Bekijk originele versie : ik word ziek.......
van dit leven wollah ik heb er echt genoeg van ik heb altijd genoeg sabr maar het lijkt gewoon niet te lukken...2 en halve jaar leef ik dagen in deze depressie en ik heb er echt genoeg van soms wil ik gewoon dat allah me ziel komt ophalen want het is echt genoeg geweest..wat is een leven zonder vreugde..sabr heb ik altijd seconde in seconde uit..met tranen in me ogen typ ik dit bericht omdat ik niet weet wat ik moet doen...niemand is op dit moment te bereiken.;
bint_duh_bledie
19-04-2003, 13:30
hey lieverd diep adem halen
ik weet het leven is zwaar klote
maar er is genoeg te beleven
Oem_Lena
19-04-2003, 13:32
Origineel gepost door Chaimaa
van dit leven wollah ik heb er echt genoeg van ik heb altijd genoeg sabr maar het lijkt gewoon niet te lukken...2 en halve jaar leef ik dagen in deze depressie en ik heb er echt genoeg van soms wil ik gewoon dat allah me ziel komt ophalen want het is echt genoeg geweest..wat is een leven zonder vreugde..sabr heb ik altijd seconde in seconde uit..met tranen in me ogen typ ik dit bericht omdat ik niet weet wat ik moet doen...niemand is op dit moment te bereiken.;
ik ben er voor je meid,geef maar een gil als je mij nodig hebt
Weet, dat er geen lijden is dat niet gevolgd wordt door vreugde, en dat er geen tegenslag is die niet vergezeld wordt door geluk...
tnx peeps echt lief voor het reageren..really appreciate it..life f*cks indeed..maar aan de ene kant mag ik alhamdoulillah zeggen dat mijn imaan zo groot is..wat me zo'n pijn doet is dat ik zoveel doelen wil nastreven en dat ik er zo keihard me best voor doe en het toch niet lukt..it really hurts..
tnx peeps echt lief voor het reageren..really appreciate it..life f*cks indeed..maar aan de ene kant mag ik alhamdoulillah zeggen dat mijn imaan zo groot is..wat me zo'n pijn doet is dat ik zoveel doelen wil nastreven en dat ik er zo keihard me best voor doe en het toch niet lukt..it really hurts..
Laat het lot zijn weg volgen en slaap gerust. Slaap de slaap van de onverstoorbare want op het moment van je benauwdheid heeft de Almachtige de loop der gebeurtenissen veranderd in dingen die niet gebeuren zullen. Heb geduld en je zult ervoor beloont worden ;)
Origineel gepost door loubna_tetuania
:verdriet:
:(
loubna_tetuania
19-04-2003, 13:46
Origineel gepost door flour
Laat het lot zijn weg volgen en slaap gerust. Slaap de slaap van de onverstoorbare want op het moment van je benauwdheid heeft de Almachtige de loop der gebeurtenissen veranderd in dingen die niet gebeuren zullen. Heb geduld en je zult ervoor beloont worden ;)
Zo, jij hebt wijze woorden...En ja, chaimpie..k ben het eens met haar..
Origineel gepost door loubna_tetuania
Zo, jij hebt wijze woorden...En ja, chaimpie..k ben het eens met haar..
jah cker mooie wooden heeft ze...ff naar msn toe c u there
pietjepuk83
19-04-2003, 13:54
Heel veel sterke, en heb gewoon geduld. Er komt een dag dat je er voor beloond word.
Origineel gepost door pietjepuk83
Heel veel sterke, en heb gewoon geduld. Er komt een dag dat je er voor beloond word.
amien...:blauwkus:
HalfBlood
19-04-2003, 14:04
Jboem Ik voel precies het zelfde ya Chaimaa..
Origineel gepost door Half Blood
Jboem Ik voel precies het zelfde ya Chaimaa..
echt waar...wallah er is gewoon geen oplossing voor op lange termijn...we kunnen alleen maar sbar hebben en hopen voor een goede toekomst..maar zelfs dat betwijfel ik
HajaQadura
19-04-2003, 14:11
Wil je erover praten Chaimaa? Soms kan het goed doen door gewoon met iemand over je problemen spreken. Effe je hartje luchten...
HalfBlood
19-04-2003, 14:13
echt waar...wallah er is gewoon geen oplossing voor op lange termijn...we kunnen alleen maar sbar hebben en hopen voor een goede toekomst..maar zelfs dat betwijfel ik
Ana 3arif.. :(...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.