Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pasen

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
19-04-2003, 01:54

weten jullie eingelijk wel waarom de niet-moslims pasen vieren

xxTigerxx
19-04-2003, 01:55
omdat ze uit een ei komen...? :D

mimi_tangaouia
19-04-2003, 02:05
Origineel gepost door xxTigerxx omdat ze uit een ei komen...? :D zema funny yek :jammer:

xxTigerxx
19-04-2003, 02:09
weet je wat funny is..... dat jij een Marokkaan vraagt waarom niet-moslims pasen vieren... en had medelijden met je topic die 0 reactie's had.....

mimi_tangaouia
19-04-2003, 02:11

Origineel gepost door xxTigerxx weet je wat funny is..... dat jij een Marokkaan vraagt waarom niet-moslims pasen vieren... en had medelijden met je topic die 0 reactie's had..... wahahahah wat ben je lief zeg

xxTigerxx
19-04-2003, 02:12
lief tegen lieve mensen.... :rolleyes:

Dida
19-04-2003, 02:12
Waarom ze pasen vieren? Omdat toen voor hun Jezus Christus(wat niet jezus was.)gekruisigd werd,en omhoog ging naar de hemel ..volgens mij.

mimi_tangaouia
19-04-2003, 02:21
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Waarom ze pasen vieren? Omdat toen voor hun Jezus Christus(wat niet jezus was.)gekruisigd werd,en omhoog ging naar de hemel ..volgens mij. nee hij stond op uit de dood

beppie_truus
19-04-2003, 02:45
Origineel gepost door mimi_tangaouia weten jullie eingelijk wel waarom de niet-moslims pasen vieren omdat ze toch altijd het haasje zijn :D

nl-girl
19-04-2003, 08:11
Morgen staat Jezus op, uit zijn graf, want hij is gisteren gestorven aan het kruis op de berg van Gogoltha en gaat hij allerlei goede dingen doen...... (Alweer, Jezus doet alleen maar goede dingen) Trouwens, het zijn wel mooie liedjes die dan in de kerk gezongen worden, hihihihihihi, maar toch ben ik liever moslim. Al dat lugubere opstaan uit de dood, dat kan ik geestelijk niet aan...

bint_duh_bledie
19-04-2003, 09:17
pasen is best wel leuk gisteren kreeg ik een hand vol eitjes van onze boerman was wel lekker maar ik ben liever moslim jah lhied vieren is veel leuker

Dua
19-04-2003, 09:25
zo hebben jullie gisteren op het nieuws gezien van die mannen op de filipijnen, die gingen zichzelf 20 minuten aan een kruis hangen met spijkers door handen en voeten :maf: . Ik hoorde trouwens altijd dat Jezus met pasen begraven was en met hemelvaart weer opsteeg :confused:

bint_duh_bledie
19-04-2003, 09:31
jah dat heb ik gezien wallah volgens mij had ik veel meer pijn ik lag op de grond ik kon het niet aanzien die man begon te huilen van de pijn maar die andere die bleef moedig het gebed opzeggen is echt erg

Liloesh
19-04-2003, 09:36
Ze doen hun eigen pijn...jah..wat kunnen wij daar nu aan doen.? :D

mimi_tangaouia
19-04-2003, 10:30

Origineel gepost door nl-girl Morgen staat Jezus op, uit zijn graf, want hij is gisteren gestorven aan het kruis op de berg van Gogoltha en gaat hij allerlei goede dingen doen...... (Alweer, Jezus doet alleen maar goede dingen) Trouwens, het zijn wel mooie liedjes die dan in de kerk gezongen worden, hihihihihihi, maar toch ben ik liever moslim. Al dat lugubere opstaan uit de dood, dat kan ik geestelijk niet aan... correct :goedzo:

Pagina's : [1] 2