Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam ----> islamitische gedichten °o.O

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

MisssKoezina
22-11-2005, 18:47

Denk bij alles na wat je doet, Controleer je zelf en doe alleen goed, Allah ziet ons wel, Dat is bij ons allen bekend. Denk er aan alles is bij Allah bekend, Hij kan je sturen naar de hel, En als je daar niet wezen wil, Vrees dan Allah en wees hem gezind.

MisssKoezina
22-11-2005, 18:48
In mijn zoektocht naar Wijsheid in de islaam mijn licht in dit leven, De koran is onmisbaar gids, en het paradijs insha'Allah mijn streven. Vrees Allah waar je ook bent, Want Hij kent elk mens, Hij ziet wat je doet, En de engelen schrijven dat in je boek.

MisssKoezina
22-11-2005, 18:51
#Weet weinig maar wat ik wel weet en ik nooit vergeet dat is dat ik van Allah hou daarom blijf ik hem trouw mischien zeg ik nooit tegen iemand:ik hou van jou.........maar nooit zoveel als ik van Allah hou. # O Vergeef me Allah!!!Ik laat nog te veel door deze doenya verleiden .Maar met mijn hart en imaan zal ik er Inch'allah tegen strijden.

MisssKoezina
22-11-2005, 18:51
Wanneer de duivels beginnen te bidden. Wanneer de engelen gaan vloeken . Wanneer de zee verandert in wijn. Dan pas zal de Islam uit mijn hart zijn. Liefde is iets moois, Maar liefde hebben voor Allah is het mooist. Geduld hebben is mooi, Maar geduld hebben voor Allah is het allermooist. Dat ik jou lief heb is mooi, Maar dat ik jou lief heb, Vanwege Allah is het Aller Aller Mooist...

MisssKoezina
22-11-2005, 18:52

Hij is zo Barmhartig, maar wij zien dat niet,Is er ooit een seconde geweest dat Hij ons verliet?! ALLAH OE AKBAR(f) Zo graag wil Hij onze zondes vergeven Hij heeft de Grootheid waar we naar toe moeten streven!!

MisssKoezina
22-11-2005, 18:55
(F)Mensen die je lief hebt komen en gaan, maar er komt ook een dag dat jij voor Allah (swt) zal staan(F)

Sweetness_17
26-11-2005, 13:20
Zo vaak !!! Zo vaak hoor ik Dat ik er niet bij hoor Blikken die je bijna doden Een samenleving die ik, volgens hen, verstoor Zo vaak voel ik Ogen die me in de rug prikken Omdat ik een hoofddoek draag Doe ik ze van mij af schrikken Zo vaak zie ik Hoe gezichten mij richting op gaan Mensen die het me verbitteren Omdat ik het rechte pad ben op gegaan Zo vaak zeggen ze Dat ik ze gewoon niet ken Dat ze me wel accepteren Ook als ik anders ben Zo vaak loop ik Rechtstreeks in een valstreek Te veel vertrouwen in de mens Bezorgde mijn hart een diepe steek Zo vaak hoor ik Hoe men over mij en mijn zusters praat Ze denken ons zo omlaag te halen Terwijl het met ons alleen beter gaat Zo vaak dit en dat Het wordt me bijna allemaal te veel Hoe alles mij passeert in dit leventje 'er tussenin' Feiten dat ik nou eenmaal van hen verschil Zo vaak denk ik Aan alles en iedereen die mij ruineert Maar ondanks alles voel ik me toch zo gelukkig en blij Opgelucht, dat Allah niet discrimineert! Zuster fi Dien

Sweetness_17
26-11-2005, 13:21
ALLAH, Ik vraag U Allah, ik vraag U om de islamitische normen en waarden Die leidraad zijn voor het leven op aarde Allah, ik vraag U Om de islamitische mensen Te voorzien in hun behoeften en wensen Allah, ik vraag U Om de moslims in vrede te laten leven En ze de nodige kracht en gezondheid zult geven Allah, ik vraag U Om de anti-islam vijanden Weg te houden uit de islamitische landen Allah, ik vraag U Om ons op Uw weg te leiden En laat ons niet door iblis verleiden Allah, ik vraag U Om na deze vermoeiende levensreis Onze zielen een plek te geven in Uw paradijs Allah, ik vraag U Om deze smeekbede te accepteren Hiervoor zullen wij U bedanken en vereren Amin ya Rabi el'alamin

Sweetness_17
26-11-2005, 13:23
Heb je er ooit wel eens aan gedacht? Soms lijkt de wereld je zwart Met geen enkel straaltje licht Alles en iedereen valt je tegen Niets goeds is nog in zicht Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan de beste bod Er is een uitweg voor dit alles Wanneer je je keert naar God Soms heb je van die dagen Zo zwaar op je schouders belast Problemen, mensen, woorden Kunnen je hart hebben aangetast Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan de beste bod Er is hoop voor jou weggelegd Wanneer je je keert naar God Soms gebeuren er nare dingen Ongewensd, onverwachts en bezorgen pijn Laten je verkeerd denken Waarom dit alles zo moet zijn Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan het Lot Je zult voor alles een reden vinden Wanneer je je keert naar God Soms is het leven de mens te hard Niet alles gaat zoals jij vindt dat het moet Je voelt jezelf doelloos en onbelangrijk Iedereen weet wel hoe een pijn dat doet Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan het Lot Je zult jezelf veel beter voelen Wanneer je je keert naar God Heb je wel eens de tijd genomen en er aan gedacht Gedacht aan wat er met je gebeurt tot slot Besef dan hèèl goed dat je dan te laat bent Om je nog te keren naar God.

Sweetness_17
26-11-2005, 13:23
Wanneer Wanneer je niet meer vechten kunt wanneer je het leven zwaar wordt om te dragen wanneer je komt te staan op een dood punt wanneer je lijkt lam geslagen Wanneer je uitgeschakeld wordt wanneer je staan moet langs de kant van het leven wanneer je niets hebt dan tekort zodat je ook niets hebt om weg te geven Wanneer je je zo eenzaam voelt dat zelfs de ander je niet meer kan bereiken wanneer de zee je overspoelt omdat je bent als een land zonder dijken Wanneer je vuur is uitgeblust dan is er slechts van een kant hulp te wachten toch, wie moe is vindt bij ALLAH die rust en hem die zwak is, geeft HIJ nieuwe krachten.

MisssKoezina
26-11-2005, 17:07
sweetness :goedzo:

MisssKoezina
26-11-2005, 17:08
*Wees geduldig ook in tijden van tegenslag*

MisssKoezina
26-11-2005, 17:08
Pijn in me hart... Pijn in me ziel... Allah (swt) is de enige waar ik voor kniel

Sweetness_17
26-11-2005, 20:08
sweetness :goedzo: :sjans: jij doet t ook goed meid !! :goedzo:

MisssKoezina
28-11-2005, 08:41

:sjans: jij doet t ook goed meid !! :goedzo: shokran jij nog Goed-er :D :haha: illietaal :D

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36