Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: Darbouka lessen

Pagina's : [1] 2

Noelia
22-11-2005, 14:49

Hoi luitjes, Weet iemand waar je lessen kunt nemen in Arabisch/Marokkaanse darbouka spelen en kennen jullie eventueel iemand die ook goed 'bendir' kan spelen. Liefst een vrouw en omgeving Brabant. Alvast bedankt :)

Sibel_flower
22-11-2005, 15:23
Meid hier iemand ik kan heel goed bendir spelen en darbouka... Heb het gewoon van me zelf geleerd speelde het al van kleins af aan....

Noelia
22-11-2005, 15:26
Hee wat leuk! Maar wil je het anderen ook leren dan?

Sibel_flower
22-11-2005, 15:29
Hee wat leuk! Maar wil je het anderen ook leren dan? Ik heb het nooit gedaan... Ik zou niet weten hoe ik het iemand zou moeten leren hahhaahahaah Ken je niemand in jou omgeving die bendir kan spelen je moet echt gevoel voor hebben en ritme dan kan je de meeste instrumenten spelen...

Sabira23
22-11-2005, 15:34

salaam aleikoum, Hey sibel jij woont toch in Utrecht, kanaleneiland...als ik het goed heb begrepen, of zit ik er naast :D Waarom ga je geen les geven aan meiden/vrouwen? Denk dat er wel intersse voor is. Geen andere instrumenten, gewoon darboeka. Misschien kunnen we dan een anasheedband beginnen :hihi: wasalaam

Sibel_flower
22-11-2005, 15:41
salaam aleikoum, Hey sibel jij woont toch in Utrecht, kanaleneiland...als ik het goed heb begrepen, of zit ik er naast :D Waarom ga je geen les geven aan meiden/vrouwen? Denk dat er wel intersse voor is. Geen andere instrumenten, gewoon darboeka. Misschien kunnen we dan een anasheedband beginnen :hihi: wasalaam Nee meid ik kom niet uit utrecht ik kom uit het zuiden;) Ik denk niet dat ik een uiterlijk voor een anasheedband heb hahhahahah maar wens je wel succes meid ;)

Sibel_flower
22-11-2005, 15:46
Ben je zo lelijk dan :hihi: Ja ben echt wel lelijk vandaar dat ik niet die uiterlijk daarvoor heb:jammer: :jammer: :jammer:

Sabira23
22-11-2005, 15:46
Ben je zo lelijk dan :hihi: Als ze bedoelt dat ze er islamitisch uit moet zien, vind ik dat onzin. Het gaat erom of je goed speelt. ;)

hbieba
22-11-2005, 15:50
Nee meid ik kom niet uit utrecht ik kom uit het zuiden;) Ik denk niet dat ik een uiterlijk voor een anasheedband heb hahhahahah maar wens je wel succes meid ;) kedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaba :eek: Mensen ze liegt ze is helemaal niet LELIJK zin el HOLANDI :hihi: :hihi:

Sibel_flower
22-11-2005, 15:53
kedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaba :eek: Mensen ze liegt ze is helemaal niet LELIJK zin el HOLANDI :hihi: :hihi: bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh whara haliek intiaaaaaaaaaa:lekkerpuh :lekkerpuh

hbieba
22-11-2005, 15:55
:lekkerpuh bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh whara haliek intiaaaaaaaaaa:lekkerpuh :lekkerpuh niets ter waga fija, je moet wel eerlijk zijn over je uiterlijk! Net zoals ik dat doe hé :lekkerpuh

Sibel_flower
22-11-2005, 16:01
:lekkerpuh niets ter waga fija, je moet wel eerlijk zijn over je uiterlijk! Net zoals ik dat doe hé :lekkerpuh :confused: :confused: :confused:

Sabira23
22-11-2005, 16:04
Laten we het erop houden, dat spelen in een anasheedband niet gezond is voor een vrouw die 29 weken zwanger is :hadj:

Sibel_flower
22-11-2005, 16:08
Laten we het erop houden, dat spelen in een anasheedband niet gezond is voor een vrouw die 29 weken zwanger is :hadj: :goedzo: :goedzo: hihih

Noelia
22-11-2005, 17:46

Verder niemand die iets weet? Jammer

Pagina's : [1] 2