Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leesboek

uitdaging
23-11-2005, 17:05

Beste dames/ heren, Weet iemand misschien een leuke boek om te lezen? Alvast bedankt voor de genomen moeite!

uitdaging
23-11-2005, 17:35
Beste BeslunciaSaida, Bedankt voor je reactie wie is de schrijver/ schrijfster van het boek. Ik ga inschallah in de bieb kijken.

LeLa_MeryeM
23-11-2005, 18:38
Salaam allemaal :)! Ik heb erg veel boeken gelezen maar mijn mooiste boeken zijn;; -Zoon van de souk van Lydia Rood -Amel een Marokkaans meisje in Nederland van Zohra Zarouali -Sanae van Zohra Zarouali Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Thallaa meid :zwaai:

WhiteRose
23-11-2005, 18:43
Souad.

hasnah
23-11-2005, 18:55

el weswes van najoua bijjir ik vond er zelf niet zo veel aan maar tis wel een aanrader.

faraysa
23-11-2005, 20:37
Salaam allemaal :)! Ik heb erg veel boeken gelezen maar mijn mooiste boeken zijn;; -Zoon van de souk van Lydia Rood -Amel een Marokkaans meisje in Nederland van Zohra Zarouali -Sanae van Zohra Zarouali Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Thallaa meid :zwaai: Die boeken van Zohra Zarouali.....echt standaard he :D ;) iedereen vind ze prachtig! Het boek "Een doel voor ogen" is ook erg mooi, zelf vind ik deze haar mooist geschreven boek. Greetz Faraysa.

missmocrothe1
23-11-2005, 20:40
Salaam allemaal :)! Ik heb erg veel boeken gelezen maar mijn mooiste boeken zijn;; -Zoon van de souk van Lydia Rood -Amel een Marokkaans meisje in Nederland van Zohra Zarouali -Sanae van Zohra Zarouali Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Thallaa meid :zwaai: zoon van souk is erg leuk:goedzo: het is trouwens de tweede deel van brief uit hollanda(deel 1).. de rest van die boeken van zohra zarouali zijn ook best intressant ik heb ze allemaal gelezen.:maf2:

wipneusje
23-11-2005, 20:48
Salaam allemaal :)! Ik heb erg veel boeken gelezen maar mijn mooiste boeken zijn;; -Zoon van de souk van Lydia Rood -Amel een Marokkaans meisje in Nederland van Zohra Zarouali -Sanae van Zohra Zarouali Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;) Thallaa meid :zwaai: Amel een Marokkaans meisje in Nederland en Sanae van Zohra Zarouali...dat zijn gewoon kinderboeken, die boekjes las ik toen ik 10 was ofzo:D wie heeft het boek: De wilde vijg gelezen... geschreven door een Marokkaanse vrouw en het is autobiografies, er schijnt heel veel sex in voor te komen

ZaraAya
23-11-2005, 20:51
Ik vond de boeken van Zarouali altijd mooi! :goedzo:

loubiaa
23-11-2005, 22:13
Nooit geschreven brief aan mijn vader ..zoo hard dat boek.. maar echt heel goed van Karima Ouchan.. ;)

FlyLady
23-11-2005, 22:19
De onwillige bruidegom

flippie
24-11-2005, 13:12
fatwa van Jacky Trevane is heel spannend Verborgen tralies is ook erg goed