Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : **De beste fandation??**

NaDoRiE-GiRl
23-11-2005, 11:45

weet iemand welke foundation het beste is?? bij is het altijd weer te roos of te rood:jammer: wie weet welke foundation echt goed is?? alvast bedankt:kus:

SweetCheeks
23-11-2005, 11:52
Als je goeie foundation wilt, zul je naar de Douglas of ICI PARIS moeten gaan. Helene Rubenstein (wel prijzig)schijnt goeie foundation te hebben. Persoonlijk ben ik niet zo voor founation, verzorg je huid gewoon goed, dan heb je t niet nodig.

Magrebia
23-11-2005, 11:54
Je zou eens bij een parfumerie kunnen langsgaan (of bij Yves Rocher, heb ik gedaan) en daar eens vragen welke kleur het beste bij je gezicht past en daar eventueel ook uitproberen. Voor foundation moet je ook weten wat voor soort huid je hebt (normale - droge -gemengde - vette -...), maar ook dat kan je daar vragen

Lampjuh
23-11-2005, 12:20
Als je het daar probeert he dan is het altijd mooi, omdat ze van die lichten hebben die invloed kunnen hebben op de kleur, maar als je nar buiten gaat onder daglicht bijv dan zie je pas hoe het eecht staat

Nadia_Antwerpen
23-11-2005, 13:17

salaam wa aleikum die van helena rubenstein is idd echt goed maar die van nivea beauté is evengoed en minder prijzig! het heet beauty protect en is nog goed voor je huid en hydrateert waardoor je niet zo van die droge plekjes krijgt. je moet wél altijd eerst een hydraterende creme aanbrengen voor je foundation aanbrengt, geeft een natuurlijk ogend resultaat. ikzelf gebruik nr 03, natural beige, deze kleur is echt perfect! veel geluk! mha salama

najouaaatje
23-11-2005, 13:47
Die van Lancaster vind ik het beste tot nu toe, het heeft zo een natuurlijke effect.

westchiller
23-11-2005, 22:08
uh voordat je de advies opvolgt van de dames kun je beter eerst om een tester vragen voor mee naar huis dan kan je het resultaat het beste beoordelen

yasmina_83
23-11-2005, 22:16
Ik gebruik altijd helena rubenstein caramel inderdaad prijzig maar het geeft me een zachte huid en het voelt niet dik aan en geeft een hele mooie glans xxx yasmine

flippie
24-11-2005, 13:51
Ik gebruik de compact poeder van Marbert.

NaDoRiE-GiRl
24-11-2005, 14:26
tanx iedereen:kus: :kus:

ZaraAya
24-11-2005, 15:43
Zijn er ook foundations die je kan opdoen zonder zorgen voor puistje etc?