Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij nam mij in zijn armen tegen zijn brede schouders aan en...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ZiLaaL
18-04-2003, 20:57

TOEN WAS DE FANTA OP!! Want zeg nou zelf: MEIDEN GELOVEN VEEL TE VEEL IN ROMANCE! Duik de Verhalenrubriek maar in en je wordt overspoeld door een golf van serum no.9 lovepotions! Want 1 ding moeten jullie onthouden: LOVE DOES NOT EXCIST! Liefde en Romance is wel het laatste wat je zal vinden als je ernaar gaat zoeken. Scenes uit Pretty Woman Verhalen a la Assepoester Kisses & Hugs Nope! Il n'exciste pas! Jullie maken jezelf alleen maar gek en wel als volgt: VERLIEFD: Het meisje heeft de roltrap to heaven genomen, zoooo snel bevindt ze zich al in de 9e hemel! Ze eet niet, drinkt niet maar toch bruist ze van de energie! Haar hele gedachtengang draait om 1 persoon. Jaloezie is in overvloed als ze hem ziet met een ander (zn zusje??) Haar hele dagelijks bestaan heeft 1 missie: HOW CAN I GET MY HANDS ON HIM? LIEFDESVERDRIET: Het meisje is zielig en verdrietig. Ze verdrinkt zichzelf in zelfmedelijden en bittere tranen en om het allemaal nog dramatischer te maken heb je de volgende ingredienten: - Zielig en deprimerend muziek - Een box vol chocolate - Een Telefoon naast je, die je 24h in de gaten houdt MOCHT HIJ NOG BELLEN (Waar haaaaaaal je de hoop vandaan??) - een pen en papier om 4 kantjes text te besteden aan je verdriet en gevoelens voor die persoon ("Ik zou mijzelf helemaal aan je geven, want jij bent echt mijn alles. Hoe moet ik nu verder?" BLA! Gewoon slapen en de volgende dag weer opstaan zoals je altijd al doet!) - Dikke gezwollen ogen. Voor alle chickies die dus nog in movies geloven: WAKE UP! Doe liever iets nuttigs met je leven. Ga je leven niet richten op HEM (wie hij ook mag zijn!) Liefde is er pas als hij jouw hand komt vragen. Daarvoor is het alleen een warboel aan emoties en verwarringen als je niet oppast! Dus houdt het koel. Trouwen doen we toch allemaal. :rolleyes: R U WIT ME? :D

_MaJesTeiT_
18-04-2003, 20:59
Origineel gepost door Kenitrya TOEN WAS DE FANTA OP!! Want zeg nou zelf: MEIDEN GELOVEN VEEL TE VEEL IN ROMANCE! Duik de Verhalenrubriek maar in en je wordt overspoeld door een golf van serum no.9 lovepotions! Want 1 ding moeten jullie onthouden: LOVE DOES NOT EXCIST! Liefde en Romance is wel het laatste wat je zal vinden als je ernaar gaat zoeken. Scenes uit Pretty Woman Verhalen a la Assepoester Kisses & Hugs Nope! Il n'exciste pas! Jullie maken jezelf alleen maar gek en wel als volgt: VERLIEFD: Het meisje bevindt heeft de roltrap to heaven genomen, zoooo snel bevindt ze zich al in de 9e hemel! Ze eet niet, drinkt niet maar toch bruist ze van de energie! Haar hele gedachtengang draait om 1 persoon. Jaloezie is in overvloed als ze hem ziet met een ander (zn zusje??) Haar hele dagelijks bestaan heeft 1 missie: HOW CAN I GET MY HANDS ON HIM? LIEFDESVERDRIET: Het meisje is zielig en verdrietig. Ze verdrinkt zichzelf in zelfmedelijden en bittere tranen en om het allemaal nog dramatischer te maken heb je de volgende ingredienten: - Zielig en deprimerend muziek - Een box vol chocolate - Een Telefoon naast je, die je 24h in de gaten houdt MOCHT HIJ NOG BELLEN (Waar haaaaaaal je de hoop vandaan??) - een pen en papier om 4 kantjes text te besteden aan je verdriet en gevoelens voor die persoon ("Ik zou mijzelf helemaal aan je geven, want jij bent echt mijn alles. Hoe moet ik nu verder?" BLA! Gewoon slapen en de volgende dag weer opstaan zoals je altijd al doet!) - Dikke gezwollen ogen. Voor alle chickies die dus nog in movies geloven: WAKE UP! Doe liever iets nuttigs met je leven. Ga je leven niet richten op HEM (wie hij ook mag zijn!) Liefde is er pas als hij jouw hand komt vragen. Daarvoor is het alleen een warboel aan emoties en verwarringen als je niet oppast! Dus houdt het koel. Trouwen doen we toch allemaal. :rolleyes: R U WIT ME? :D :goedzo:......mooi geschreven........ ;)

Sundous
18-04-2003, 20:59
yes i am wit yoe :zwaai:

amel124
18-04-2003, 21:00
:kwaad: :( :) :zwaai: helemaal gelijk

Endless
18-04-2003, 21:00

:hihi: I'm with you... Had zelf ooit 2 verhalen geschreven.. Verveling:)

Sundous
18-04-2003, 21:03
Origineel gepost door sarahci :hihi: I'm with you... Had zelf ooit 2 verhalen geschreven.. Verveling:) jajah verveling je gelooft er wel in maar pas over 2 jaartjes http://www.smilies.nl/laugh1.gif

flexiegirl
18-04-2003, 21:05
Origineel gepost door Kenitrya TOEN WAS DE FANTA OP!! Want zeg nou zelf: MEIDEN GELOVEN VEEL TE VEEL IN ROMANCE! Duik de Verhalenrubriek maar in en je wordt overspoeld door een golf van serum no.9 lovepotions! Want 1 ding moeten jullie onthouden: LOVE DOES NOT EXCIST! Liefde en Romance is wel het laatste wat je zal vinden als je ernaar gaat zoeken. Scenes uit Pretty Woman Verhalen a la Assepoester Kisses & Hugs Nope! Il n'exciste pas! Jullie maken jezelf alleen maar gek en wel als volgt: VERLIEFD: Het meisje bevindt heeft de roltrap to heaven genomen, zoooo snel bevindt ze zich al in de 9e hemel! Ze eet niet, drinkt niet maar toch bruist ze van de energie! Haar hele gedachtengang draait om 1 persoon. Jaloezie is in overvloed als ze hem ziet met een ander (zn zusje??) Haar hele dagelijks bestaan heeft 1 missie: HOW CAN I GET MY HANDS ON HIM? LIEFDESVERDRIET: Het meisje is zielig en verdrietig. Ze verdrinkt zichzelf in zelfmedelijden en bittere tranen en om het allemaal nog dramatischer te maken heb je de volgende ingredienten: - Zielig en deprimerend muziek - Een box vol chocolate - Een Telefoon naast je, die je 24h in de gaten houdt MOCHT HIJ NOG BELLEN (Waar haaaaaaal je de hoop vandaan??) - een pen en papier om 4 kantjes text te besteden aan je verdriet en gevoelens voor die persoon ("Ik zou mijzelf helemaal aan je geven, want jij bent echt mijn alles. Hoe moet ik nu verder?" BLA! Gewoon slapen en de volgende dag weer opstaan zoals je altijd al doet!) - Dikke gezwollen ogen. Voor alle chickies die dus nog in movies geloven: WAKE UP! Doe liever iets nuttigs met je leven. Ga je leven niet richten op HEM (wie hij ook mag zijn!) Liefde is er pas als hij jouw hand komt vragen. Daarvoor is het alleen een warboel aan emoties en verwarringen als je niet oppast! Dus houdt het koel. Trouwen doen we toch allemaal. :rolleyes: R U WIT ME? :D Kenitrya Has SpOken ;) Ma3a salamaa :zwaai: Flexiegirl ;)

Endless
18-04-2003, 21:05
Origineel gepost door Sundous jajah verveling je gelooft er wel in maar pas over 2 jaartjes http://www.smilies.nl/laugh1.gif Waar heb jij het over.. :confused: :D :zwaai:

Shaharazade
18-04-2003, 21:06
yep your right...

Sundous
18-04-2003, 21:07
Origineel gepost door sarahci Waar heb jij het over.. :confused: :D :zwaai: ewa je weeet wel over 2 jaartjes http://www.smilies.nl/happy/wink.gif http://www.smilies.nl/icon16.gif

Endless
18-04-2003, 21:10
Origineel gepost door Sundous ewa je weeet wel over 2 jaartjes http://www.smilies.nl/happy/wink.gif http://www.smilies.nl/icon16.gif Dan ga ik trouwen... :rolleyes: :D :zwaai:

Sundous
18-04-2003, 21:13
Origineel gepost door sarahci Dan ga ik trouwen... :rolleyes: :D :zwaai: WAT TROUWEN!??!!?!?!?!?!?!?!? laat Guadaloupe eerst trouwen oke daarna ik en dan pas jij. zogenaamd je hebt al man ofsjow :rolleyes: :D

Endless
18-04-2003, 21:17
Origineel gepost door Sundous WAT TROUWEN!??!!?!?!?!?!?!?!? laat Guadaloupe eerst trouwen oke daarna ik en dan pas jij. zogenaamd je hebt al man ofsjow :rolleyes: :D :engel:... :) Ik ben als laatst...:)

Sundous
18-04-2003, 21:18
Origineel gepost door sarahci :engel:... :) Ik ben als laatst...:) nee joh, dat is laila :D

Endless
18-04-2003, 21:20

Origineel gepost door Sundous nee joh, dat is laila :D :hihi: Mohim,ik ben als laatste van de meisjes daarna komt me broer en al me neven:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5