Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lekker?

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Banana
18-04-2003, 21:59

Pablootje zegt dat een vriendin van mij tegen hem heeft gezegd dat ik tegen haar heb gezegd dat Pablootje lekker is, terwijl ik alleen maar tegen haar heb gezegd dat... :stout:

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 22:04
Origineel gepost door Miss_Banana Pablootje zegt dat een vriendin van mij tegen hem heeft gezegd dat ik tegen haar heb gezegd dat Pablootje lekker is, terwijl ik alleen maar tegen haar heb gezegd dat... :stout: Ok we zijn eindelijk rond met Miss Banana als laatste in het rijtje van bekende leden op marokko.nl dat een topic over Pablo opent. Het was vast hard om het zo lang uit te stellen, maar je ziel is eindelijk bevrijd, je hoort bij het clubje. :zwaai:

Miss_Banana
18-04-2003, 22:07
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Ok we zijn eindelijk rond met Miss Banana als laatste in het rijtje van bekende leden op marokko.nl dat een topic over Pablo opent. Het was vast hard om het zo lang uit te stellen, maar je ziel is eindelijk bevrijd, je hoort bij het clubje. :zwaai: Nee, je hebt één topic over het hoofd gezien. Heb ooit een topic geopend waarin ik vertelde dat ik me ergerde over het feit dat er zoveel topic's over je waren geopend. Maar ik kan me voorstellen dat je dat probeerde te vergeten. Want zoooooooooooooo lekker ben je nou ook weer niet! :lekkerpuh

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 22:09
Origineel gepost door Miss_Banana Nee, je hebt één topic over het hoofd gezien. Heb ooit een topic geopend waarin ik vertelde dat ik me ergerde over het feit dat er zoveel topic's over je waren geopend. Maar ik kan me voorstellen dat je dat probeerde te vergeten. Want zoooooooooooooo lekker ben je nou ook weer niet! :lekkerpuh Nee die topic telt niet want dat was zo een verborgen topic, het ging over het feit dat er zoveel topics geopend werden over een bekend lid :bril: en als ik me niet vergis heette die topic toen kwaliteit? Ik hoef ook niet zooooooooooooooo lekker te zijn, ik ben al tevreden met zoooo lekker :D

RaZer
18-04-2003, 22:10

Origineel gepost door Miss_Banana Nee, je hebt één topic over het hoofd gezien. Heb ooit een topic geopend waarin ik vertelde dat ik me ergerde over het feit dat er zoveel topic's over je waren geopend. Maar ik kan me voorstellen dat je dat probeerde te vergeten. Want zoooooooooooooo lekker ben je nou ook weer niet! :lekkerpuh te laat je praat het niet meer goed. je zit in zijn clubbie...

Miss_Banana
18-04-2003, 22:11
Origineel gepost door RaZer te laat je praat het niet meer goed. je zit in zijn clubbie... Nee, ik VERTIK het om in 'een clubje van Pablo' te zitten!!!

Miss_Banana
18-04-2003, 22:13
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Nee die topic telt niet want dat was zo een verborgen topic, het ging over het feit dat er zoveel topics geopend werden over een bekend lid :bril: en als ik me niet vergis heette die topic toen kwaliteit? Ik hoef ook niet zooooooooooooooo lekker te zijn, ik ben al tevreden met zoooo lekker :D Zie je, je weet het nog wel. Maar daar gaat het hier niet over, Pablootje. Het ging hier om het volgende: Pablootje zegt dat een vriendin van mij tegen hem heeft gezegd dat ik tegen haar heb gezegd dat Pablootje lekker is, terwijl ik alleen maar tegen haar heb gezegd dat...

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 22:14
Origineel gepost door Miss_Banana Nee, ik VERTIK het om in 'een clubje van Pablo' te zitten!!! ik benoem je anders tot eredame :D

Miss_Banana
18-04-2003, 22:17
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR ik benoem je anders tot eredame :D Was ik toch al zonder in dat clubje te zitten?

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 22:23
Origineel gepost door Miss_Banana Was ik toch al zonder in dat clubje te zitten? nee lieverd toen fantaseerde je er alleen maar over nu pas ben je volwaardig lid en tergelijkertijd bekleed je de belangrijkste functie die er is.

amel124
18-04-2003, 22:24
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Ok we zijn eindelijk rond met Miss Banana als laatste in het rijtje van bekende leden op marokko.nl dat een topic over Pablo opent. Het was vast hard om het zo lang uit te stellen, maar je ziel is eindelijk bevrijd, je hoort bij het clubje. :zwaai: mag ik ook in jullie clubje :rolleyes: :zwaai:

Miss_Banana
18-04-2003, 22:27
Origineel gepost door amel124 mag ik ook in jullie clubje :rolleyes: :zwaai: Zo interessant is dat denkbeeldige clubje van hem niet, hoor. Het enige wat je ervoor hoeft te doen is een topic over hem openen. Maar je staat op de wachtlijst. Ik laat je wel weten wanneer het jouw beurt is. :D

mimi_tangaouia
18-04-2003, 22:30
heey je moet die bolle pakken morgen he

Miss_Banana
18-04-2003, 22:31
Origineel gepost door mimi_tangaouia heey je moet die bolle pakken morgen he ZEKER!!! :stout: Ik hou wel van een beetje houvast!!! :hihi:

SweetRose
18-04-2003, 22:32

Pablo...op die avatar heb je wat weg van Enrique Iglesias....:melig: :D:D

Pagina's : [1] 2 3