Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie nog vervoer nodig heeft naar Six-Flags

Pagina's : [1] 2 3

TwinkleEye_19
18-04-2003, 21:35

Wie nog een lift nodig heeft en langs Utrecht komt :stout: Kga morgen om 10:00 vanuit Utrecht met DintelOx (met z'n vrienden) en Pablo (zal ook wel vol zitten) en ik ;) Kheb nog plek voor 3 :D (aangezien er is afgebeld :rolleyes: , je weet toch..Marokkanen :hihi: ) Trein en bus kan ook wel, maar duurt veel langer, is omslachtiger en kost geld :D Kga nu eventjes weg, maar kom later weer.... Stuur maar pm :zwaai:

Miss_Banana
18-04-2003, 21:37
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Wie nog een lift nodig heeft en langs Utrecht komt :stout: Kga morgen om 10:00 vanuit Utrecht met DintelOx (met z'n vrienden) en Pablo (zal ook wel vol zitten) en ik ;) Kheb nog plek voor 3 :D (aangezien er is afgebeld :rolleyes: , je weet toch..Marokkanen :hihi: ) Trein en bus kan ook wel, maar duurt veel langer, is omslachtiger en kost geld :D Kga nu eventjes weg, maar kom later weer.... Stuur maar pm :zwaai: Als jullie langs Lelystad moeten? :D

wadiplayer
18-04-2003, 21:37
Ik moet werken :huil: money makes me funny :stout: andere keer Insha Allah, Voor de zomervakantie ;)

doc25
18-04-2003, 21:39
er zijn al 42 topics over six-shit geopend !! :kwaad: zo plant (van "plannen", niet de plant in de natuur) iedereen langs elkaar heen :hihi:

TwinkleEye_19
18-04-2003, 21:40

Origineel gepost door Lienae bedoel je met pablo escobar :confused: dan denk ik er over na :D Zijn er meerdere :rolleyes: D'r is er maar 1 :D

Miss_Banana
18-04-2003, 21:40
Origineel gepost door doc25 er zijn al 42 topics over six-shit geopend !! :kwaad: zo plant (van "plannen", niet de plant in de natuur) iedereen langs elkaar heen :hihi: Ik wil altijd een back-up-plan, omdat ik weet hoe die afspraken gaan. Hou me zelf wel altijd aan de afspraak, anderen helaas niet. :rolleyes:

TwinkleEye_19
18-04-2003, 21:41
Origineel gepost door Miss_Banana Als jullie langs Lelystad moeten? :D Nee, naar Lelystad :stout:

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 21:42
Origineel gepost door Lienae bedoel je met pablo escobar :confused: dan denk ik er over na :D :rolleyes: :rolleyes:

doc25
18-04-2003, 21:42
Origineel gepost door Miss_Banana Ik wil altijd een back-up-plan, omdat ik weet hoe die afspraken gaan. Hou me zelf wel altijd aan de afspraak, anderen helaas niet. :rolleyes: ash katgawri ?? :p ik heb het over het aantal topics en dat iedereen langs elkaar heen praat, niet over je misschien-gaat-het-mis-en-dan-raak-ik-in-paniek backup-plannetje-dat-toch-niet-werkt-als-het-mis-gaat :D

Miss_Banana
18-04-2003, 21:43
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR :rolleyes: :rolleyes: Ging jij niet douchen? :confused:

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 21:44
Origineel gepost door Miss_Banana Ging jij niet douchen? :confused: een half uur geleden ja, ik douch nu eenmaal geen uur :rolleyes:

doc25
18-04-2003, 21:44
Origineel gepost door Lienae sorry hoor, wist ik niet, kon toch zo zijn. regel ff dat hij mij komt halen in R'dam maar dan alleen he :D iwa mezyan ! elwerqa dyal tlaq ghadi tjik simana jaya ! :jammer:

doc25
18-04-2003, 21:49
Origineel gepost door Lienae :ego: senie? jij ging vreemd, dan ga ik het ook hé :D ik ging vreemd m3a yeddi !!! los manos ! :D doe jij dat ook ?

Miss_Banana
18-04-2003, 21:50
Origineel gepost door doc25 ash katgawri ?? :p ik heb het over het aantal topics en dat iedereen langs elkaar heen praat, niet over je misschien-gaat-het-mis-en-dan-raak-ik-in-paniek backup-plannetje-dat-toch-niet-werkt-als-het-mis-gaat :D 3la fhamaat 3andek!!! OEFFFFFFFF!!! Ik raak niet zo snel in paniek, hoor. Anders pak ik gewoon de regiotaxi. Die brengt me voor ongeveer € 6,- van huis naar SixFlags. :rolleyes:

PABLO_ESCOBAR
18-04-2003, 21:51

Origineel gepost door Lienae :lol: :confused:

Pagina's : [1] 2 3