Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe is t bij jullie geregeld?

Pagina's : [1] 2 3

Souraida
22-11-2005, 00:13

Hey dames, Me man en ik zijn zo druk dat we elkaar maar weinig zien. Als ik moet werken dan is hij of ook aan t werk of als ie vrij is bij Lina thuis. De dagen dat ie vrij is gaan we meestal naar mijn ouders. Nu is mijn vraag hoe t bij jullie is geregeld? Hebben jullie een vaste dag dat jullie wat samen doen? Hoe is t bij de dames waarvan de man afwisselende diensten heeft? Want mijn man werkt afwisselend dus we kunnen ook geen vaste dag plannen. We hebben nu wel besloten om vanaf nu minimaal 1 dag in de week samen te gaan uit eten of iets samen te gaan doen, maar wat dat weten we nog niet. Graag jullie ervaringen en hoe t bij jullie wordt gedaan. Thanks lady's

IkBenNadina
22-11-2005, 00:32
Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's.

Classy.Lady
22-11-2005, 00:42
Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's. Zoek gauw een man , want het gaat met de dag slechter met je..:hihi:

IkBenNadina
22-11-2005, 00:44
Zoek gauw een man , want het gaat met de dag slechter met je..:hihi: Rot op jij a sukkel:D

Nysha
22-11-2005, 00:46

misschien hebben getrouwde vrouwen geen leven, maar jij hebt zekers geen leven dat jij ze elke keer lastigvalt.....get a life hun!

IkBenNadina
22-11-2005, 00:50
misschien hebben getrouwde vrouwen geen leven, maar jij hebt zekers geen leven dat jij ze elke keer lastigvalt.....get a life hun! Ik val niemand lastig, ik geef ze alleen een antwoord op hun vraag. Niks mis mee toch?

Classy.Lady
22-11-2005, 00:52
Rot op jij a sukkel:D Het woordje sukkel kan je beter reserveren voor degene die jou al deze trauma s bezorgt heeft..:hihi:

OemSoufian
22-11-2005, 08:47
Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's. Allemaal met getalletjes gooien maar de tijd juist opschrijven HO MAAR het was 00.13 toen ze het schreef en geen kwart over 1!!!!!

Pipi1900
22-11-2005, 08:52
die nadina spoort echt niet... Busje komt zo!

hbieba
22-11-2005, 09:15
Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's. nariiiiiiiiii hla mredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jij bent echt niet normaal, er zijn mensen die tenminste eerlijk zijn over hun getrouwd leventje! Iets waar jij niet over kunt meepraten, dus ik zou zeggen mondje toe mens!!! Is niet omdat jij hem nog aan het zoeken bent en hem maar niet vinden kan, dat je mensen moet gaan kleineren ja! Zoek een leven :hadj:

Manhattan girl
22-11-2005, 10:23
Hey dames, Me man en ik zijn zo druk dat we elkaar maar weinig zien. Als ik moet werken dan is hij of ook aan t werk of als ie vrij is bij Lina thuis. De dagen dat ie vrij is gaan we meestal naar mijn ouders. Nu is mijn vraag hoe t bij jullie is geregeld? Hebben jullie een vaste dag dat jullie wat samen doen? Hoe is t bij de dames waarvan de man afwisselende diensten heeft? Want mijn man werkt afwisselend dus we kunnen ook geen vaste dag plannen. We hebben nu wel besloten om vanaf nu minimaal 1 dag in de week samen te gaan uit eten of iets samen te gaan doen, maar wat dat weten we nog niet. Graag jullie ervaringen en hoe t bij jullie wordt gedaan. Thanks lady's Mijn man heeft ook wisseldiensten en zelf werk ik 3 dagen in de week. Als mijn man vrij is, dan gaan we meestal met zijn drieen ergens eten en zo rustig alles doorbespreken van de afgelopen dagen. Wij nemen onze zoon mee (hij is drie, dus wel al wat ouder dan jouw Lina). Als we met zijn 2en iets willen doen, dan komt meestal mijn zusje bij mij thuis op Adam passen. Het blijft altijd plannen, zeker als je een man hebt die wisseldiensten draait, maar met een beetje planning komen jullie er zeker wel uit.

Miss_Magrebia
22-11-2005, 10:27
Hey dames, Me man en ik zijn zo druk dat we elkaar maar weinig zien. Als ik moet werken dan is hij of ook aan t werk of als ie vrij is bij Lina thuis. De dagen dat ie vrij is gaan we meestal naar mijn ouders. Nu is mijn vraag hoe t bij jullie is geregeld? Hebben jullie een vaste dag dat jullie wat samen doen? Hoe is t bij de dames waarvan de man afwisselende diensten heeft? Want mijn man werkt afwisselend dus we kunnen ook geen vaste dag plannen. We hebben nu wel besloten om vanaf nu minimaal 1 dag in de week samen te gaan uit eten of iets samen te gaan doen, maar wat dat weten we nog niet. Graag jullie ervaringen en hoe t bij jullie wordt gedaan. Thanks lady's Ben kwa huishoud taken etc echt een planner.... maar wanneer ik ook nog eens de tijd met mijn man moet gaan inplannen, vind ik toch wel iets te ver gaan ... .

Ouissam
22-11-2005, 10:36
Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's. Word jij nou niet moe van jezelf:moe: :moe: :moe:

oemtarik
22-11-2005, 11:41
hahhahhahaha die nadina meskina over geen leven gesproken?????? wie heeft hier nog geen leven jij of souraida? zoals al iemand anders aangaf, volgens mij kan jij zelf geen man vinden en loop je hier je furstraties op ons af te reageren, ik zou zeggen meid ik wil best een paar sessies voor je willen inplannen aangezien ik het heel druk heb mijn mijn gezin wil ik best tijd voor je maken en met je praten, want ik heb medelijden met je en wil je heel graag helpen alla i7sen all3aoun

dolfijntje1978
22-11-2005, 11:47

Je bent jezelf wel heeeeeeel erg aan het bewijzen hier he?, is mij opgevallen hoor. Vertel mij toch eens waar jij het zo druk mee hebt schat?? Dat wil ik nou toch wel eens weten. Je doet net alsof je een carriere vrouw bent. Speel je in films ofzo? Wanneer komt je nieuwe film uit? Het is kwart over 1 snachts, waarom ga je niet lekker met je man in bed liggen, en met hem erover praten, met hem kun je er vast uitkomen hoe jullie het allemaal kunnen regelen, zodat jullie wat meer dingen samen kunnen doen. Die uren die jij hier besteed, kan je ook aan hem besteden. Of heeft hij toevallig weer nachtdienst? Sure! Dat uit eten 1 keer per week zit er denk ik niet in voor je, schat. Wanhopige getrouwde marokaanse vrouwtjes zoals jij die dromen ervan om mee uit eten genomen te worden. Zeker 1 van je mooiste dromen? Keep on dreaming. Hoop doet leven zeggen ze. Jij moet echt een mislukte huwelijk hebben zeg. Jij hoort bij die 90 procent van de niet geslaagde huwelijken. Maar hou de moed er in, en blijf jezelf vooral bewijzen op marokko.nl met je doorzichtige topic's. :maf2: :maf2: :maf2: :jammer: :jammer: :wow: :wow: .....

Pagina's : [1] 2 3