Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eigen kapsalon beginnen!!!

l@tif@tje
22-11-2005, 16:05

hallo ik denk eraan om mn eigen kapsalon te beginnen maar ik zou graag van de mensen willen weten die een eigen kapsalon hebben hoe zij dat hebben gedaan en wat wat er allemaal bij komt kijken. ik zelf doe nu een andere opleiding dus tevens is mn vraag moet ik eerst ook z`n kappers opleiding volgen zoja welke en hoe land duurt deze dan. ik wil dan graag een allroud kappers opleiding met ondernemings plannen volgen. hoop dat er mensen zijn die mij verdere infomatie kunnen geven soekran groetjes :goedzo:

l@tif@tje
22-11-2005, 17:25
mensen die mij meer kunnen vertellen pm mij graag!!! soekran

l@tif@tje
23-11-2005, 11:02
Hallo, Ik zit met een aantal vraagjes... welke opleiding heb je nodig om een eigen kapsalon te openen en hoe lang duurt deze?(allroud kapster/zelfstandig ondernemer) en kan jij mij vertellen hoe jij alles hebt aangepakt en wat je allemaal nodig hebt (papieren, vergunningen etc.). Ook wil ik graag weten bij welke instanties je je moet aanmelden, en hoe je 't financiert.. Verdere informatie/tips zijn allemaal welkom!

Braezy
23-11-2005, 23:42
Ik heb je al die info al gegeven, ook een PM gestuurd.....maar ja.......je reageerd niet :)

Braezy
26-11-2005, 00:43

mag ik het ook weten ik wil het ookal zo lang doen maar weet niet waar ik moet beginnen dankje als je me helpt met een allround kappers opleiding en van daaruit verder kijken, lijkt me het meest logische, toch ?:)