Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schatje, lieverd......... BLEGH!

nl-girl
19-04-2003, 13:07

Ieuw, wie (met name de dames) heeft er ook zo'n last van, mannen die elke vrouw maar schat, lieverd of lekker ding of zo noemen. Zelfs al is de persoon een totale onbekende, toch zeggen veel mannen graag: 'hoe gaat het, schat?' of 'hoi lief'...... IK BEN JE LIEF NIET! Maar hoe kunnen we dat de mannen nou duidelijk maken? Tips? Mariya PS een t-shirt met Ik ben je schat NIET werkt niet, iets anders graag!

bint_duh_bledie
19-04-2003, 13:10
hey liefie wat is de probleem schatje doe vooral rustig aan

nl-girl
19-04-2003, 13:14
Origineel gepost door bint_duh_bledie hey liefie wat is de probleem schatje doe vooral rustig aan idd, arg, krijg er de rillingen van :) Mijn man moet mij later maar iets anders noemen...... Bloempje ofzo ;) hihihihihi

Fous
19-04-2003, 13:16
Gewoon met hetzelfde wapen terug praten. Dat schrikt ze wel af :hihi:

bint_duh_bledie
19-04-2003, 13:19

Origineel gepost door nl-girl idd, arg, krijg er de rillingen van :) Mijn man moet mij later maar iets anders noemen...... Bloempje ofzo ;) hihihihihi bloempje yek waarom geen scheetje poepje

bint_duh_bledie
19-04-2003, 13:28
Origineel gepost door Gulay Of juist niet... hey gulay een vraagje :D ben je een kardesh

Oem_Lena
19-04-2003, 13:35
als zij dat zegen moet je dit doe :stomp:

NoreJihan
19-04-2003, 13:39
IK zeg dat altijd Alles goed schat Zowel tegen me vriendinnen als tegen klasgenoten maar geen bijbedoelingen en zeker niet op een gladde manier :o

Chaimaa
19-04-2003, 13:41
Origineel gepost door NoreJihan IK zeg dat altijd Alles goed schat Zowel tegen me vriendinnen als tegen klasgenoten maar geen bijbedoelingen en zeker niet op een gladde manier :o ja me 2 ..maar.........:stout: een :Iluvu: :verliefd: mag het wel zeggen hoor

Solid
19-04-2003, 13:43
ze3ma jullie zijn lekker ofzo en hoe moeten jongens het duidelijk maken voor die plakbandmeisjes

bint_duh_bledie
19-04-2003, 13:48
Origineel gepost door Solid ze3ma jullie zijn lekker ofzo en hoe moeten jongens het duidelijk maken voor die plakbandmeisjes weetje waar ik van zou schrikken als je tegen mij zegt je bent wel lelijk niet dat eigendunk heb ofzo maar ik denk dat elke meisje daar van schrikt solid probeer maar

Solid
19-04-2003, 13:48
Origineel gepost door Gulay En wat wil je daarmee zeggen eigenlijk??? :( je wil me nog steeds terugpakken hey PS: sorry dat ik je pijn heb gedaan, even goeie vrienden ok?!

Solid
19-04-2003, 13:52
Origineel gepost door Gulay Uhhhhhhh.... Terugpakken van wat? Kan het me niet eens meer herinneren (geheugen als een vergiet :rolleyes: ) Maar ik vroeg me gewoon af wat je ermee bedoelde Ik had ook gereageerd op deze topic.. en eventjes later had jij die opmerking gemaakt... mag dan toch best vragen wat je ermee bedoelt...?? (niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar je zei wel heel duidelijk JULLIE) jij bent het vergeten en ik ook safi niks aan de hand, want ik word bijna 21 joh