
flachkar
13-12-2005, 10:00
Voor henna versieringen kun je bij mij terecht ook een ongemis op een bruiloft.
Voor info of foto's kijk bij henna pics. Bruidshenna voor 75 Euro.
Groetjes en gefeliciteerd Farah http://hennaforall.come2me.nl
kenitri4
13-12-2005, 11:49
Bel ons op Wedding Planner Ismailia en wij lossen het helemal voor je op op elke vraag hebben wij een antwoord.
RIFIYA ZINNA
13-12-2005, 22:45
Nadia Chaabia fotografie en camera is echt een aanrader, je kan haar bellen op 06-47150588
En voor een geslaagde bruiloft, kan je bellen met Jawad Chaabia hij en zijn bandleden zijn echt een toppers. tel. 06-11192658 of zijn website www.chaabia.nl
Veel succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.