Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vechtpartij

Pagina's : [1] 2 3 4 5

KI_kracht
19-04-2003, 05:13

deze is voor de mensen die het morgen lezen. ik had net iets voor vijfen een gesprek met een hele goede vriend van mij en hij is chinees. een hele goede jongen. en we hadden het over goed en slechte mensen. hij bleef wakker omdat zijn moeder ziek is en hij past op haar. ik zelf vond hem al altijd een geweldige jongen maar vandaag vond ik hem helemaal tof. mohim we bleven praten tot we kwamen bij het zien van een gevecht. ik zei tegen hem ik grijp in en haal ze uit elkaar en gaf als argument dat er altijd de sterker is dan de ander en dat ik mezelf in die zwakke zie en dat die op dat moment nodig heeft dus daarom haal ik ze uit elkaar en misschien is die zwakke betrokken bij deze vechtpartij zonder eigen wil. mijn vriend die zei nee ik laat ze vechten en ze moeten het uitvechten en laten zullen ze merken dat ze fout waren. nu is mijn vragen wat jullie zelf ervan vinden en wat zouden jullie doen en waarom zouden jullie dat doen ???

bint_duh_bledie
19-04-2003, 09:07
als je ziet dat er iemand kapot word geslagen ligt eraan als net wat je zegt als het een slappe iemand is dat hij heel overdreven verliest dan zou ik hem zeker helpen maar als er twee van die sterke mannen staan te vechten dan mogen ze het uitvechten maar iemand die niet kan vechten pakt snel een geweer of een mes der bij dat is wel laf in plaats van met je blote vuisten hoeken uit delen een goeie voorbeeld twee maanden geleden is er een marokkaanse jongen in tilburg neergeschoten door een negger er was al langetijd ruzie tussen die twee en marokkaan had er genoeg van wou nu zijn geld terug en begon te slaan tot die negger niet meer kon ze zijn uit elkaar gehaald en drie min later word die marokkaan door de zelfde negger om de hoek dood geschoten triest of niet

bint_duh_bledie
19-04-2003, 10:59
jah maar niemand hier op aarde hoeft jou leven aftepakken ik bedoel te zeggen de ennige die je goed gaat straffen is allah de machtige maar als je zo laf bent om aan een gevecht te beginnen maak het bloot af en niet onverwachts door de rug die jongen wou volgens mij zijn leven weer op orde brengen hij had trouwplannen maarja het blijft een zonde

masrawy
19-04-2003, 11:14
het ligt er zeker aan wie er vechten.. hangt echt 100% aan de situatie af.. maar als er bv 2 meisjes vechten, zou ik er zeker even tussenspringen :stout:

Angel
19-04-2003, 12:03

Origineel gepost door masrawy het ligt er zeker aan wie er vechten.. hangt echt 100% aan de situatie af.. maar als er bv 2 meisjes vechten, zou ik er zeker even tussenspringen :stout: pfffff jij weer hoor :rolleyes: :stout:

Angel
19-04-2003, 12:09
Origineel gepost door KI_kracht deze is voor de mensen die het morgen lezen. ik had net iets voor vijfen een gesprek met een hele goede vriend van mij en hij is chinees. een hele goede jongen. en we hadden het over goed en slechte mensen. hij bleef wakker omdat zijn moeder ziek is en hij past op haar. ik zelf vond hem al altijd een geweldige jongen maar vandaag vond ik hem helemaal tof. mohim we bleven praten tot we kwamen bij het zien van een gevecht. ik zei tegen hem ik grijp in en haal ze uit elkaar en gaf als argument dat er altijd de sterker is dan de ander en dat ik mezelf in die zwakke zie en dat die op dat moment nodig heeft dus daarom haal ik ze uit elkaar en misschien is die zwakke betrokken bij deze vechtpartij zonder eigen wil. mijn vriend die zei nee ik laat ze vechten en ze moeten het uitvechten en laten zullen ze merken dat ze fout waren. nu is mijn vragen wat jullie zelf ervan vinden en wat zouden jullie doen en waarom zouden jullie dat doen ??? uit elkaar halen en een hartig woordje met ze voeren. desnoods ff een klap voor hun kop verkopen als ze niet willen luisteren (joke) :D Want stel dat het uit de hand loopt als je ze niet uit elkaar haalt. Dan is het nog erger. Sommige mensen kennen hun eigen kracht niet en als ze boos zijn blijve ze slaan totdat die andere niet meer beweegt. Eindstand een dooie en een moordenaar.

masrawy
19-04-2003, 12:10
Origineel gepost door angel21 pfffff jij weer hoor :rolleyes: :stout: :stout: ik moet toch iets doen.. :D

Somaya_Riffia
19-04-2003, 12:11
Origineel gepost door masrawy het ligt er zeker aan wie er vechten.. hangt echt 100% aan de situatie af.. maar als er bv 2 meisjes vechten, zou ik er zeker even tussenspringen :stout: Ze3ma 'de Held' :D

Chaimaa
19-04-2003, 12:17
Origineel gepost door masrawy het ligt er zeker aan wie er vechten.. hangt echt 100% aan de situatie af.. maar als er bv 2 meisjes vechten, zou ik er zeker even tussenspringen :stout: :lol: :D

masrawy
19-04-2003, 12:18
Origineel gepost door Somaya_Riffia Ze3ma 'de Held' :D je weet toch.. egyptenaarhttp://www.smilies.nl/rough/2ar15smilie.gif

Somaya_Riffia
19-04-2003, 12:19
Origineel gepost door masrawy je weet toch.. egyptenaarhttp://www.smilies.nl/rough/2ar15smilie.gif Safi...ik begrijp nu langzamerhand wel dat je trots bent op je nationaliteit..:D

masrawy
19-04-2003, 12:22
Origineel gepost door Somaya_Riffia Safi...ik begrijp nu langzamerhand wel dat je trots bent op je nationaliteit..:D :lol: ik weet mocro`s zijn traag van begrip daarom :hihi:

Angel
19-04-2003, 12:23
Origineel gepost door masrawy :stout: ik moet toch iets doen.. :D owja, natuurlijk :rolleyes: als twee meiden vechten moet je er zeker niet tussen komen, zij kunnen rake klappen uitdelen :stout:

masrawy
19-04-2003, 12:25
Origineel gepost door angel21 owja, natuurlijk :rolleyes: als twee meiden vechten moet je er zeker niet tussen komen, zij kunnen rake klappen uitdelen :stout: als ik maar plezier heb daar in `t midden toch :stout:

Angel
19-04-2003, 12:27

Origineel gepost door masrawy als ik maar plezier heb daar in `t midden toch :stout: alles behalve plezier, schat :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5