Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe??

Brokensmile
22-11-2005, 15:50

Hoe hebben jullie je mannetje leren kennen?? :hihi: vind die verhalen zoo leuk... zied kom maar op met die romantische verhaaltjes..:p Koes van Troes..

Brokensmile
23-11-2005, 17:41
Niemand getrouwd?? Niemand man???:verdriet:...

maro
24-11-2005, 13:25
mijn man is een vriend van mijn broer . Hij kam vroeger vaak bij ons thuis zo ging. gr maro

Brokensmile
24-11-2005, 15:42
Cool:hihi:... Verder is er zeker niemand getrouwd he?:ego:

Calucifer
21-12-2005, 17:51

ik ben niet getrouwd nee.... mag ook niet (ben 15!) en zit ik voorlopig ook niet op te wachten. Maar mijn huidige vriend heb ik op een best rare manier leren kennen. We speelden allebei korfbal op dezelfde club maar we zaten niet in hetzelfde team en ik kende hem eerst ook niet eens van gezicht. Toen het net een half jaar uit was met mijn vorige vriend zei m'n zus dat er op de korfbal iemand rondliep die op hem leek. Daar zat ik dus echt niet op te wachten, een ex-lookalike. Ik was in die tijd nogal down en standaard boos, dus toen ik die jongen zag lopen werd hij een soort haat-object. Vrolijkheid en andre Hazes liedjes zingen en een kwaaie meid zijn geen goeie combinatie namelijk... Op een toernooi aan het begin van het nieuwe seizoen, toen ik net gestopt was, bleek hij bij een vriendin van me in het team te zitten. toen ik haar wedstrijd ging kijken kwam ik daarachter, maar hij speelde zelf niet omdat hij ziek was. Na een gewoon: 'hoe is de stand?' sloeg de vonk voor mij meteen over. Na eerst een paar maanden als vrienden met elkaar en die andere vriendin te zijn opgetrokken gingen we elkaar steeds vaker met z'n tweetjes zien zonder haar erbij, en een maand later was het aan.