Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Leven zonder Ouders

camjo
18-04-2003, 20:18

Salaam mensen.. Zijn er leden die één of beide ouders verloren hebben..en hoe heb je het verlies verwerkt..of zal het nooit écht helemaal lukken..je hebt het aanvaard zoals Allah het wil..maar je voelt nog altijd gemis..je hebt het gevoel dat je niet compleet bent. Alhamdu'lilaah..ik heb ook mijn beide ouders verloren (Allah yarhamhoum)..dit is nu wel 20 jaar geleden..maar ik mis ze nog elke dag :( Op deze topic mag je een hulde (eerbetoon) aan je ouders brengen.. Hou deze topic alstublieft rein van geshat en heb respect voor de mensen die hier en daar geconfronteerd worden met de zwaarste verlies van hun leven..en ik bedoel ook de mensen van Irak en elders.. Thanks..

Noerallain18
18-04-2003, 20:21
Ik heb een ouder verloren en heb het er nog steeds moeilijk mee.Het gemis zal er altijd blijven en je zal er nooit 100% eroverheen zetten, athans ik dan...

Fous
18-04-2003, 20:21
Allah yarhamhoum :( was je nog heel jong toen je ze verloor? o ik ziet hier echt te janken. Ik kan er niet over nadenken dat ik mijn ouders verlies. Ze zijn echt alles wat ik heb.

goodangel
18-04-2003, 20:22
het leven zou niets zijn zonder mijn ouders het zijn de dierbaarste mensen ik mijn leven!!

SweetRose
18-04-2003, 20:23

Mojo..allah ie rahmoe :( Het spijt me echt.... GEen haar op mijn hoofd wil er aan denken om mijn ouders ooit te verliezen :huil: voor hen leef ik..zij zijn mijn alles.... En echt...kvind het verschrikkelijk erg om te lezen voor diegene die er geen of één ni meer hebben...:( STerkte!

Fous
18-04-2003, 20:23
Origineel gepost door Noerallain18 Ik heb een ouder verloren en heb het er nog steeds moeilijk mee.Het gemis zal er altijd blijven en je zal er nooit 100% eroverheen zetten, athans ik dan... Allah irham...

Meryam20
18-04-2003, 20:24
Ik heb me ouders 11 jaar geleden BIJNA verloren bij een zwaar auto ongeluk!!!! Tot de dag van vandaag ben ik allah(swt) heel dankbaar dat ik me ouders allebei heb. Ik zou niet weten wat ik zonder ze moet!!! Ik wens je veel succes met je leven, Allah houd meer van je ouders dan jij (hoe hart het ook klinkt) vandaar dat hij ze mee heeft genomen!!

RaZer
18-04-2003, 20:25
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Zijn er leden die één of beide ouders verloren hebben..en hoe heb je het verlies verwerkt..of zal het nooit écht helemaal lukken..je hebt het aanvaard zoals Allah het wil..maar je voelt nog altijd gemis..je hebt het gevoel dat je niet compleet bent. Alhamdu'lilaah..ik heb ook mijn beide ouders verloren (Allah yarhamhoum)..dit is nu wel 20 jaar geleden..maar ik mis ze nog elke dag :( Op deze topic mag je een hulde (eerbetoon) aan je ouders brengen.. Hou deze topic alstublieft rein van geshat en heb respect voor de mensen die hier en daar geconfronteerd worden met de zwaarste verlies van hun leven..en ik bedoel ook de mensen van Irak en elders.. Thanks.. Beide ouders en toch zo volwassen! Respect, je ouders zullen zeker trots op je zijn!! :goedzo: Ga er natuurlijk vanuit dat je hoe je je hier gedraagt ook in het echte leven ben! Allahra7amhoem!

Fous
18-04-2003, 20:28
Allah jierham al moslimeen ejma3een. Veel sterke teogewenst iedereen ...

nour_el_3oejoen
18-04-2003, 20:28
..:(....sterkte mensen....ik wil er nog geneens aan denken hoe het zou zijn als ik een van mn ouders niet had....:(

NoreJihan
18-04-2003, 20:38
Weet je hoe erg dat is :( om geen moeder te hebben of vader :(

DiZA
18-04-2003, 20:42
Inna lillahi wa Inna ilaihom ragji3oun... Via deze weg zeg ik : Ik houd van jullie

camjo
18-04-2003, 20:45
Mijn dank aan jullie allemaal..en moge Allah swt jullie ouders gezondheid en een lang leven schenken..amin. Zin..je moet er rekening mee houden..want het leven stopt voor iedereen..Het is de wil van Allah swt en van niemand anders..ik hoop dat je ouders lang, gelukkig en gezond mogen blijven incha'allah.. Razer..ik was 17 jaar toen mijn vader stierf en 3 jaar later vlogde mijn moeder..het is heel hard leven zonder ouders..zeker wanneer je nog niet helemaal onafhankelijk kan leven..je studeert nog, je hebt geen inkomen enz..enz.. Maar..Alhamdu'lilaah..door hulp van Allah en familie is het draagelijk geworden..maar het gemis blijft en zal nooit weggaan..nooit.

Angel
18-04-2003, 21:21
Inna lillahi wa Inna ilaihom ragji3oun Ik heb mijn ouders nog allebei, hamdoelilah. Je kan je er niet op voorbereiden, want je weet niet wanneer het zal gebeuren. Alleen de gedachte al, dat je een van je ouders of beide verliest, dat beangstigd me. Ik zou echt gek worden. Ik wens iedereen die zijn/haar ouders heeft verloren heel veel sbar toe.